Hoofdcategorieën
Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: Madness at the EMA's (Speeltopic 2#)
DA: Madness at the EMA's (Speeltopic 2#)
xEmma zei op 10 maart 2011 - 22:58:
Ik wil heel graag weten hoe Mascha gaat reageren op al deze verdenkingen! Ze is niet echt meer te redden, maar ik zou het toch leuk vinden als ze het zou proberen x)
Ik wil heel graag weten hoe Mascha gaat reageren op al deze verdenkingen! Ze is niet echt meer te redden, maar ik zou het toch leuk vinden als ze het zou proberen x)
MoonRocker zei op 10 maart 2011 - 23:01:
Dat klinkt als leedvermaak x'
Nee, maar.
Ze is denk ik aan het bedenken wie ze als laatste zal vermoorden.
Maar - muh.
Ik wil niet dat er alsnog iemand doodgaat D:
Zucht.
Ik wou echt dat we Mascha hadden gelyncht, zodat de Oppergoodsider op Sarita had kunnen schieten :x
Dat klinkt als leedvermaak x'
Nee, maar.
Ze is denk ik aan het bedenken wie ze als laatste zal vermoorden.
Maar - muh.
Ik wil niet dat er alsnog iemand doodgaat D:
Zucht.
Ik wou echt dat we Mascha hadden gelyncht, zodat de Oppergoodsider op Sarita had kunnen schieten :x
xEmma zei op 10 maart 2011 - 23:05:
Nee, niet leedvermaak. Als in - haha, het gaat haar toch niet lukken.
Ik ben gewoon heel nieuwsgierig hoe ze zich eruit gaat proberen te redden, als ze dat gaat doen. Ik zou namelijk niet weten hoe ik dat zou moeten doen.
Ik wil ook niet dat er iemand dood gaat. Maar er is niets aan te doen. Aan haar is de keus. [Of ze gaat nog een keer de Oppergoodsider lunchen x)]
Trouwens he. Als het iemand anders blijkt te zijn, dan.. dan.. verlies ik mijn vertrouwen in de halve wereld, ongeveer o.o
Nee, niet leedvermaak. Als in - haha, het gaat haar toch niet lukken.
Ik ben gewoon heel nieuwsgierig hoe ze zich eruit gaat proberen te redden, als ze dat gaat doen. Ik zou namelijk niet weten hoe ik dat zou moeten doen.
Ik wil ook niet dat er iemand dood gaat. Maar er is niets aan te doen. Aan haar is de keus. [Of ze gaat nog een keer de Oppergoodsider lunchen x)]
Trouwens he. Als het iemand anders blijkt te zijn, dan.. dan.. verlies ik mijn vertrouwen in de halve wereld, ongeveer o.o
MoonRocker zei op 10 maart 2011 - 23:07:
Als het iemand anders blijkt te zijn, dan wil ik een nieuwe bril x'D
& ah. zo. maar. zo klonk het. tenminste. laat maar. :x
Edit:
Ik vind dit potje DA echt cool, trouwens. & We hebben bijna twee topics volgepraat 8D
Als het iemand anders blijkt te zijn, dan wil ik een nieuwe bril x'D
& ah. zo. maar. zo klonk het. tenminste. laat maar. :x
Edit:
Ik vind dit potje DA echt cool, trouwens. & We hebben bijna twee topics volgepraat 8D
xEmma zei op 10 maart 2011 - 23:09:
Ja, nee, nu je me er op wees snap ik dat het inderdaad zo geklonken kan hebben xd maar ik bedoelde het niet gemeen!
[ik was al niet zo aardig voor d'r met in hoog tempo vervelende vragen stellen die nergens op sloegen]
Weetje. Ik ga slapen. Morgen zie ik wel of er nog nieuwe ontwikkelingen zijn x). trusten^^
Edit: I kneeuw, dit is het leukste potje dat ik ooit heb gespeeld! Ik had na de eerste lynch al het gevoel alsof we er al heel lang inzaten, omdat er al meteen theorieën kwamen. Moeten we vaker doen, zo veel en snel durven, werkt zo te zien goed voor de goodside ^^
Ja, nee, nu je me er op wees snap ik dat het inderdaad zo geklonken kan hebben xd maar ik bedoelde het niet gemeen!
