Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 127
Offtopic 127
KaulitzFreak zei op 19 dec 2010 - 16:35:
hahaa, geweldig!!
De vriendin van mijn nonkel en mijn nonkel hebben een hondje gekocht, een kleintje en ze heet Prada
En ze zat net op mijn schoot en toen begon ze aan mijn armband van Tokio Hotel te snuffelen en toen ik even keek, bleek dat ze Bills gezicht aan het aflikken was
Het was echt schattig om te zien ^^
hahaa, geweldig!!
De vriendin van mijn nonkel en mijn nonkel hebben een hondje gekocht, een kleintje en ze heet Prada
En ze zat net op mijn schoot en toen begon ze aan mijn armband van Tokio Hotel te snuffelen en toen ik even keek, bleek dat ze Bills gezicht aan het aflikken was
Het was echt schattig om te zien ^^
TWINcest zei op 19 dec 2010 - 18:05:
O my Gawd, I'm awake!
Om negen uur 's ochtends lag ik in mijn bed.. ik was echt kapot, nog steeds eigenlijk.
O my Gawd, I'm awake!
Om negen uur 's ochtends lag ik in mijn bed.. ik was echt kapot, nog steeds eigenlijk.
TWINcest zei op 19 dec 2010 - 18:48:
Very nice!
En zoals ik al eerder zei, ik heb echt té veel sjans gehad [van beide sexen -0_]
Ik heb Tezz beloofd om alles even te gaan quoten, als ik het nog weet.
Very nice!
En zoals ik al eerder zei, ik heb echt té veel sjans gehad [van beide sexen -0_]
Ik heb Tezz beloofd om alles even te gaan quoten, als ik het nog weet.
LxKaulitz zei op 19 dec 2010 - 19:03:
Oke, want daar neem ik geen genoegen mee ^^
Van begin tot einde,
I need details girl!
Oke, want daar neem ik geen genoegen mee ^^
Van begin tot einde,
I need details girl!
TWINcest zei op 19 dec 2010 - 19:08:
Der zaten echt originele tussen:
"Damn, jij zou zo in een videoclip kunnen dansen met jouw kleding!"
"Ik haat echt piercings, maar dan ook écht. Maar bij jou kan ik het één of andere manier hebben." [Over mijn lippiercing.]
"Je ziet er echt sexy uit.." [Daar antwoordde ik op met; ja, daar heb ik geen jurkje voor nodig hè?] "Nee, jijzelf straalt al sexapeal uit!"
"Wat is jouw afkomst? Want je bent niet volle 100% Nederlands." [Ik zeg van wel en vraag hem wat mijn afkomst dan zou zijn. Hij kijkt mij dan op eens récht in de ogen aan.] "Nouja, ik dacht deels Indiase afkomst.."
Voor de rest kreeg ik drankjes, gestaar, zelfs een kus op mijn oor *rilt*.
Het was echt een vage avond.
Der zaten echt originele tussen:
"Damn, jij zou zo in een videoclip kunnen dansen met jouw kleding!"
"Ik haat echt piercings, maar dan ook écht. Maar bij jou kan ik het één of andere manier hebben." [Over mijn lippiercing.]
"Je ziet er echt sexy uit.." [Daar antwoordde ik op met; ja, daar heb ik geen jurkje voor nodig hè?] "Nee, jijzelf straalt al sexapeal uit!"
"Wat is jouw afkomst? Want je bent niet volle 100% Nederlands." [Ik zeg van wel en vraag hem wat mijn afkomst dan zou zijn. Hij kijkt mij dan op eens récht in de ogen aan.] "Nouja, ik dacht deels Indiase afkomst.."
Voor de rest kreeg ik drankjes, gestaar, zelfs een kus op mijn oor *rilt*.
Het was echt een vage avond.
Woehoe! Sneeuw!