Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #24
Gooi-het-eruit-topic #24
ZeroGravity zei op 6 sep 2011 - 16:25:
@ Mascha. Ja. Ik hoop het echt. En, dankje. <3
@ Mascha. Ja. Ik hoop het echt. En, dankje. <3
xjeszell zei op 6 sep 2011 - 16:27:
Mijn Gymdocent had wat van Felton weg. Dat vertelde ik hem. Hij wist niet wie 't was.
Bijna niemand op mijn school weet wie 'ie is.
Maarmaarmaar. o.o
Mijn Gymdocent had wat van Felton weg. Dat vertelde ik hem. Hij wist niet wie 't was.
Bijna niemand op mijn school weet wie 'ie is.
Maarmaarmaar. o.o
xEmma zei op 6 sep 2011 - 21:12:
Ik moet aan de hand van mijn 'beste herinnering' een betoog schrijven. Dit is echt de stomste opdracht die ik OOIT heb gehad.
Ik moet aan de hand van mijn 'beste herinnering' een betoog schrijven. Dit is echt de stomste opdracht die ik OOIT heb gehad.
TWINcest zei op 7 sep 2011 - 11:35:
Bagger.
Had gisteren een wedstrijd en ben toen geblesseerd geraakt. Ik hoorde iets knakken en nu is de buitenkant van mijn linker enkel dik en mijn kuit doet pijn. Vaarwel voetbal -voor nu.
Bagger.
Had gisteren een wedstrijd en ben toen geblesseerd geraakt. Ik hoorde iets knakken en nu is de buitenkant van mijn linker enkel dik en mijn kuit doet pijn. Vaarwel voetbal -voor nu.
jorinloveth zei op 7 sep 2011 - 15:16:
Mak is terug en nu ben ik echt mega blij *-*
Mak is terug en nu ben ik echt mega blij *-*
xEmma zei op 8 sep 2011 - 11:36:
Tyler Ward komt naar Nederland. Hij is awesome.
Wel als voorprogramma van een of andere band die ik niet ken. Maar. Hij komt. (:
Tyler Ward komt naar Nederland. Hij is awesome.
Wel als voorprogramma van een of andere band die ik niet ken. Maar. Hij komt. (:
Bodine zei op 8 sep 2011 - 18:27:
Een Latijn woordenboek is zo interessant. Er staan allemaal woorden/termen in die ik herken en dan wil ik de betekenis lezen en dat vind ik interessant.
Met andere woorden: mijn huiswerk schiet niet op. x.x
Een Latijn woordenboek is zo interessant. Er staan allemaal woorden/termen in die ik herken en dan wil ik de betekenis lezen en dat vind ik interessant.
Met andere woorden: mijn huiswerk schiet niet op. x.x
xEmma zei op 8 sep 2011 - 19:01:
Heb je al een leraar, dan? (Of was dat iemand anders *confused*)
Heb je al een leraar, dan? (Of was dat iemand anders *confused*)
xDevilBitch zei op 8 sep 2011 - 21:23:
Woesh, ik mag dit jaar Muziektheorie C doen. ^^
Woesh, ik mag dit jaar Muziektheorie C doen. ^^
Gooi het er maar uit. <3