Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Bureaublad achtergrond
Bureaublad achtergrond
YarahartBill zei op 17 april 2011 - 18:31:
Ik moet steeds lachen om jou Prullebak
Azakan for the win!!
-schopttopicomhoog-
TADAAA. <3
Ik moet steeds lachen om jou Prullebak
Azakan for the win!!
Eliros zei op 23 april 2011 - 18:00:
Ik was bezig met gamen, en toen kwam ik een zombie in een mijnwagentje tegen. Ik moest hem wel als achtergrond instellen. <3
Ik was bezig met gamen, en toen kwam ik een zombie in een mijnwagentje tegen. Ik moest hem wel als achtergrond instellen. <3
Monster23 zei op 23 april 2011 - 18:23:
@Kol -leest icoonnamen- Hm. Nero is niet nuttelooos! -dood-
@Kol -leest icoonnamen- Hm. Nero is niet nuttelooos! -dood-
TotempaaltJ zei op 23 april 2011 - 20:13:
Hahaha, Kol moet d'r desktop opnieuw uploaden :3
En @Elise: als je op F1 klikt gaan alle dingen weg zodat je met F2 een screenshot kan maken (dan staat -ie in ehh... verweggistan. %appdata%/.minecraft/screenshots)
Hahaha, Kol moet d'r desktop opnieuw uploaden :3
En @Elise: als je op F1 klikt gaan alle dingen weg zodat je met F2 een screenshot kan maken (dan staat -ie in ehh... verweggistan. %appdata%/.minecraft/screenshots)
Eliros zei op 23 april 2011 - 20:29:
@Tommie; ja, I kneuw. Maar ik zat met zo'n whatthefack gezicht naar die zombie te kijken dat ik daar niet aan dacht. Heb wel een foto waar er een skeleton in 't wagentje zit, waar alle dingen weg zijn. ^^'
@Tommie; ja, I kneuw. Maar ik zat met zo'n whatthefack gezicht naar die zombie te kijken dat ik daar niet aan dacht. Heb wel een foto waar er een skeleton in 't wagentje zit, waar alle dingen weg zijn. ^^'
Galadriwele zei op 10 juli 2011 - 16:10:
Ah, die's echt eng ö Of misschien ligt dat gewoon aan mij^^
Maar ik vind het wel leuk (:
TADAA.
Ah, die's echt eng ö Of misschien ligt dat gewoon aan mij^^
Maar ik vind het wel leuk (:
ZeroGravity zei op 10 juli 2011 - 17:44:
Oeh, ik wil ook posten. Want, dat heb ik nog nooit gedaan, en mijn bureaubladachtergrond is vrij saai, but. Great.
Klikhier
Aangezien ik dat nog steeds een van mijn mooiste foto's vind die ik heb gemaakt.
Oeh, ik wil ook posten. Want, dat heb ik nog nooit gedaan, en mijn bureaubladachtergrond is vrij saai, but. Great.
Klikhier
Aangezien ik dat nog steeds een van mijn mooiste foto's vind die ik heb gemaakt.
Eeeeh, show es allemaal jullie bureaublad achtergrond ^^
(voor de gene die niet weten hoe het moet: )
1. ergens op je toetsenbord staat er 'printscreen' daar druk je op
2. ga dan naar paint en doe 'ctrl+v'
3. sla het op
4. ga naar www.tinypic.com en laad de foto op
5. plaats hem hier