Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #177
Offtopic #177
neversay zei op 16 maart 2012 - 16:48:
Guys. Waar downloaden jullie altijd muziek/films or whatever? Ik kom nu echt niet meer op Piratebay *cry*
Guys. Waar downloaden jullie altijd muziek/films or whatever? Ik kom nu echt niet meer op Piratebay *cry*
xjeszell zei op 16 maart 2012 - 16:51:
Ik had eerst spotnet, maar daar staat bijna niks op of de albums doen 't niet. Beetje jammer, maar je kunt het daar proberen?
Ik had eerst spotnet, maar daar staat bijna niks op of de albums doen 't niet. Beetje jammer, maar je kunt het daar proberen?
CosmicPurple zei op 16 maart 2012 - 22:42:
Ik koop cd's. (of iTunes...)
& films kijk ik meestal online, of ik download torrents met isohunt. Maar als ik ze leuk vind koop ik achteraf de dvd en dan gooi ik de downloads er weer af.
Ik koop cd's. (of iTunes...)
& films kijk ik meestal online, of ik download torrents met isohunt. Maar als ik ze leuk vind koop ik achteraf de dvd en dan gooi ik de downloads er weer af.
MickyMuis zei op 17 maart 2012 - 8:11:
Ik heb mp3 Rocket. Filmpjes en muziek downen van youtube enso. Filmpjes kun je mp4'tjes van maken, en muziek een mp3 ik ben er wel heel tevreden over ^^
Ik heb mp3 Rocket. Filmpjes en muziek downen van youtube enso. Filmpjes kun je mp4'tjes van maken, en muziek een mp3 ik ben er wel heel tevreden over ^^
CosmicPurple zei op 18 maart 2012 - 13:15:
Ik ga vanavond professioneel niksen met Bryan en een bak bier. Mjeej
Ik ga vanavond professioneel niksen met Bryan en een bak bier. Mjeej
xNadezhda zei op 18 maart 2012 - 14:53:
Net filmpjes gezien van mijn broer en mij, toen hij twee en ik een half jaar was, waaronder een filmpje van mijn broer die met een vergiet rondloopt en mijn opa die onderuitgezakt televisie kijkt. Broer wandelt een beetje rond, hangt het vergiet aan opa's voet en slentert droogjes verder. Opa kijkt niet op of om. :'
Net filmpjes gezien van mijn broer en mij, toen hij twee en ik een half jaar was, waaronder een filmpje van mijn broer die met een vergiet rondloopt en mijn opa die onderuitgezakt televisie kijkt. Broer wandelt een beetje rond, hangt het vergiet aan opa's voet en slentert droogjes verder. Opa kijkt niet op of om. :'
Automatisch zei op 19 maart 2012 - 17:04:
Ik koop altijd de films en download niet, de liedjes luister ik eerst op youtube en dan pas haal ik de cd of download ik ze.
Ik koop altijd de films en download niet, de liedjes luister ik eerst op youtube en dan pas haal ik de cd of download ik ze.
Bodine zei op 19 maart 2012 - 17:06:
Ik ben gewoon te lui om te downloaden. En ik koop nog CD's. ^^
Ik ben gewoon te lui om te downloaden. En ik koop nog CD's. ^^
xDevilBitch zei op 19 maart 2012 - 19:53:
Films downloadde ik altijd, maar nu kijk ik ze meestal online, en soms koop ik een dvd (maar dan heb ik de film/serie meestal al gezien). Muziek download ik vooral, hoewel ik ook wel cd's koop van bands die ik heel erg awesome vind.
Films downloadde ik altijd, maar nu kijk ik ze meestal online, en soms koop ik een dvd (maar dan heb ik de film/serie meestal al gezien). Muziek download ik vooral, hoewel ik ook wel cd's koop van bands die ik heel erg awesome vind.
MoonRocker zei op 19 maart 2012 - 21:15:
Ik koop CD's en kijk series op internet. Ik kijk niet zo veel films, volgens mij.
@Nadezh: _0_ ik weet niet wie grappiger is: opa of broer
Ik koop CD's en kijk series op internet. Ik kijk niet zo veel films, volgens mij.
@Nadezh: _0_ ik weet niet wie grappiger is: opa of broer
Celestial zei op 20 maart 2012 - 18:51:
Mensjes op Fanfic. Ik wil dit even kwijt! Ik heb enorme spijt van wat ik gedaan heb. Daarom ben ik eventjes weggeweest. Vandaag op de dag waarop de lente begint (;P) maak ik een nieuw begin. Ik ben veranderd, in een goede manier. Ik zal me zelf laten zien zoals ik écht in real life ben ;O Hopelijk accepteren jullie mijn excuses? ;$
xEmma zei op 20 maart 2012 - 19:21:
Ik accepteer je verontschuldigingen en hoop dat je je beloftes waar kan maken (:
Ik accepteer je verontschuldigingen en hoop dat je je beloftes waar kan maken (:
Ik heb maar even een nieuw topic gemaakt, want ik was de laatste.
post;
Ik moet voor Nederlands een sciencefiction verhaal schrijven -Yay!- Enneh, ik heb wel een idee maare is het niet wat over the top? Qua het volgende stuk
oppinions?