[ik was al niet zo aardig voor d'r met in hoog tempo vervelende vragen stellen die nergens op sloegen]
Weetje. Ik ga slapen. Morgen zie ik wel of er nog nieuwe ontwikkelingen zijn x). trusten^^
Edit: I kneeuw, dit is het leukste potje dat ik ooit heb gespeeld! Ik had na de eerste lynch al het gevoel alsof we er al heel lang inzaten, omdat er al meteen theorieën kwamen. Moeten we vaker doen, zo veel en snel durven, werkt zo te zien goed voor de goodside ^^
xEmma zei op 11 maart 2011 - 7:18:
upgedate versie. Waarschijnlijk komt er niets anders uit of zo, maar ik had er gewoon even heel veel zin in xd
xDevilbitch Beschermer; MoonRocker - Pline [tovenaar] - Rosie16 [tovenaar]
Bodine; RealMe - Rosie 16 [tovenaar] - Rosie16 [tovenaar] - neversay
Kayley Jager; neversay - Pline [tovenaar] - Rosie16 [tovenaar]
Rosie16 Tovenaar; Pline [tovenaar] - Kayley [jager] - Bodine
Missxangel Wolf; xEmma - - xEmma
neversay; Pline [tovenaar] - Rosie16 [tovenaar] - Rosie 16 [tovenaar] - Mine [wolf]
realMe; Mine [wolf] - Pline [tovenaar] - Rosie16 [tovenaar] - Mine [wolf]
xEmma; Kayley [jager] - realMe - Rosie16 [tovenaar] - Mine [wolf]
xSoParanoid Tovenaar; RealMe - RealMe
Pline Tovenaar; - Rosie16 [tovenaar]
MoonRocker; Rosie16 [tovenaar] - Rosie16 [tovenaar] - xDevilbitch [beschermer] - neversay
Mine Wolf; Kayley [jager] - - RealMe -
Lipsy; xSoParanoid [tovenaar] - - - Mine [wolf]
upgedate versie. Waarschijnlijk komt er niets anders uit of zo, maar ik had er gewoon even heel veel zin in xd
Bodine; RealMe - Rosie 16 [tovenaar] - Rosie16 [tovenaar] - neversay
neversay; Pline [tovenaar] - Rosie16 [tovenaar] - Rosie 16 [tovenaar] - Mine [wolf]
realMe; Mine [wolf] - Pline [tovenaar] - Rosie16 [tovenaar] - Mine [wolf]
xEmma; Kayley [jager] - realMe - Rosie16 [tovenaar] - Mine [wolf]
MoonRocker; Rosie16 [tovenaar] - Rosie16 [tovenaar] - xDevilbitch [beschermer] - neversay
Lipsy; xSoParanoid [tovenaar] - - - Mine [wolf]
neversay zei op 11 maart 2011 - 10:31:
Pfft, ik heb echt geen idee wat ik nog moet zeggen. *steekt verloren haar handen in de lucht*
Ik ga dood, hoe dan ook. Dus, ja. Bedankt voor een heel leuk potje DA. & dat meen ik, het was echt het leukste potje tot nu toe. en... *kijkt neerslachtig*
Oké, dit werkt niet. Jullie zullen er vanavond wel achter komen dat jullie fout zaten. (:
Pfft, ik heb echt geen idee wat ik nog moet zeggen. *steekt verloren haar handen in de lucht*
Ik ga dood, hoe dan ook. Dus, ja. Bedankt voor een heel leuk potje DA. & dat meen ik, het was echt het leukste potje tot nu toe. en... *kijkt neerslachtig*
Oké, dit werkt niet. Jullie zullen er vanavond wel achter komen dat jullie fout zaten. (:
xEmma zei op 11 maart 2011 - 15:51:
Dus. Heb je een theorie?
Pfft, ik heb echt geen idee wat ik nog moet zeggen. *steekt verloren haar handen in de lucht*Dus jij bent goodside, neh? Oké, overtuig me maar. Je wordt beschuldigd door meerdere mensen. Maar als jij geen badside bent, dan is het dus iemand anders. Ik kan me niet voorstellen dat je niemand verdenkt.
Dus. Heb je een theorie?
Bodine zei op 11 maart 2011 - 16:32:
Ik vrees meer voor Emma dan voor mezelf, haha. Want zij komt steeds met lijstjes en theorieën en zo, en mocht het Mars nou niet zijn, hebben we haar waarschijnlijk het hardst nodig om erachter te komen wie het dan wél is.
