Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic # 14
Gooi-het-eruit-topic # 14
MoonRocker zei op 29 maart 2011 - 17:20:
Obviously.
OEHOEHOEH.
Foto'svanboekje: 1 & 2
Lolz, m'n vader kwam net binnen, ik mijn boek overvrolijk laten zien, hij z'n bestelde CDs overvrolijk laten zien. En toen ging ik mijn punten even opnoemen en moest 'ie lachen om al die leraren die het fout hadden gedaan [bij 3 vakken al!]. Amen. *haalt weer adem*
(...)
State the obvious.
Obviously.
OEHOEHOEH.
Foto'svanboekje: 1 & 2
Lolz, m'n vader kwam net binnen, ik mijn boek overvrolijk laten zien, hij z'n bestelde CDs overvrolijk laten zien. En toen ging ik mijn punten even opnoemen en moest 'ie lachen om al die leraren die het fout hadden gedaan [bij 3 vakken al!]. Amen. *haalt weer adem*
xDevilBitch zei op 29 maart 2011 - 17:21:
Juul, zo cewl! ö En jouw cover ook, seriously, awesome. <3
Juul, zo cewl! ö En jouw cover ook, seriously, awesome. <3
xjeszell zei op 29 maart 2011 - 17:23:
Ik ga 't gewoon proberen. Harry/Draco dan. -Is daar ook een naam van? Ik weet dat iedreen Dramione zegt..-
Ik ga 't gewoon proberen. Harry/Draco dan. -Is daar ook een naam van? Ik weet dat iedreen Dramione zegt..-
xjeszell zei op 29 maart 2011 - 17:25:
Harco. Wtf.
@Daan; Kan goed, ja. Maar Drarry klinkt pretty cuwl. SOWIESO beter dan Harco ):
Harco. Wtf.
@Daan; Kan goed, ja. Maar Drarry klinkt pretty cuwl. SOWIESO beter dan Harco ):
xjeszell zei op 29 maart 2011 - 17:27:
HAHAHA XD
-ugh, Ik loop hier half te schelden op Draco, oh, ik leef me weer heerlijk in1^^-
HAHAHA XD
-ugh, Ik loop hier half te schelden op Draco, oh, ik leef me weer heerlijk in1^^-
xEmma zei op 29 maart 2011 - 17:28:
Het is Drarry, maar Harco klinkt leuker x)
[wacht. isdatnietdiemaninEvelieno.o?
Het is Drarry, maar Harco klinkt leuker x)
[wacht. isdatnietdiemaninEvelieno.o?
Bodine zei op 29 maart 2011 - 17:30:
Ja maar dat klinkt zo als gadsie-Drarry.
MAAR JA. Euhm. Ja. JESS, DOE <3
Ja maar dat klinkt zo als gadsie-Drarry.
MAAR JA. Euhm. Ja. JESS, DOE <3
xjeszell zei op 29 maart 2011 - 17:31:
Na 't eten ga ik wel ideeën opschrijven.
Voordeel van een rustige week is dat ik in de studieuren kan schrijven. Alleen... OhGott, als mensen dat lezen HAHAHA
Na 't eten ga ik wel ideeën opschrijven.
Voordeel van een rustige week is dat ik in de studieuren kan schrijven. Alleen... OhGott, als mensen dat lezen HAHAHA
Bodine zei op 29 maart 2011 - 17:33:
Uh - wij zijn ook mensen, hoor. En ik ga sowieso wel HAHAHA. Positief, ja. Gewoon, zodra ik homo-achtig-iets zie dan ga ik MWIIIH =D
Euh, ja. Ja.
DOEN JESS, DOEN.
Al je ideeën vastleggen, ook als ze nu niet bruikbaar zijn. Misschien later?
Uh - wij zijn ook mensen, hoor. En ik ga sowieso wel HAHAHA. Positief, ja. Gewoon, zodra ik homo-achtig-iets zie dan ga ik MWIIIH =D
Euh, ja. Ja.
DOEN JESS, DOEN.
Al je ideeën vastleggen, ook als ze nu niet bruikbaar zijn. Misschien later?
xjeszell zei op 29 maart 2011 - 17:35:
Ja maar. Mijn klas gaat van IEEEH bij zulk soort dingen, ja. Vast vooral als ik Drarry ship
Ja maar. Mijn klas gaat van IEEEH bij zulk soort dingen, ja. Vast vooral als ik Drarry ship
<3