Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 163
Offtopic 163
KaulitzFreak zei op 19 april 2011 - 21:28:
ik verveeeel mij
mijn pc loopt vast als ik ga zitten photoshoppen, er is nx op tv...
ik verveeeel mij
mijn pc loopt vast als ik ga zitten photoshoppen, er is nx op tv...
xEmma zei op 19 april 2011 - 21:34:
Hmm.. D'r is een soort raar tabak waar dat door kan gebeuren. Maar weet niet hoe het heet.
Hmm.. D'r is een soort raar tabak waar dat door kan gebeuren. Maar weet niet hoe het heet.
neversay zei op 19 april 2011 - 21:36:
Denk niet dat dat het is, aangezien het een jongetje van 6 was...
Denk niet dat dat het is, aangezien het een jongetje van 6 was...
jorinloveth zei op 19 april 2011 - 22:15:
ohmygay heeft iemand die reportage gezien op één?
echt verschrikkelijk.
voor de mensen die niet kunnen volgen.
het ging over een meisje die was verkracht en niet werd geloofd en dat ze de dader geloofde dat ie onschuldig was en dat ze een haatdinges maakte tegen dat meisje en dat was gewoon echt zielig.
ohmygay heeft iemand die reportage gezien op één?
echt verschrikkelijk.
voor de mensen die niet kunnen volgen.
het ging over een meisje die was verkracht en niet werd geloofd en dat ze de dader geloofde dat ie onschuldig was en dat ze een haatdinges maakte tegen dat meisje en dat was gewoon echt zielig.
xSoParanoid zei op 19 april 2011 - 22:45:
mijn koelkast maakt neuk geluiden bij zichzelf... doet tie vaker ma dit keer vind ik het best vies klinken.
mijn koelkast maakt neuk geluiden bij zichzelf... doet tie vaker ma dit keer vind ik het best vies klinken.
Eliros zei op 20 april 2011 - 1:47:
Waarom moet ik toch iedere keer janken bij het einde van een aflevering Cold Case? ><
Waarom moet ik toch iedere keer janken bij het einde van een aflevering Cold Case? ><
Bodine zei op 20 april 2011 - 11:47:
@Mars; nou, als je een gaatje hebt is dat toch zwart? Misschien was het gewoon één groot gat. Of is hij verbrand, of een foutje in zijn genen, ofweetikwatallemaal. En er zijn wel kleuters/peuters die verslaafd zijn.
@Mars; nou, als je een gaatje hebt is dat toch zwart? Misschien was het gewoon één groot gat. Of is hij verbrand, of een foutje in zijn genen, ofweetikwatallemaal. En er zijn wel kleuters/peuters die verslaafd zijn.
No one gets to come in
Pull me out from inside
I am folded, and unfolded, and unfolding
I am fine