Ik vrees meer voor Emma dan voor mezelf, haha. Want zij komt steeds met lijstjes en theorieën en zo, en mocht het Mars nou niet zijn, hebben we haar waarschijnlijk het hardst nodig om erachter te komen wie het dan wél is.
xEmma zei op 11 maart 2011 - 16:53:
En stel, het is Mascha niet.. Ik weet niet of je dan veel aan me gaat hebben, haha. Ik zou dan geen idee meer hebben wie ik zou moeten verdenken.
Ik vrees meer voor Emma dan voor mezelf, haha. Want zij komt steeds met lijstjes en theorieën en zo, en mocht het Mars nou niet zijn, hebben we haar waarschijnlijk het hardst nodig om erachter te komen wie het dan wél is.Maar de kans dat zij het niet is, is best wel heel erg klein. Als je kijkt naar wie Sarita heeft aangevallen of door wie ze is aangevallen, dan blijft Mascha als meest waarschijnlijke over.
En stel, het is Mascha niet.. Ik weet niet of je dan veel aan me gaat hebben, haha. Ik zou dan geen idee meer hebben wie ik zou moeten verdenken.
neversay zei op 11 maart 2011 - 17:39:
De enige die nu nog over zijn: Bodine, Laura, Julia, Emma, Josette en ik.
Eén van ons is een badsider. Voor mij vallen Bodine, Julia en Emma af. Over Josette en Laura heb ik mijn twijfels.
Tegen Laura hebben we vrij weinig. Ze is niet actief, waardoor we niets uit haar posts kunnen halen. Maar wat hebben we voor haar? Wat zegt dat zij geen badside is? Niets.
Josette is ook vrij inactief. Dus zie alles wat ik over Laura zei. Plus dat Josette niet wist dat de jager nog mocht killen. Dat laatste vind ik eigenlijk niet echt aan de badside linken. Maar het zou kunnen.
Waarom ik Bodine, Julia en Emma niet verdenk? Omdat jullie Angela helemaal gingen uithoren, lastige vragen gingen stellen etc. Het is niet slim van de badside om dat te doen, niet? Ook doen jullie alle 3 heel actief, verzinnen theorieën en weet ik veel. En gewoon omdat mijn gevoel het zegt. (:
De enige die nu nog over zijn: Bodine, Laura, Julia, Emma, Josette en ik.
Eén van ons is een badsider. Voor mij vallen Bodine, Julia en Emma af. Over Josette en Laura heb ik mijn twijfels.
Tegen Laura hebben we vrij weinig. Ze is niet actief, waardoor we niets uit haar posts kunnen halen. Maar wat hebben we voor haar? Wat zegt dat zij geen badside is? Niets.
Josette is ook vrij inactief. Dus zie alles wat ik over Laura zei. Plus dat Josette niet wist dat de jager nog mocht killen. Dat laatste vind ik eigenlijk niet echt aan de badside linken. Maar het zou kunnen.
Waarom ik Bodine, Julia en Emma niet verdenk? Omdat jullie Angela helemaal gingen uithoren, lastige vragen gingen stellen etc. Het is niet slim van de badside om dat te doen, niet? Ook doen jullie alle 3 heel actief, verzinnen theorieën en weet ik veel. En gewoon omdat mijn gevoel het zegt. (:
Bodine zei op 11 maart 2011 - 17:41:
We vragen niet naar wat je van anderen denkt, dit hadden we zelf ook al wel op een rijtje gezet. Wat ik wil weten [en Juul en Emma volgens mij ook] is: waarom ben jij het niet?
Want mijn stem gaat nog steeds naar jou, en ik denk niet dat daar nog verandering in gaat komen.
We vragen niet naar wat je van anderen denkt, dit hadden we zelf ook al wel op een rijtje gezet. Wat ik wil weten [en Juul en Emma volgens mij ook] is: waarom ben jij het niet?
Want mijn stem gaat nog steeds naar jou, en ik denk niet dat daar nog verandering in gaat komen.
neversay zei op 11 maart 2011 - 17:45:
Ik weet gewoon niet hoe ik jullie moet overtuigen dat ik het niet ben.
Als de oppergoodsider of de waarzegger mij scant, zal diegene dat zien.
Meer weet ik gewoon niet te zeggen... ><
Ik weet gewoon niet hoe ik jullie moet overtuigen dat ik het niet ben.
Als de oppergoodsider of de waarzegger mij scant, zal diegene dat zien.
