Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 29b
Offtopic 29b
BABBELICIOUS zei op 22 maart 2010 - 16:51:
YAY. Gelukkig voor jou
Ik krijg het volgend jaar weer 0o.
YAY. Gelukkig voor jou
Ik krijg het volgend jaar weer 0o.
xjeszell zei op 22 maart 2010 - 16:55:
Angela, wees blij. Frans is scheiße.
Spaans... hmm, dat had mijn zus één jaar. En toen bleek dat die school niks voor haar was.
Angela, wees blij. Frans is scheiße.
Spaans... hmm, dat had mijn zus één jaar. En toen bleek dat die school niks voor haar was.
missxangel zei op 22 maart 2010 - 16:59:
Nouja, ik kan er geen hol van maar ik had er volgens mij een 7 of 8 voor op mijn eindexamen
Nouja, ik kan er geen hol van maar ik had er volgens mij een 7 of 8 voor op mijn eindexamen
BABBELICIOUS zei op 22 maart 2010 - 17:00:
@ Angela; Zoo o.o'' Dat is like; goed o.o
@ Angela; Zoo o.o'' Dat is like; goed o.o
missxangel zei op 22 maart 2010 - 17:02:
Op vmbo-t niveau ja, op jouw niveau nee.. X']
Op vmbo-t niveau ja, op jouw niveau nee.. X']
xDevilBitch zei op 22 maart 2010 - 17:02:
Ik ben jaloers...
Nog twee weken, en dan heb ik waarschijnlijk nooit meer verzorging! [ik HAAT dat mens. Ik moest vandaag koken [extreme meligheid, we vroegen ons af of schuurmiddel een goede saus is], maar we kregen maar één lesuur de tijd [normaal mag je er twee lesuren over doen], omdat ze zo nodig een preek moest houden over drankgebruik, en in die tijd moesten we koken, eten, en opruimen. Dat lukt dus nooit, dus moesten we in de pauze terug komen --'] En Duits en aardrijkskunde heb ik dan ook pas volgend jaar weer.
Ik heb het nooit gehad, wel spaans..
Ik ben jaloers...
Nog twee weken, en dan heb ik waarschijnlijk nooit meer verzorging! [ik HAAT dat mens. Ik moest vandaag koken [extreme meligheid, we vroegen ons af of schuurmiddel een goede saus is], maar we kregen maar één lesuur de tijd [normaal mag je er twee lesuren over doen], omdat ze zo nodig een preek moest houden over drankgebruik, en in die tijd moesten we koken, eten, en opruimen. Dat lukt dus nooit, dus moesten we in de pauze terug komen --'] En Duits en aardrijkskunde heb ik dan ook pas volgend jaar weer.
xjeszell zei op 22 maart 2010 - 17:06:
Onze docent verzorging kan onze klas niet aan. Serieus, we zijn druk. Nja, we... Bij verzorging zit ik meestal alleen, want we hebben daar mensen die zo'n beetje standaard naast elkaar zitten.
Alleen zitten heeft één groot voordeel, veel minder snel een lesverwijdering.
Onze klas had in 10lesdagen 41 lesverwijderingen.
Onze docent verzorging kan onze klas niet aan. Serieus, we zijn druk. Nja, we... Bij verzorging zit ik meestal alleen, want we hebben daar mensen die zo'n beetje standaard naast elkaar zitten.
BABBELICIOUS zei op 22 maart 2010 - 17:07:
;o Ik heb sinds de tweede duits, dus nou al 3 jaar, en dan volgens een speciaal programma, een extra voor mensen die er erg goed in zijn. Ach ja. ik woon zowat in Duitsland x.x en ik ben half duits. x.x
en aardrijkskunde heb ik al 2 jaar niet meer.
(...)
Ik ben jaloers...
;o Ik heb sinds de tweede duits, dus nou al 3 jaar, en dan volgens een speciaal programma, een extra voor mensen die er erg goed in zijn. Ach ja. ik woon zowat in Duitsland x.x en ik ben half duits. x.x
en aardrijkskunde heb ik al 2 jaar niet meer.
BABBELICIOUS zei op 22 maart 2010 - 17:07:
Wooh o.o
Wooh o.o
xjeszell zei op 22 maart 2010 - 17:09:
Ja, wooh. En toen we er 20 hadden eerst, ging onze mentor ze heel droog op de grond gooien, één voor één.
Ik zit daar gelukkig niet tussen.^^.
ik hou er niet van om tot 16.15 op school te zitten
(...)
Wooh o.o
Ja, wooh. En toen we er 20 hadden eerst, ging onze mentor ze heel droog op de grond gooien, één voor één.
BABBELICIOUS zei op 22 maart 2010 - 17:11:
Wie houd daar wel van. o.o''
En en en ; gelukkig maar voor jou.
(...)
ik hou er niet van om tot 16.15 op school te zitten
Wie houd daar wel van. o.o''
En en en ; gelukkig maar voor jou.
Dus...
Kom jij hier vaker?