Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #40
Gooi-het-eruit-topic #40
CosmicPurple zei op 23 jan 2014 - 21:34:
Ik heb nieuwe conditioner met papaya en vanille.
I smell like a sexy smoothie
Ik heb nieuwe conditioner met papaya en vanille.
I smell like a sexy smoothie
MariTom zei op 23 jan 2014 - 21:36:
Nomnom, dat klinkt echt heel erg heerlijk
Waar heb je die vandaan?
Nomnom, dat klinkt echt heel erg heerlijk
Waar heb je die vandaan?
MariTom zei op 23 jan 2014 - 21:41:
Oooh danke, ik ga eens kijken of ik die kan vinden. Want het klinkt verschrikkelijk jummie.
Oooh danke, ik ga eens kijken of ik die kan vinden. Want het klinkt verschrikkelijk jummie.
xEmma zei op 23 jan 2014 - 21:42:
Ik gebruik Gühl-shampoo, want dat was de enige shampoo die het lukte om weer enigszins leven in mijn uitgedroogde Ghana-haar te krijgen en dat was best wel een prestatie, sowieso omdat haar altijd dood is.
Ik gebruik Gühl-shampoo, want dat was de enige shampoo die het lukte om weer enigszins leven in mijn uitgedroogde Ghana-haar te krijgen en dat was best wel een prestatie, sowieso omdat haar altijd dood is.
YarahartBill zei op 23 jan 2014 - 22:14:
Ik gebruik iedere maand een ander merk omdat mijn haar anders lui wordt. Ik heb nu Andrelon keratine shit in de douche staan. Hij doet het wel redelijk. Laten we zeggen dat hij mijn haar schoonmaakt, maar hij voegt er niet veel aan toe.
Ik gebruik iedere maand een ander merk omdat mijn haar anders lui wordt. Ik heb nu Andrelon keratine shit in de douche staan. Hij doet het wel redelijk. Laten we zeggen dat hij mijn haar schoonmaakt, maar hij voegt er niet veel aan toe.
xDevilBitch zei op 23 jan 2014 - 22:19:
Ik gebruik al drie eeuwen Andrelon levendige kleur, want daar wordt mijn haar zachter van dan van de gekleurd haar shampoo van Ganier.
Ik gebruik al drie eeuwen Andrelon levendige kleur, want daar wordt mijn haar zachter van dan van de gekleurd haar shampoo van Ganier.
xEmma zei op 23 jan 2014 - 22:26:
Ik gebruik iedere maand een ander merk omdat mijn haar anders lui wordt. Ik heb nu Andrelon keratine shit in de douche staan. Hij doet het wel redelijk. Laten we zeggen dat hij mijn haar schoonmaakt, maar hij voegt er niet veel aan toe.Je haar lui? Het is dood, veel luier kan niet.
Gooi alles eruit. (: