Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: Madness at the EMA's (Speeltopic)

DA: Madness at the EMA's (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 5 maart 2011 - 21:03:
De spanning was om te snijden in de enorme zaal waar de EMA's werden gehouden. De award voor beste video clip zou nu bekend worden gemaakt, de genomineerden zaten met een gespannen houding op hun plek, te wachten op de uitslag.

De presentatrice, Katy Perry, vouwde de zojuist ontvangen enveloppe langzaam open en haalde er een goudkleurig briefje uit.
Ze keek het publiek in, haalde diep adem om de spanning nog eens éxtra op te bouwen, en liet een oogverblindende glimlach zien, 'En de award voor beste video clip gaat naar...'
Ze hield even stil.
'... Lady GaGa!'
De menigte in de zaal juichte, Lady GaGa, met een nieuw over-the-top outfit aan, sprong op en stapte het podium op.
Ze kreeg de microfoon in haar handen geduwd en glimlachte, 'Ik wil jullie allemaal bedanken voor deze geweldige award, zonder jullie, mijn fans, zou dit nooit gelukt zijn. Bedankt.'
Met een glimlach gaf ze de microfoon terug, kreeg twee klapzoenen op haar beide wangen van Katy en wilde het podium afstappen.
'Dat gaat zo maar niet,' klonk een stem. Justin Bieber.
Hij stond met zijn handen in zijn zij op de rand van het podium, 'Zeg, denk je dat dat zomaar gaat, die award onder mijn neus vandaan jatten?'
'Eigenlijk wel, ja,' ze trok een wenkbrauw op.
'Hier ga je spijt van krijgen,' gromde Justin.
'Oh, nee,' ze snoof en keerde zich tot Katy, 'Houdt mijn award vast.'
Die keek op, 'Wat?'
'Houdt mijn award vast!' ze duwde de award in de handen van een verwarde Katy en stroopte de mouwen van haar jurk - of wat het dan ook mocht voorstellen - op, 'Ik ben niet bang om kleine meisjes te slaan...'

Welkom bij het achtste potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.

Deelnemers
1. xDevilBitch
2. Bodine
3. Kayley
4. Rosie16 Tovenaar
5. missxangel
6. neversay
7. realMe
8. xEmma
9. xSoParanoid Tovenaar
10. Pline Tovenaar
11. MoonRocker
12. Mine
13. Lipsy

Rollen
1x Oppergoodsider ~ Lady GaGa
1x Jager ~ Katy Perry
1x Beschermer ~ Kanye West
1x Waarzegger ~Ke$ha
3x Tovenaar ~ Beyoncé, Rihanna, Shakira, Hayley Williams (Paramore), Chester Bennington (Linkin Park) & Jared Leto (30 Seconds To Mars)
1x Opperbadsider ~ Justin Bieber
2x Wolf ~ Miley Cyrus & Taylor Momsen

Er is iets nieuws bijgekomen dit potje.
De potjes duurde namelijk altijd te kort, niet veel mensen waren actief bezig. Om dat tegen te gaan, is Angela op het idee gekomen om de lynch en lunch op aparte dagen te doen (bijv - maandag, lynch; dinsdag, lunch; woensdag, lynch; enz.).
Dit hoeft trouwens niet in ieder potje, je mag een potje ook nog gewoon op de oude manier hosten.

