Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #169
Offtopic #169
CosmicPurple zei op 1 aug 2011 - 20:24:
@Elise: -gilt-
@Rosalie: 4 weken, tot 28 augustus.
@groepsknuffel: YAY! <3 -joins-
Eliros zei op 1 aug 2011 - 20:36:
@Do; abluh. Ik moet even gaan vragen wanneer mijn ouders trek hebben in een dagje Granada, en dan kan ik jou daarna gaan stalken. Hehe...
@Do; abluh. Ik moet even gaan vragen wanneer mijn ouders trek hebben in een dagje Granada, en dan kan ik jou daarna gaan stalken. Hehe...
Rosie16 zei op 1 aug 2011 - 21:12:
Als jullie willen meeten, is dat meteen een leuke smoes om weer eens effies naar Granada te gaan. ^-^
Als jullie willen meeten, is dat meteen een leuke smoes om weer eens effies naar Granada te gaan. ^-^
xNadezhda zei op 2 aug 2011 - 12:30:
Lord. Zelfs als ik 'regenbogen' google, krijg ik nog plaatjes van Tokio Hotel. o_o
Lord. Zelfs als ik 'regenbogen' google, krijg ik nog plaatjes van Tokio Hotel. o_o
Rosie16 zei op 2 aug 2011 - 12:38:
Je wordt gevolgd. *pompompooooom*
Je wordt gevolgd. *pompompooooom*
MariTom zei op 2 aug 2011 - 15:56:
@ Dezh
Een vriendin van mij zocht een keer op 'zoemende bijtjes [/don'taskmewhy..] en toen stond er bij de resultaten ook een plaatje van Tom & Bill. o.o
@ Dezh
Een vriendin van mij zocht een keer op 'zoemende bijtjes [/don'taskmewhy..] en toen stond er bij de resultaten ook een plaatje van Tom & Bill. o.o
xNadezhda zei op 2 aug 2011 - 15:58:
@Keks: LOL. Hoe ze daar terechtgekomen zijn... _0_
@Keks: LOL. Hoe ze daar terechtgekomen zijn... _0_
MariTom zei op 2 aug 2011 - 16:01:
@Dezh
Eeeey. Jij bent online <3 ghehe. Dat had ik nog helemaal niet gezien x'D
En haha, ja. Dat vraag ik me ook af
@Dezh
Eeeey. Jij bent online <3 ghehe. Dat had ik nog helemaal niet gezien x'D
En haha, ja. Dat vraag ik me ook af
Monster23 zei op 2 aug 2011 - 17:27:
MIEEEH! Ik schrijf. Ik schrijf gewoon, for God's sake. Ik heb gewoon eventjes 788 woorden uit m'n duim gezogen. WOEEEHOEEEE! En ik heb het idee dat het niet zo heel crappy aan het worden is. (Dit is een zeldzaam moment)
MIEEEH! Ik schrijf. Ik schrijf gewoon, for God's sake. Ik heb gewoon eventjes 788 woorden uit m'n duim gezogen. WOEEEHOEEEE! En ik heb het idee dat het niet zo heel crappy aan het worden is. (Dit is een zeldzaam moment)
AppleSauce zei op 5 aug 2011 - 12:35:
Hoi Ik ben geen vreemdeling het is Suki ik kan niet meer op mijn huidige account. voor ik weet niet wat reden
Hoi Ik ben geen vreemdeling het is Suki ik kan niet meer op mijn huidige account. voor ik weet niet wat reden
Gaah, we moeten hard doorwerken, willen we ons tempo qua verslijten van offtopics weer ophalen. x)