Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Hotties 4
Hotties 4
CosmicPurple zei op 19 feb 2014 - 12:44:
Eyebrows. Thank you.
(ik durfde het niet zeggen)
Oh wauw, ik heb echt een andere smaak dan jullie. Het meisje dat Suki postte, vind ik écht niet mooi, en dat meisje dat Yara postte (zus van Harry of zo?), vind ik niet echt bijzonder en haar wenkbrauwen zelfs erg lelijk.
Eyebrows. Thank you.
YarahartBill zei op 19 feb 2014 - 15:39:
Oh, ik dacht al. En ja, het is algemeen bekend dat jij Hazz niet knap vindt. C:
Oh, ik dacht al. En ja, het is algemeen bekend dat jij Hazz niet knap vindt. C:
xEmma zei op 19 feb 2014 - 15:51:
(...)You're welcome ^^
Eyebrows. Thank you.
MariTom zei op 19 feb 2014 - 17:04:
Dit, heel stiekem. Ik vind ze beide niet lelijk ofzo, maar ook niet bijzonder knap of mooi of iets.
Oh wauw, ik heb echt een andere smaak dan jullie. Het meisje dat Suki postte, vind ik écht niet mooi, en dat meisje dat Yara postte (zus van Harry of zo?), vind ik niet echt bijzonder en haar wenkbrauwen zelfs erg lelijk.
Dit, heel stiekem. Ik vind ze beide niet lelijk ofzo, maar ook niet bijzonder knap of mooi of iets.
xEmma zei op 22 feb 2014 - 17:49:
Hebben we het al eens over Tom Hiddleston gehad?Hij is zo schattig.
xEmma zei op 26 nov 2014 - 19:11:
Ik ben nog altijd een beetje verliefd op Tanner Patrick.
Edit: Voor de 1D-fans Tanner Patrick die Live While We're Young zingt. 2:12 is priceless
Ik ben nog altijd een beetje verliefd op Tanner Patrick.
Edit: Voor de 1D-fans Tanner Patrick die Live While We're Young zingt. 2:12 is priceless
Voortgaand op Liam/Gale:
Ik vind Liam ook niet zo knap. Maar in de film als Gale vind ik hem wel woest aantrekkelijk. 8D Maakt dat sense?
Er is voor mij ook wel een verschil tussen knappe gasten en kerels die op een oer-manier heel appetijtelijk zijn. Feromonen die dan wild worden en dergelijke. ^^"
Ik vind het ook wel tof dat Gale niet prettypretty is, want dat maakt de film realistischer. Net zoals Katniss, die is supermooi maar niet op een duh-manier en daarom lijkt het voor mij echter. Ze lijkt meer op ons dan op de Olsen twins, bij wijze van spreken. ...of kraam ik nu onzin uit?