Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Het Grote Eten & Drinken Topic
Het Grote Eten & Drinken Topic
xEmma zei op 30 dec 2010 - 12:12:
Red Bull in de ochtend lijkt me ook niet ideaal. Bullit is dan nog beter x)
[Dat dronk ik vroeger echt heel vaak. Er was vlakbij school een klein supermarktje waar ze een blikje voor vijftig cent verkochten.]
[Bullit is trouwens nog lekkerder als het heel koud is.] [Ik had het een keer per ongeluk ingevroren ...]
Ik had stiekem wel wat suiker in mijn koffie gedropt, maar het was echt nice ^^
[Ik vind echt alles in Rome nice ongeveer x)]
Red Bull in de ochtend lijkt me ook niet ideaal. Bullit is dan nog beter x)
[Dat dronk ik vroeger echt heel vaak. Er was vlakbij school een klein supermarktje waar ze een blikje voor vijftig cent verkochten.]
[Bullit is trouwens nog lekkerder als het heel koud is.] [Ik had het een keer per ongeluk ingevroren ...]
Ik had stiekem wel wat suiker in mijn koffie gedropt, maar het was echt nice ^^
[Ik vind echt alles in Rome nice ongeveer x)]
Vespertine zei op 30 dec 2010 - 13:06:
Smakelijk!
@Emma: Ja, ik doe ook wel: koffie helemaal zwart + dikke schep suiker erin. (Nu wil ik ook naar Rome!)
Smakelijk!
@Emma: Ja, ik doe ook wel: koffie helemaal zwart + dikke schep suiker erin. (Nu wil ik ook naar Rome!)
Bodine zei op 30 dec 2010 - 15:14:
Dat heb ik maandag over me heengegooid. Zo'n stuk huid van minstens tien bij tien cm op m'n been zwol helemaal op, knalrood, en toen moest 't onder de ijskoude kraan en toen verkrampte mijn been half van de kou. :]
Theeeeee<3
Dat heb ik maandag over me heengegooid. Zo'n stuk huid van minstens tien bij tien cm op m'n been zwol helemaal op, knalrood, en toen moest 't onder de ijskoude kraan en toen verkrampte mijn been half van de kou. :]
jorinloveth zei op 30 dec 2010 - 15:47:
speculaas met chocolade aan één kant
das echt zo lekker ;o
en een glas cola c:
speculaas met chocolade aan één kant
das echt zo lekker ;o
en een glas cola c:
xEmma zei op 30 dec 2010 - 21:27:
Stampot met vegetarische worst.. Mijn vader had geen zin om uitgebreid te koken, haha x)
Stampot met vegetarische worst.. Mijn vader had geen zin om uitgebreid te koken, haha x)
Vespertine zei op 31 dec 2010 - 10:32:
Chocolade ontbijtgranen.
En een grote kop koffie, zoals hij hoort en niet zoals gisteren. v.v
Chocolade ontbijtgranen.
En een grote kop koffie, zoals hij hoort en niet zoals gisteren. v.v
Wat eet of drink jij nu/heb jij net achter je kiezen?
Gaande van een appel tot een enorme zak chips, een driegangenmenu in een restaurant of je ontbijt om 14u 's middags.
Ik heb dus die heerlijke appel-mango-passievrucht smoothie op.
En daarna 2 bekers melk met melkchocolade, njom. <3
En straks ga ik wrs iets lekkers eten in de Alma - ALS mijn gezelschap eens iets laat weten van of hij kan of niet.