Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #187
Offtopic #187
Bodine zei op 26 dec 2012 - 13:06:
Ik droomde dat ik bij Mars was, en dat we naar Kijk Duin gingen. En Mars was te paard en toen kwamen we Yasmine tegen en die wilde achterop het paard. Dus gingen we met z'n allen naar het strand. (:
Ik droomde dat ik bij Mars was, en dat we naar Kijk Duin gingen. En Mars was te paard en toen kwamen we Yasmine tegen en die wilde achterop het paard. Dus gingen we met z'n allen naar het strand. (:
TWINcest zei op 26 dec 2012 - 19:30:
Ja steenbok. Dankje! Dat voor elkaar krijgen duurde echt te lang -0_
Ik moet PadS koste wat kost een keer inhalen.
@Yas; je hebt toen toch ook het haar gedaan bij die bokshoot (je snaps wel welke ik bedoel)? Dat was ook gaaf gedaan.
Ja steenbok. Dankje! Dat voor elkaar krijgen duurde echt te lang -0_
neversay zei op 28 dec 2012 - 21:56:
Je mag zeker niet in iemands GB plaatsen dat ze d'r account moet verwijderen en nooit meer terug komen?
Je mag zeker niet in iemands GB plaatsen dat ze d'r account moet verwijderen en nooit meer terug komen?
CosmicPurple zei op 28 dec 2012 - 22:12:
Eh.. o.o
Eh.. o.o
TWINcest zei op 30 dec 2012 - 21:15:
...ik lees dit nu pas. Bodine? Wtf? -0_
...ik lees dit nu pas. Bodine? Wtf? -0_
Bodine zei op 30 dec 2012 - 21:28:
@Emma; hahaha.
@Yas; eh. ja. Voor mijn doen was het een hele normale droom hoor. ^^
@Emma; hahaha.
@Yas; eh. ja. Voor mijn doen was het een hele normale droom hoor. ^^
neversay zei op 31 dec 2012 - 10:29:
What? x'D Is she real? HHAHAHA. X'D
@Emma; WHAHAHA X'D
Shai just brought this to my attention. (:
What? x'D Is she real? HHAHAHA. X'D
@Emma; WHAHAHA X'D
YarahartBill zei op 31 dec 2012 - 10:36:
@Emma; HAHAHAHAHAHAAA x'D
@Bodine; ik zei toch dat Louis Eleanor ten huwelijk had gevraagd!
@Emma; HAHAHAHAHAHAAA x'D
@Bodine; ik zei toch dat Louis Eleanor ten huwelijk had gevraagd!
Bodine zei op 1 jan 2013 - 1:31:
@Hussie; dan kreeg ze zeker onbeperkte plastische chirurgie bij d'r ring cadeau?
@Hussie; dan kreeg ze zeker onbeperkte plastische chirurgie bij d'r ring cadeau?
Tell me, tell me, tell me, tell me something I don't know, something I don't know.