Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Quotes 6
Quotes 6
SJELSYxYMAS zei op 4 feb 2011 - 20:50:
Die is geweldig!
"Writing is a socially acceptable form of schizophrenia."
-E.L. Doctorow
Die is geweldig!
KaulitzFreak zei op 5 feb 2011 - 10:26:
*Enkele jongens komen de klas binnen met hun muts nog op*
Dirk (lrkrcht Gesch): Kom jongens, ga zitten en haal die condooms van u hoofden af
*Enkele jongens komen de klas binnen met hun muts nog op*
Dirk (lrkrcht Gesch): Kom jongens, ga zitten en haal die condooms van u hoofden af
xNadezhda zei op 5 feb 2011 - 22:59:
Ik mocht mijn mondeling Frans opnemen ipv rechtstreeks tegen mijn lerares te hoeven praten, & dat gingen we net doen. Mijn moeder sprak de intro in op de recorder om te bewijzen dat ik niet zou voorlezen en zo:
"Dus... Ik zet de recorder aan... En de camera... Met de camera.. Eh. Ik laat zien hoe ze erbij zit. Ja. Oké. Hoe doe je dat eigenlijk? Wacht even. *gefrutsel aan de camera* Ah, oké. Zo. Goed... Laat je blaadje even zien. Dichterbij. Ja... Dat zijn dus haar steekwoorden. Die mag ze erbij houden. Ja toch? Ja. Goed. Dus... Ze zit hier, zo, in deze... ja, hoe zullen we het noemen... studeerkamer. Zo. Ga maar zitten. Eh, je zit al. Ja. Goed. Dan ga ik de kamer maar uit. Oké. Mooi."
[En toen namen we het nog maar een keer op omdat we allebei de slappe lach hadden. x'D]
Ik mocht mijn mondeling Frans opnemen ipv rechtstreeks tegen mijn lerares te hoeven praten, & dat gingen we net doen. Mijn moeder sprak de intro in op de recorder om te bewijzen dat ik niet zou voorlezen en zo:
"Dus... Ik zet de recorder aan... En de camera... Met de camera.. Eh. Ik laat zien hoe ze erbij zit. Ja. Oké. Hoe doe je dat eigenlijk? Wacht even. *gefrutsel aan de camera* Ah, oké. Zo. Goed... Laat je blaadje even zien. Dichterbij. Ja... Dat zijn dus haar steekwoorden. Die mag ze erbij houden. Ja toch? Ja. Goed. Dus... Ze zit hier, zo, in deze... ja, hoe zullen we het noemen... studeerkamer. Zo. Ga maar zitten. Eh, je zit al. Ja. Goed. Dan ga ik de kamer maar uit. Oké. Mooi."
[En toen namen we het nog maar een keer op omdat we allebei de slappe lach hadden. x'D]
YarahartBill zei op 6 feb 2011 - 15:55:
Vanochtend. Vader van Yara gaat naar de buren, hij moest ergens mee helpen ofso, Yara denkt Hmmm nou dan ik wel ff gauw douche.
Yara staat net 5 sec. onder de douche word er op de deur geklopt:
Vader Yara: Yaaar, kom onder die douche vandaag je staat er al te lang onder!
Yara: Jongee!! Ik ben nog niet eens nat! Me kleine teen is ook nog niet eens verzopen!!
Vader Yara: Ow, najaa snel dan!
Yara: Vaders??!!!
Mijn ochtend douche gesprek.
Vanochtend. Vader van Yara gaat naar de buren, hij moest ergens mee helpen ofso, Yara denkt Hmmm nou dan ik wel ff gauw douche.
Yara staat net 5 sec. onder de douche word er op de deur geklopt:
Vader Yara: Yaaar, kom onder die douche vandaag je staat er al te lang onder!
Yara: Jongee!! Ik ben nog niet eens nat! Me kleine teen is ook nog niet eens verzopen!!
Vader Yara: Ow, najaa snel dan!
Yara: Vaders??!!!
Mijn ochtend douche gesprek.
KolaLollie zei op 6 feb 2011 - 16:33:
"Okay, er waren twee dingen lekker - marshmallows en Liam."
-Tessa. gisteravond/vanochtend. naGhostbustersenfilm-waarvan-ik-de-naam-nog-steeds-niet-weet.
"Okay, er waren twee dingen lekker - marshmallows en Liam."
-Tessa. gisteravond/vanochtend. naGhostbustersenfilm-waarvan-ik-de-naam-nog-steeds-niet-weet.
VampireFangs zei op 6 feb 2011 - 18:03:
Ikbenverliefdopdie!<3
@Dezh: Ik heb de slappelach dude!x]
"Writing is a socially acceptable form of schizophrenia."
-E.L. Doctorow
Ikbenverliefdopdie!<3
@Dezh: Ik heb de slappelach dude!x]
xDevilBitch zei op 6 feb 2011 - 20:29:
Ghostbusters.
Dr Ray Stantz: "Hey... Where these stairs go?"
Dr. Peter Venkman: "They go up!"
Kijk, ik heb wel iets meegekregen!
Ghostbusters.
Dr Ray Stantz: "Hey... Where these stairs go?"
Dr. Peter Venkman: "They go up!"
TotempaaltJ zei op 6 feb 2011 - 21:09:
Ja maar bij Ghostbusters was je concentratie nog niet volledig. Eh. Verdwenen. Dat ging steeds meer en meer tot aan het eind bij zombieland...
Kijk, ik heb wel iets meegekregen!
Ja maar bij Ghostbusters was je concentratie nog niet volledig. Eh. Verdwenen. Dat ging steeds meer en meer tot aan het eind bij zombieland...
-Bill Kaulitz