Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #212
Offtopic #212
xEmma zei op 25 feb 2014 - 19:44:
Wauwie. *_*
Ik heb zojuist medegedeeld hoeveel punten we hebben, maar als het goed is, zit hij in een vergadering. Ik zal laten weten hoe hij reageert. ^^"
Wauwie. *_*
Ik heb zojuist medegedeeld hoeveel punten we hebben, maar als het goed is, zit hij in een vergadering. Ik zal laten weten hoe hij reageert. ^^"
YarahartBill zei op 25 feb 2014 - 19:45:
Doe dat! Ik wil wel weten wat zijn reactie is. C:
Doe dat! Ik wil wel weten wat zijn reactie is. C:
Kayley zei op 25 feb 2014 - 20:18:
Ik ging van "AWWW" naar "snik" zo snel.
Ik ging van "AWWW" naar "snik" zo snel.
[20:03:07] Daniel: omg my cat had kittens last night
[20:05:50] Kayley: aw :3
[20:10:29] Daniel: It was in my closet doe -.-
[20:12:17] Kayley: are they gay?
[20:14:06] Daniel: T'was an interesting night, well morning i guess, i woke up to like 5 little kitten faces in my closet i was like wait wut
[20:14:19] Kayley: i can imagine
[20:14:40] Daniel: Only 2 have made it since then, 3 of em didnt sadly :/
[20:15:55] Kayley: no, why
[20:15:58] Kayley: why did you tell me
[20:16:00] Kayley: i am sad now
Kayley zei op 25 feb 2014 - 20:20:
Eén van de twee overgebleven katjes, een pikzwarte en ZO CUTE, wordt wel naar mij vernoemd. Dus dat maakte mij weer helemaal happy. :3
Eén van de twee overgebleven katjes, een pikzwarte en ZO CUTE, wordt wel naar mij vernoemd. Dus dat maakte mij weer helemaal happy. :3
xNadezhda zei op 25 feb 2014 - 20:35:
Guys. Quick question. Ik moet morgen een presentatie geven over personennamen [don't ask, not interesting] en ik wilde een discussieonderwerp over usernames doen, dus mag ik een paar van jullie usernames gebruiken als voorbeeld? -voor het geval iemand denkt: ieks maar dan gaan ze mijn username misschien wel googlen of zo-
Guys. Quick question. Ik moet morgen een presentatie geven over personennamen [don't ask, not interesting] en ik wilde een discussieonderwerp over usernames doen, dus mag ik een paar van jullie usernames gebruiken als voorbeeld? -voor het geval iemand denkt: ieks maar dan gaan ze mijn username misschien wel googlen of zo-
MariTom zei op 25 feb 2014 - 20:37:
De mijne mag je best gebruiken, even though it's lame :' (Mijn username bedoel ik dan, niet het onderwerp)
De mijne mag je best gebruiken, even though it's lame :' (Mijn username bedoel ik dan, niet het onderwerp)
YarahartBill zei op 25 feb 2014 - 20:38:
Je mag die van mij best gebruiken. Die van mij is toch niet zo boeiend en ik verberg niets. C:
Je mag die van mij best gebruiken. Die van mij is toch niet zo boeiend en ik verberg niets. C:
Kayley zei op 25 feb 2014 - 20:38:
Mijn username op andere plekken is meestal floodlight, dus die mag je ook gebruiken if you so please.
Mijn username op andere plekken is meestal floodlight, dus die mag je ook gebruiken if you so please.
xEmma zei op 25 feb 2014 - 20:38:
Is goed, maar de mijne is hetzelfde als de jouwe, dus je hebt vast niets aan de mijne haha.
Edit: op andere plekken ben ik Eurydice.
Is goed, maar de mijne is hetzelfde als de jouwe, dus je hebt vast niets aan de mijne haha.
Edit: op andere plekken ben ik Eurydice.
xNadezhda zei op 25 feb 2014 - 20:40:
@ Keks: het onderwerp is lame, geloof me. Jouw username niet.
@ Emma: het gaat om specifieke soorten usernames waar je niet direct een geslachtsassociatie bij hebt, dus ik gebruik de mijne sowieso niet. Maar danke anyway. (:
Edit: en EURYDICE IS COOL YESH. maar ook een geslachtsassociatie.
& danke allemaal. ^^
@ Keks: het onderwerp is lame, geloof me. Jouw username niet.
@ Emma: het gaat om specifieke soorten usernames waar je niet direct een geslachtsassociatie bij hebt, dus ik gebruik de mijne sowieso niet. Maar danke anyway. (:
Edit: en EURYDICE IS COOL YESH. maar ook een geslachtsassociatie.
& danke allemaal. ^^
Ondat de andere alweer vol is
@Bo who knows who knows haha. Maar dit is wel heel gaaf