Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #29
Gooi-het-eruit-topic #29
NaNaa zei op 6 maart 2012 - 16:49:
Ik las de HELE tijd "Wij women society wel" en ik dacht al van.. ok.. (nee, ik zit al binnen)
&I might or might not have infected my friends with 1D.. (funny fact: we're with the 5 of us, and we all have a different favourite :'] )
Thwfuxk. Wij vormen society wel, maar je mag het dan toch alsnog blamen? ._. uuugh
Ik las de HELE tijd "Wij women society wel" en ik dacht al van.. ok.. (nee, ik zit al binnen)
&I might or might not have infected my friends with 1D.. (funny fact: we're with the 5 of us, and we all have a different favourite :'] )
xEmma zei op 7 maart 2012 - 16:27:
(...)Haha, dat is net als in van die meestal niet al te hoog niveau FF's
xEmma zei op 7 maart 2012 - 16:40:
Stimmt. Moest ik ook aan denken x'DEen FF schrijven met vrienden in de hoofdrol lijkt me eigenlijk best leuk.
xEmma zei op 7 maart 2012 - 20:49:
Een huis vlakbij mijn oppasadres heeft een onbeveiligd netwerk;D
Een huis vlakbij mijn oppasadres heeft een onbeveiligd netwerk;D
neversay zei op 8 maart 2012 - 7:21:
Ik ben zo zenuwachtig en gestrest. Ik haat boekbesprekingen. Ik heb bijna niet geleerd voor NASK. En. Ik ga dood. x.x
Ik ben zo zenuwachtig en gestrest. Ik haat boekbesprekingen. Ik heb bijna niet geleerd voor NASK. En. Ik ga dood. x.x
NaNaa zei op 8 maart 2012 - 9:55:
Great, ik heb vanmiddag een History test, en nee dat wist ik niet. Twaalf pagina's godverrrrr. Note dat History echt m'n slechtste vak is.
En Mars, I believe in you and have my fingers crossed. <3
Great, ik heb vanmiddag een History test, en nee dat wist ik niet. Twaalf pagina's godverrrrr. Note dat History echt m'n slechtste vak is.
En Mars, I believe in you and have my fingers crossed. <3
NovaFlowne zei op 8 maart 2012 - 13:14:
Ugh, examens komen eraan. Ik stress me nu al dood. :L
Ugh, examens komen eraan. Ik stress me nu al dood. :L
*Hugss*
Ik had het laatste bericht in het oude topic, dus ik heb een nieuw topic gemaakt.