Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 150
Offtopic 150
xEmma zei op 26 feb 2011 - 18:19:
& smakelijk!
Dat klinkt echt heeel vreemd.Ben ik al een jaar in bezig xd
Wij moesten ooit Oeroeg lezen voor Nederlands. Man, wat heb ik lang over dat boek gedí¡í¡n!
& smakelijk!
xEmma zei op 26 feb 2011 - 18:19:
@ Elise: in NL is dat vrij normaal. Wij eten meestal om half zeven.
@ Elise: in NL is dat vrij normaal. Wij eten meestal om half zeven.
xDevilBitch zei op 26 feb 2011 - 18:20:
Papa en mama zijn nog steeds bij m'n oom en tante, dus het duurt nog wel even voor ik ga eten, denk ik.
Papa en mama zijn nog steeds bij m'n oom en tante, dus het duurt nog wel even voor ik ga eten, denk ik.
Eliros zei op 26 feb 2011 - 18:22:
@Emma; oh ja, true. In Nederland is dat normaal.
Ik ga waarschijnlijk om half tien eten, omdat we uit eten gaan, en de restaurants pas om negen/half tien druk worden.
@Emma; oh ja, true. In Nederland is dat normaal.
Ik ga waarschijnlijk om half tien eten, omdat we uit eten gaan, en de restaurants pas om negen/half tien druk worden.
xEmma zei op 26 feb 2011 - 18:24:
Mijn zus moet mijn pizza opwarmen. Dus dat kan ook wel even duren xd
Mijn zus moet mijn pizza opwarmen. Dus dat kan ook wel even duren xd
Automatisch zei op 26 feb 2011 - 18:34:
Ik eet meestal rond half 5.
Ben ik de enige die om zes uur eten vroeg vind? ö
Ik eet meestal rond half 5.
Rianne zei op 26 feb 2011 - 18:35:
Ik ben aan het koken^^ Iemand ooit van vlees gehoord dat 15 minute nmoet bakken?
Ik ben aan het koken^^ Iemand ooit van vlees gehoord dat 15 minute nmoet bakken?
NovaFlowne zei op 26 feb 2011 - 18:41:
Ik eet meestal rond 5 uur? Maar soms is het ook heel laat. Ligt eraan...
@ Rianne: Nooh? Meestal is het rond de 8 minuten. Of tenminste dat zegt mijn moeder. Ik heb er geen verstand van, want ik ben een vega. ^^
Ik eet meestal rond 5 uur? Maar soms is het ook heel laat. Ligt eraan...
@ Rianne: Nooh? Meestal is het rond de 8 minuten. Of tenminste dat zegt mijn moeder. Ik heb er geen verstand van, want ik ben een vega. ^^
Automatisch zei op 26 feb 2011 - 18:59:
@Zerogravity
Het gaat bijna altijd over eten als het aan mij ligt.
@Zerogravity
Het gaat bijna altijd over eten als het aan mij ligt.
ZeroGravity zei op 26 feb 2011 - 19:00:
Hahaha :'D
Meike trouwens, ik blijf het zeggen, want ik wil me aan ieeedereen voorstellen... *bigfriendsmakingsmile*
Wij eten meestal om vijf uur als mijn broertje moet voetballen, en anders zes uur, half zeven.
Om me maar even in het gesprek te mengen :'D
Hahaha :'D
Meike trouwens, ik blijf het zeggen, want ik wil me aan ieeedereen voorstellen... *bigfriendsmakingsmile*
Wij eten meestal om vijf uur als mijn broertje moet voetballen, en anders zes uur, half zeven.
Om me maar even in het gesprek te mengen :'D
NovaFlowne zei op 26 feb 2011 - 19:02:
Een paar jaar geleden at ik echt mega laat. Altijd rond 8 uur, soms later. En dat is best fail, omdat ik om 9 uur naar bed moest. ;f
@ Meike: Tosca, Aangenaam! : D
Een paar jaar geleden at ik echt mega laat. Altijd rond 8 uur, soms later. En dat is best fail, omdat ik om 9 uur naar bed moest. ;f
@ Meike: Tosca, Aangenaam! : D
Fell in love with an alien