Zondag, 20.00 eerste lynch.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 8 maart 2011 - 19:55:
Lady GaGa, Katy, Beyoncé en een hoop andere artiesten die bij GaGa hoorden, hadden zich tijdelijk verscholen in een lege kleedkamer.
Allen hadden ze een bezorgde blik op hun gelaat, ze wisten niet hoeveel slachtoffers er al waren gevallen.
Dat een tiener als deze al deze ellende kon veroorzaken, ze konden het haast niet geloven!
Al was dat niet het enige waar ze bezorgd om waren.
Ze hadden het gevoel dat er een spion in hun midden was, maar wie... dat wisten ze niet. Beschuldigingen waren in het rond gevlogen, bijna-vechtpartijen werden in de kiem gesmoord.
Het hielp niets, uiteindelijk waren ze ervan overtuigd dat geen van de aanwezigen bij de andere groep hoorden, dus wachtten ze. Op wat, dat wisten ze niet zeker, maar het werd al vrij snel duidelijk toen de deur open ging, en een trillende Rihanna naar binnen schoot.
Haar ogen stonden wijd open, ze had schrammen op haar voorhoofd en een wond op haar arm die er niet best uit zag, maar het meest angstaanjagende waren de bloedvlekken op haar jurk. Bloedvlekken die onmogelijk van haarzelf konden zijn.
Ze was de enige die nog ontbrak, als geen van de anderen een verrader was, dan moest zij dat wel zijn, dat kon niet anders.
'Oh, godzijdank heb ik jullie gevonden!' riep ze opgelucht.
Ze glimlachte, maar niemand glimlachte terug, of liet blijken dat ze blij waren dat ze nog in leven was.
'Wat is er aan de hand?' ze keek alle aanwezigen stuk voor stuk aan, stuk voor stuk kreeg ze dodelijke blikken toegeworpen.
'Het spel is uit,' GaGa liep naar voren, 'We weten dat je bij hem hoort.'
'Wí¡t?' ze schuifelde achteruit, haar ogen schoten nog steeds heen en weer tussen de aanwezigen, zoekend naar een vriendelijk gezicht, iemand die haar te hulp zou schieten.
'Niets dat je zegt zal ons van gedachten veranderen, we weten dat je ons hebt verraden,' haar stem klonk kalm, maar Rihanna schuifelde nog steeds achteruit.
'Alsjeblieft, waar halen jullie die nonsens vandaan?! Ik hoor bij jullie! Ik ben geen verraadster!' ze stond nu buiten de kleedkamer en botste tegen iemand op.
Met een ruk draaide ze zich om, en toen ze zag tegen wie ze was aangelopen gilde ze zo hard ze kon en bleef in shock staan.
Justin Bieber keek haar maniakaal glimlachend aan.
'Zonder vertrouwen zijn jullie in rap tempo allemaal uitgeroeid. Succes,' haalde een nog volle champagne fles - die eigenlijk bedoelt was voor het feesten en de plezier, maar nu als gevaarlijk moordwapen werd gezien - achter zijn rug tevoorschijn en sloeg haar buiten westen.
GaGa stond geschokt in de deuropening, en keek toe hoe hij vervolgens een zakmes tevoorschijn haalde en haar in haar hart stak - niemand deed iets, ze keken allen maar toe hoe het lichaam van de arme zangeres talloze messteken te verduren kreeg.

Rosie16 is vandaag gelyncht. Ze was Rihanna, een tovenaar.

Als deze fluff grof is, dan spijt me dat, ik moet echt héél erg me best doen om me in te houden, want stiekem vind ik het awesome om beroemdheden te vermoorden.
En deze fluff was trouwens ook belachelijk lang, ik zal proberen hem de volgende keer wat korter te maken.

1. xDevilBitch - Rosie16 [1]
2. Bodine - Rosie16 [1]
3. Kayley - Rosie16
4. Rosie16 - Bodine [6]
5. missxangel - xEmma
6. neversay - Rosie16
7. realMe - Rosie16 [1]
8. xEmma - Rosie16 [1]
11. MoonRocker - xDevilBitch
12. Mine - realMe
13. Lipsy - Lipsy [1]

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 8 maart 2011 - 20:03:
o.o
Ik hoop dat dat in het echt niet mijn einde wordt.. En al helemaal niet door Justin Bieber. Dat is bijna nog het gruwelijkste. Elise moet me wel een heel vervelend zusje vinden.
Net nu ik een soort vermoeden heb, lig ik eruit.
Nou, succes goodsiders!

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 8 maart 2011 - 20:07:
Shit. Zaten we er toch naast >< Lekker is dat, nog een tovenaar eruit.
RIP Rosalie

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 8 maart 2011 - 20:07:
Mijn kortetermijngeheugen is Tom achterna, de volgende keer typ ik meteen wat ik denk. Maar goed, hier hebben jullie niks aan.
In ieder geval, badsiders zijn vaak redelijk inactief omdat ze (zoals Kayley al zei) voortdurend op eieren lopen. Neem het potje waarin Angela in de badside zat (nummer vijf), toen was ze ineens heel inactief vergeleken met normaal.
Maar aan de andere kant: dat weten de ervaren spelers inmiddels ook. Inclusief de badside, als die uit ervaren spelers bestaat.
We hebben hier vier minder ervaren spelers: Sarita, Lipsey (die al een paar keer mee heeft gedaan maar nooit echt actief is geweest, toch?), Rosalie en Mascha. De kans is niet heel erg groot dat ze samen de badside vormen...
Inactief zijn als badside valt op, zeker in zo'n actief potje als dit. Actief zijn heeft dan weer veel risico's.
Hell yeah voor de hersenspinsels, dit komt vast in de buurt bij de minst nuttige bijdrage van dit potje?

