Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #16
Gooi-het-eruit-topic #16
xNadezhda zei op 17 april 2011 - 16:57:
Op die manier. ^^ Ja, dat is inderdaad moeilijk... Daarom kan ik nog steeds geen Spaans, lol. Maar, heb je dan geen Duits op school?
& tuurlijk kan je het ooit! Als je het maar wil, dan lukt het.
Op die manier. ^^ Ja, dat is inderdaad moeilijk... Daarom kan ik nog steeds geen Spaans, lol. Maar, heb je dan geen Duits op school?
& tuurlijk kan je het ooit! Als je het maar wil, dan lukt het.
Bodine zei op 17 april 2011 - 17:00:
Ja, ik heb Duits op school. Maar mijn lieve klasgenootjes zakken voor vmbo-examens, laat staan dat we Duits gaan leren op zo'n niveau dat ik 't ooit vloeiend kan spreken. (":
Ja, ik heb Duits op school. Maar mijn lieve klasgenootjes zakken voor vmbo-examens, laat staan dat we Duits gaan leren op zo'n niveau dat ik 't ooit vloeiend kan spreken. (":
xNadezhda zei op 17 april 2011 - 17:01:
Dat zuigt .___. Mwah. Ik doe eigenlijk überhaupt niet met mijn klas mee bij Duits. & ik mag van mijn leraar geen antwoord meer geven als hij een vraag stelt. ><
Dat zuigt .___. Mwah. Ik doe eigenlijk überhaupt niet met mijn klas mee bij Duits. & ik mag van mijn leraar geen antwoord meer geven als hij een vraag stelt. ><
Bodine zei op 17 april 2011 - 17:02:
BOKS, ik ook niet. XD Maar dat is bij wiskunde ook zo. En. Nou ja. Ja.
BOKS, ik ook niet. XD Maar dat is bij wiskunde ook zo. En. Nou ja. Ja.
xNadezhda zei op 17 april 2011 - 17:05:
-boks- Bij wiskunde wil mijn leraar vast ook niet dat ik het antwoord geef, dan is het meestal namelijk fout. _0_
Mja. Ik ga weer verder aan mijn profielwerkstuk. -seufz-
-boks- Bij wiskunde wil mijn leraar vast ook niet dat ik het antwoord geef, dan is het meestal namelijk fout. _0_
Mja. Ik ga weer verder aan mijn profielwerkstuk. -seufz-
Bodine zei op 17 april 2011 - 17:06:
Oh, mijn leraar vindt dat ik de rest van de klas ook de kans moet geven om na te denken. Maar goed. (:
Succes, je kunt het. <3
Waar gaat 't over?
Oh, mijn leraar vindt dat ik de rest van de klas ook de kans moet geven om na te denken. Maar goed. (:
Succes, je kunt het. <3
Waar gaat 't over?
xEmma zei op 17 april 2011 - 17:06:
Op mijn school moet het profielwerkstuk allang ingeleverd zijn O.O
Vorige week was de presentatieavond
Op mijn school moet het profielwerkstuk allang ingeleverd zijn O.O
Vorige week was de presentatieavond
xNadezhda zei op 17 april 2011 - 17:12:
@Bo: Franz Kafka, en dan specifiek de boeken Der Proceß & Das Schloß.
@Emma: wij hebben geen presentatieavond. *godzijdank* En ik moet het dinsdag inleveren van mijn leraar, in principe is de deadline 28 april, omdat de definitieve cijfers op 29 april moeten worden ingeleverd & de leraar moet nog in staat kunnen zijn om het na te kijken. [/heel verhaal, kuch]
& nu ga ik écht. -sich verkrümel-
@Bo: Franz Kafka, en dan specifiek de boeken Der Proceß & Das Schloß.
@Emma: wij hebben geen presentatieavond. *godzijdank* En ik moet het dinsdag inleveren van mijn leraar, in principe is de deadline 28 april, omdat de definitieve cijfers op 29 april moeten worden ingeleverd & de leraar moet nog in staat kunnen zijn om het na te kijken. [/heel verhaal, kuch]
& nu ga ik écht. -sich verkrümel-
Bodine zei op 17 april 2011 - 20:31:
Als mensen aan homo's denken, denken ze aan mij. En ik ben niet eens homo. Of lesbisch. Stiekem is dat echt awkward.
Als mensen aan homo's denken, denken ze aan mij. En ik ben niet eens homo. Of lesbisch. Stiekem is dat echt awkward.
Frenemy zei op 17 april 2011 - 20:46:
even tussendoor
Whooooooot en nu ga ik slapen Morgenvroeg vertrek ik naar Londen
Tot eh.. donderdag <3
Whooooooot en nu ga ik slapen Morgenvroeg vertrek ik naar Londen
Tot eh.. donderdag <3
xDevilBitch zei op 17 april 2011 - 20:54:
Het zit hier best lekker in de vensterbank (met het raam open en laptopje op schoot)
Het zit hier best lekker in de vensterbank (met het raam open en laptopje op schoot)
Bodine zei op 17 april 2011 - 20:56:
Kijk uit dat Adam niet plots op de radio komt en je van schrik uit 't raam valt.I swear that never happened to me.
Kijk uit dat Adam niet plots op de radio komt en je van schrik uit 't raam valt.
xNadezhda zei op 17 april 2011 - 22:08:
Ik.
Heb.
Mijn.
Profielwerkstuk.
AF.
[de tekst, that is. nu moet ik nog een voorkant knutselen. maar dat is niet erg. de TEKST is af. -stares-]
Ik.
Heb.
Mijn.
Profielwerkstuk.
AF.
[de tekst, that is. nu moet ik nog een voorkant knutselen. maar dat is niet erg. de TEKST is af. -stares-]
CosmicPurple zei op 17 april 2011 - 22:10:
Ik hou van mijn nieuwe piercingjuweeltje <3
Ik hou van mijn nieuwe piercingjuweeltje <3
xEmma zei op 17 april 2011 - 22:18:
Hoe lang is 'ie^^?
[Hier moet een profielwerkstuk minstens 35 bladzijdes [zonder foto's enzo] lang zijn als je met z'n tweeën ben, als ik me niet vergis. Maar mijn zus had ook nog 40 pagina's bijlage, ofzo O.O]
Ik.WAUW<3
Heb.
Mijn.
Profielwerkstuk.
AF.
Hoe lang is 'ie^^?
[Hier moet een profielwerkstuk minstens 35 bladzijdes [zonder foto's enzo] lang zijn als je met z'n tweeën ben, als ik me niet vergis. Maar mijn zus had ook nog 40 pagina's bijlage, ofzo O.O]
Gooi het eruit c: