Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #36
Gooi-het-eruit-topic #36
YarahartBill zei op 25 jan 2013 - 16:50:
En toen zat me stage periode er weer op. Heel raar.
En toen zat me stage periode er weer op. Heel raar.
CosmicPurple zei op 31 jan 2013 - 16:34:
Gisteren Dropkick Murphys in de Brielpoort :3
Afgezien van 200 kilo zware crowdsurfers die geen onderbroek dragen onder hun kilt, awesome night.
Gisteren Dropkick Murphys in de Brielpoort :3
Afgezien van 200 kilo zware crowdsurfers die geen onderbroek dragen onder hun kilt, awesome night.
CosmicPurple zei op 1 feb 2013 - 13:47:
Highway troll: going 120/hr, right blinker on, swerves to the left.
Well played, sir, I screamed. That was hilarious. I love watching my life flash before my eyes, please do that again.
Highway troll: going 120/hr, right blinker on, swerves to the left.
Well played, sir, I screamed. That was hilarious. I love watching my life flash before my eyes, please do that again.
Monster23 zei op 1 feb 2013 - 16:32:
IIIIIIIIIIIIIIIIIII'M BAAAAHAAAAAAAAAAACK!
-slaat deur van FF in met een brandweerbijl-
IIIIIIIIIIIIIIIIIII'M BAAAAHAAAAAAAAAAACK!
-slaat deur van FF in met een brandweerbijl-
Monster23 zei op 2 feb 2013 - 21:15:
Ik heb voor het eerst sinds jaren weer wat geschreven en ik was er redelijk tevreden over. Redelijk. Het is een begin.
Ik heb voor het eerst sinds jaren weer wat geschreven en ik was er redelijk tevreden over. Redelijk. Het is een begin.
TWINcest zei op 2 feb 2013 - 21:22:
Ik eet chips dat zó zout is, dat mn mondhoeken er kapot van gaan. Still, I keep eating :']
Ik eet chips dat zó zout is, dat mn mondhoeken er kapot van gaan. Still, I keep eating :']
Monster23 zei op 2 feb 2013 - 22:04:
It's worth it. ;___;
It's worth it. ;___;
neversay zei op 3 feb 2013 - 10:15:
Hele dag leren... Ugh. But I don't mind. It was worth it.
Hele dag leren... Ugh. But I don't mind. It was worth it.
Bodine zei op 3 feb 2013 - 12:11:
De spierpijn. De spierpijn. De training gisteren was zo zwaar, dat ik niet eens meer m'n handen kan wassen zonder te creperen van de pijn.
De spierpijn. De spierpijn. De training gisteren was zo zwaar, dat ik niet eens meer m'n handen kan wassen zonder te creperen van de pijn.
MariTom zei op 3 feb 2013 - 16:58:
Ik baal ervan dat ik niet meer meega naar Polen & Berlijn, maar het is wel goed zo I guess. Even rustig aan doen en al mijn huiswerk iets beter kunnen verspreiden usw.
Ik baal ervan dat ik niet meer meega naar Polen & Berlijn, maar het is wel goed zo I guess. Even rustig aan doen en al mijn huiswerk iets beter kunnen verspreiden usw.
YarahartBill zei op 5 feb 2013 - 21:26:
Me vader heeft de platenspeler naar beneden gehaald. Wat hou ik toch van de oude muziek van me vader.
Me vader heeft de platenspeler naar beneden gehaald. Wat hou ik toch van de oude muziek van me vader.
Bodine zei op 6 feb 2013 - 20:49:
Volgens mij snappen die online antwoorden ook voor geen meter wat ze aan het doen zijn. Ik bedoel - really? De afgelijde van f(x)=sin(x) is never ever f'(x) = sin²(x)cos(x). I mean - how on earth. That's just nonsense. En van die parameter voorstelling klopt ook geen kloot, en ik snap het niet, en ik heb morgen m'n herkansing, en noooooooooooooooooooooooooooooooo.
Volgens mij snappen die online antwoorden ook voor geen meter wat ze aan het doen zijn. Ik bedoel - really? De afgelijde van f(x)=sin(x) is never ever f'(x) = sin²(x)cos(x). I mean - how on earth. That's just nonsense. En van die parameter voorstelling klopt ook geen kloot, en ik snap het niet, en ik heb morgen m'n herkansing, en noooooooooooooooooooooooooooooooo.
Gooi het eruit. <3