Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 5
Offtopic 5
KolaLollie zei op 23 juli 2009 - 12:39:
maakt fanfic geluidjes? nee he? ik hoor steeds iets, maar dat zal wel aan mij liggen dan >.<
maakt fanfic geluidjes? nee he? ik hoor steeds iets, maar dat zal wel aan mij liggen dan >.<
CosmicPurple zei op 23 juli 2009 - 14:10:
Badoo is een extreem rare site ><
Veel ouwe vetzakken!
Maar toch ook al een paar leuke mensen gevonden ^^
En een belofte voor een knuffel als ik V.
op de Gentse Feesten tegen het lijf loop!
God, stiekem hou ik van al die stomme contactsites...
Badoo is een extreem rare site ><
Veel ouwe vetzakken!
Maar toch ook al een paar leuke mensen gevonden ^^
En een belofte voor een knuffel als ik V.
op de Gentse Feesten tegen het lijf loop!
God, stiekem hou ik van al die stomme contactsites...
KolaLollie zei op 23 juli 2009 - 19:10:
whoew. ik ben terug! en het was NIET LEUK. grr.
whoew. ik ben terug! en het was NIET LEUK. grr.
Minority zei op 23 juli 2009 - 20:58:
Hoooooi. ='DD
En en en,, waarom ligt er nou nooit iets leuks in de winkels? O.o
Serieus, het enige wat ik in Sluis vond waren pattatenzakken.
En toen vond ik zo'n heel mooi, licht grijs vestje, -volgens mij had Bill hem ook, maar wat anders- en ik wou die, neem ik die vast, is het voor 12 jaar. ><
Laajk, in Sluis shoppen is niet leuk als alle mooie kleertjes voor jongere mensen zijn. Ö
Hoooooi. ='DD
En en en,, waarom ligt er nou nooit iets leuks in de winkels? O.o
Serieus, het enige wat ik in Sluis vond waren pattatenzakken.
En toen vond ik zo'n heel mooi, licht grijs vestje, -volgens mij had Bill hem ook, maar wat anders- en ik wou die, neem ik die vast, is het voor 12 jaar. ><
Laajk, in Sluis shoppen is niet leuk als alle mooie kleertjes voor jongere mensen zijn. Ö
CherryHead zei op 23 juli 2009 - 21:00:
Dat is wel gepest ;o Mooie kleren zijn zó zeldzaam
Dat is wel gepest ;o Mooie kleren zijn zó zeldzaam
CherryHead zei op 23 juli 2009 - 21:03:
Nou ja, er zijn wel véél mooie kleren maar is altijd wel íéts mee. Hetzelfde als jij, te klein, te groot, te duur,... Mijn mama wou eens zien voor een bikini in Burbery of hoe je het schrijft want iemand op vakantie had ook een bikini van de merk en dat was een mooie dus gingen we kijken -heel mooie winkel maar duur. Mijn mama heeft wel vaker iets van iets duur maar toen zag ik daar leuke rubberen laarsjes: €260 o.o
Nou ja, er zijn wel véél mooie kleren maar is altijd wel íéts mee. Hetzelfde als jij, te klein, te groot, te duur,... Mijn mama wou eens zien voor een bikini in Burbery of hoe je het schrijft want iemand op vakantie had ook een bikini van de merk en dat was een mooie dus gingen we kijken -heel mooie winkel maar duur. Mijn mama heeft wel vaker iets van iets duur maar toen zag ik daar leuke rubberen laarsjes: €260 o.o
Minority zei op 23 juli 2009 - 21:03:
Uhu,
Ik heb maar één cool t-shirt. Het design is mooi, maar wat er op staat kan ik niet lezen, want het lettertype is onduidelijk. En dat was de enige small, dus als ik misschien te laat kwam, had ik een XXL -dat lag er alleen maar-
En dan word ik een hiphopper. Ö
Uhu,
Ik heb maar één cool t-shirt. Het design is mooi, maar wat er op staat kan ik niet lezen, want het lettertype is onduidelijk. En dat was de enige small, dus als ik misschien te laat kwam, had ik een XXL -dat lag er alleen maar-
En dan word ik een hiphopper. Ö
Minority zei op 23 juli 2009 - 21:05:
Ik had merkkledij vandaag gezien, een prachtig t-shirt. €210! O.O
Ik heb het gauw laten liggen en de winkel uitgelopen, voordat ik spijt ging krijgen en het t-shirt ding toch ging kopen.
Ik had merkkledij vandaag gezien, een prachtig t-shirt. €210! O.O
Ik heb het gauw laten liggen en de winkel uitgelopen, voordat ik spijt ging krijgen en het t-shirt ding toch ging kopen.
CherryHead zei op 23 juli 2009 - 21:07:
En als er dan iets moois ligt bij winkels waar het zogoed als niets kost is het na een maand ofzo al helemaal uitgerokken enzo
En als er dan iets moois ligt bij winkels waar het zogoed als niets kost is het na een maand ofzo al helemaal uitgerokken enzo