Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #171
Offtopic #171
xjeszell zei op 17 sep 2011 - 20:08:
Datdus.
Nah. 't Verkoopt toch al niet. En. Ik ben iemand die sowieso nog cd's koopt, dus - ik wil ze gewoon allemaal hebben. Gewoon omdat - dat voelt goed, om het schijfje gewoon te hebben.
And then again: they wouldn't notice, they probably wouldn't even care. Denken like: oh, dan gaan we wel weer modelletje spelen, komt er weer geld binnen.
Datdus.
Monster23 zei op 17 sep 2011 - 21:14:
Het ligt niet aan jouw computer. Het is bij mij ook zo. Wat voor browser heb jij? Firefox? Want daar kan het aan liggen.
Ligt het aan mijn computer of zijn er plotseling allemaal leestekens vervangen door een suf vraagteken in een zwart vakje? .__.
-sorry dat ik het gesprek onderbreek ;x-
Het ligt niet aan jouw computer. Het is bij mij ook zo. Wat voor browser heb jij? Firefox? Want daar kan het aan liggen.
NaNaa zei op 17 sep 2011 - 21:15:
Ik heb het gezien bij both IE en Chrome.. also. It's probz FF.
Ik heb het gezien bij both IE en Chrome.. also. It's probz FF.
Bodine zei op 17 sep 2011 - 21:26:
FanFic deed vanmorgen bijna niets meer, toen heeft Elise Rutger gemaild & die heeft het gefixt, maar sinds toen is het zo.
FanFic deed vanmorgen bijna niets meer, toen heeft Elise Rutger gemaild & die heeft het gefixt, maar sinds toen is het zo.
Monster23 zei op 17 sep 2011 - 21:27:
Aha. Misschien is het dan gewoon wel FanFic. Hm.
Het is even wennen.
Aha. Misschien is het dan gewoon wel FanFic. Hm.
Het is even wennen.
xDevilBitch zei op 17 sep 2011 - 21:30:
Misschien moet Elise (of iemand anders) Rutger weer even aan z'n mouw trekken?
Misschien moet Elise (of iemand anders) Rutger weer even aan z'n mouw trekken?
NaNaa zei op 17 sep 2011 - 22:18:
Neenee. Eerst waren het gekleurde vierkantjes met zo'n vraagteken. Nu zijn het gewoon plain vierkantjes.
Neenee. Eerst waren het gekleurde vierkantjes met zo'n vraagteken. Nu zijn het gewoon plain vierkantjes.
Bodine zei op 17 sep 2011 - 22:22:
Nee hoor, kijk maar bij het logo. Daar staat ?n schrijven.
Nee hoor, kijk maar bij het logo. Daar staat ?n schrijven.
xEmma zei op 17 sep 2011 - 22:26:
Bij mij zijn alleen de dingen met een accent vervangen.
Dus ik zie de hele tijd vreemde dingen bij é en ë en zo.
Maar dan zie ik geen vierkantjes (behalve bij het logo), maar gewoon random leestekens.
Bij mij zijn alleen de dingen met een accent vervangen.
Dus ik zie de hele tijd vreemde dingen bij é en ë en zo.
Maar dan zie ik geen vierkantjes (behalve bij het logo), maar gewoon random leestekens.
Hoi! :3
Ik weet nooit wat ik hier neer moet zetten