Meer weet ik gewoon niet te zeggen... ><
Bodine zei op 11 maart 2011 - 17:46:
Dacht je dat, Mars? Haha, dat zal je nog 'ns lelijk tegenvallen dan.
Dacht je dat, Mars? Haha, dat zal je nog 'ns lelijk tegenvallen dan.
xEmma zei op 11 maart 2011 - 18:13:
Ik heb er naar gevraagd hoor (:
Want stel dí¡t Mascha echt geen badside is. Dan leek het me het de grootste kans als haar verdenkingen kloppen. Dus als morgen opeens blijkt dat ze goodside is, leek het me handig om iets van haar mening achter de hand te hebben.
Maar ik vind dat een scanner even Mascha moet scannen, zoals ze zelf al zegt. *subtielehintnaarWaarzegger*
We vragen niet naar wat je van anderen denkt
Ik heb er naar gevraagd hoor (:
Want stel dí¡t Mascha echt geen badside is. Dan leek het me het de grootste kans als haar verdenkingen kloppen. Dus als morgen opeens blijkt dat ze goodside is, leek het me handig om iets van haar mening achter de hand te hebben.
Maar ik vind dat een scanner even Mascha moet scannen, zoals ze zelf al zegt. *subtielehintnaarWaarzegger*
De spanning was om te snijden in de enorme zaal waar de EMA's werden gehouden. De award voor beste video clip zou nu bekend worden gemaakt, de genomineerden zaten met een gespannen houding op hun plek, te wachten op de uitslag.
De presentatrice, Katy Perry, vouwde de zojuist ontvangen enveloppe langzaam open en haalde er een goudkleurig briefje uit.
Ze keek het publiek in, haalde diep adem om de spanning nog eens éxtra op te bouwen, en liet een oogverblindende glimlach zien, 'En de award voor beste video clip gaat naar...'
Ze hield even stil.
'... Lady GaGa!'
De menigte in de zaal juichte, Lady GaGa, met een nieuw over-the-top outfit aan, sprong op en stapte het podium op.
Ze kreeg de microfoon in haar handen geduwd en glimlachte, 'Ik wil jullie allemaal bedanken voor deze geweldige award, zonder jullie, mijn fans, zou dit nooit gelukt zijn. Bedankt.'
Met een glimlach gaf ze de microfoon terug, kreeg twee klapzoenen op haar beide wangen van Katy en wilde het podium afstappen.
'Dat gaat zo maar niet,' klonk een stem. Justin Bieber.
Hij stond met zijn handen in zijn zij op de rand van het podium, 'Zeg, denk je dat dat zomaar gaat, die award onder mijn neus vandaan jatten?'
'Eigenlijk wel, ja,' ze trok een wenkbrauw op.
'Hier ga je spijt van krijgen,' gromde Justin.
'Oh, nee,' ze snoof en keerde zich tot Katy, 'Houdt mijn award vast.'
Die keek op, 'Wat?'
'Houdt mijn award vast!' ze duwde de award in de handen van een verwarde Katy en stroopte de mouwen van haar jurk - of wat het dan ook mocht voorstellen - op, 'Ik ben niet bang om kleine meisjes te slaan...'
Welkom bij het achtste potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.
Deelnemers
1. xDevilBitchBeschermer2. Bodine
3. KayleyJager4. Rosie16Tovenaar5. missxangelWolf6. neversayOpperbadsider7. realMe
8. xEmma
9. xSoParanoidTovenaar10. PlineTovenaar11. MoonRockerWaarzegger12. MineWolf13. Lipsy
Rollen
1x Oppergoodsider ~ Lady GaGa
1x Jager ~ Katy Perry1x Beschermer ~ Kanye West1x Waarzegger ~Ke$ha3x Tovenaar ~ Beyoncé,
Rihanna, Shakira, Hayley Williams (Paramore),Chester Bennington (Linkin Park) & Jared Leto (30 Seconds To Mars)1x Opperbadsider ~ Justin Bieber1x Wolf ~ Miley Cyrus & Taylor MomsenEr is iets nieuws bijgekomen dit potje.
De potjes duurde namelijk altijd te kort, niet veel mensen waren actief bezig. Om dat tegen te gaan, is Angela op het idee gekomen om de lynch en lunch op aparte dagen te doen (bijv - maandag, lynch; dinsdag, lunch; woensdag, lynch; enz.).
Dit hoeft trouwens niet in ieder potje, je mag een potje ook nog gewoon op de oude manier hosten.