Edit: shit, een tovenaar. O.O Ah, fijn, het is geen special, maar een badside zou leuk zijn geweest. En alles wat ik in m'n hoofd had is nu dus ontkracht (het was niet bijster veel, maar dan nog). R.I.P. Rosalie.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 maart 2011 - 20:08:
Pfoeh, met z'n zessen op iemand die niet eens zo heel veel tegen zich had. Not good people. Ik ben er trouwens van overtuigd dat er minstens één badsider tussen de Rosalie-stemmers zit.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 maart 2011 - 20:09:
Shit O.O

Okay, kutzooi, op dit moment weet ik totaal niet meer wie ik moet verdenken. Ik ga zo wel weer theorieën rondspuien, eerst maatschappijleer doen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 maart 2011 - 20:12:
Pfoeh, met z'n zessen op iemand die niet eens zo heel veel tegen zich had. Not good people. Ik ben er trouwens van overtuigd dat er minstens één badsider tussen de Rosalie-stemmers zit.
Dat denk ik ook wel.
Het was nogal veilig om mee te gaan.

Maar. Ik vraag me af waarom Sarita op Josette heeft gestemd..

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 8 maart 2011 - 20:32:
Crap.
Ik dacht eigenlijk dat er wel meer mensen op Daan zouden stemmen, maar blijkbaar ben ik dus de enige.
Maar blah, weer een goodsider weg D:

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 maart 2011 - 20:34:
Gelukkig wel weer maar een Tovenaar. Al denk ik dat Rosalie nog wel van pas had kunnen komen, ze is niet inactief. Een inactieveling was veel beter geweest.
Nu. Morgen lunch. Weer een goodsider eruit.
Laten we daarom maar beginnen met theorieën, voor degene die morgen geluncht wordt nooit meer zijn ideeën zal kunnen delen.
En dat van Sarita wil ik ook wel weten.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 8 maart 2011 - 20:58:
En ik heb Mascha hier ook nog niet veel gezien. Hmm.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 8 maart 2011 - 21:01:

Ik ben nooit echt heel actief geweest. But I try!
Ik had al eerder gezegt dat ik dit potje wat actiever zou worden, alleen lukt het me nog niet helemaal. Ik ben blind voor theorieën x,x

Maar wat kunnen we verder uit de stemming opmaken, bijna iedereen heeft op Rosalie gestemt. Ik denk, zoals Kayley ook al eerder zei, dat daar in ieder geval 1 badside tussen zitten, mochten het er al niet 2 zijn.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 8 maart 2011 - 21:05:
Het zou vrij dom zijn om als badside helemaal geen Rosalie-stemmen te hebben.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 maart 2011 - 21:12:
Hiermee spreek je jezelf een beetje tegen. In ieder geval, ik krijg door de 'Hmm.' het idee dat je iets bedoelt als 'Het zou kunnen dat ze een badsider is.', but no offense; je was zelf eerst ook niet heel actief en dat argument is ook tegen je gebruikt.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 maart 2011 - 21:13:
Daan, je vat enkel samen wat er gebeurd in het potje, basically. Voeg eens wat extra waarde toe, ideeën, meningen, bevindingen. Je maakt het me erg makkelijk te geloven dat je misschien toch badside bent. Je waagt het niet buiten je zone van neutraliteit te stappen, en dat is wel een heel duidelijke aanwijzing.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 8 maart 2011 - 22:20:
Net terug van paardrijden en gedouched. En wat lees ik tot mijn schrik; een tovenaar? Waar is die badside dan? Ik bedoel het zijn er maar drie, hoe moeilijke kan het zijn. Er zijn mensen die zeggen dat de badside meestal de mensen zijn die inactief zijn of weinig aanwezig. Rosalie heeft nu dus bewezen dat je geen badside hoeft te zijn om minder aanwezig te zijn. Ik vind het overigens wel apart dat Rosalie in haar berichtje zet dat er ook mensen op Daan gaan stemmen, maar dat in werkelijlheid alleen Julia op haar heeft gestemd.. Wilde Rosalie mensen op Daan laten stemmen of hebben mensen gezegd in er forum om op Daan te stemmen en hebben toch toen op Rosalie gestemd, want dat zal dan vreemd zijn...

@Elise; wat een geweldige fluff. De rilling liep over mijn rug - ja dat kwam eigenlijk door Justin - en toen Rihanna werd neergehaald moest ik even adem halen. Mooi geschreven!

Ik ben benieuwd wat de lunch ons gaat brengen en hoe de stand van zaken hier gaat verlopen. Ik hoop in ieder geval een theorie tegen iemand te kunnen maken, maar tot die tijd wacht ik af.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20