Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Depressietopic #14
Depressietopic #14
Chayenne zei op 21 okt 2014 - 12:34:
Precies wat jamilia zegt! Praat erover, dan voel je je beter
*gives hug too*
Precies wat jamilia zegt! Praat erover, dan voel je je beter
*gives hug too*
CosmicPurple zei op 21 okt 2014 - 12:37:
@Pauline: I send all my lovin' to you. <3
Wanna talk about it?
@Pauline: I send all my lovin' to you. <3
Wanna talk about it?
Krewella zei op 21 okt 2014 - 12:52:
@Pauline *plethug* we are here for you hunnie. Als je wilt praten mag je me altijd pb'en
@Pauline *plethug* we are here for you hunnie. Als je wilt praten mag je me altijd pb'en
realMe zei op 21 okt 2014 - 15:27:
Ik snap dat wel hoor pauline, Ergens ook een beetje laat.
wat anderen al zeggen, praten werkt wel, en ander probeer te schrijven. Niet herlezen, niet proberen het logisch te laten klinken. Misschien helpt dat ook. Dat werkt bij mij altijd als ik ergens mee zit. Dan lukt normaal schrijven ook nietlike now
Je bent altijd welkom om via FF of via FB iets te zeggen!
Ik snap dat wel hoor pauline, Ergens ook een beetje laat.
wat anderen al zeggen, praten werkt wel, en ander probeer te schrijven. Niet herlezen, niet proberen het logisch te laten klinken. Misschien helpt dat ook. Dat werkt bij mij altijd als ik ergens mee zit. Dan lukt normaal schrijven ook niet
Je bent altijd welkom om via FF of via FB iets te zeggen!
MoonRocker zei op 21 okt 2014 - 15:47:
Jee *plethug* Dat lijkt me wel heftig, ja. Zoals al gezegd, je mag altijd komen praten<3
Jee *plethug* Dat lijkt me wel heftig, ja. Zoals al gezegd, je mag altijd komen praten<3
Pline zei op 21 okt 2014 - 20:42:
Thanks guys, ik heb vooral moeite met alles voor mezelf wat op volgorde te houden. Mijn moeder is me ook heel sterk aan het verwijten dat ik die brief heb gekregen en daar informatie rond vraag omdat ze zelf de erfenis heeft afgewezen en dat maakt het er niet meteen makkelijker op om er mee om te gaan.
Dankjewel dat jullie er voor me zijn!
Thanks guys, ik heb vooral moeite met alles voor mezelf wat op volgorde te houden. Mijn moeder is me ook heel sterk aan het verwijten dat ik die brief heb gekregen en daar informatie rond vraag omdat ze zelf de erfenis heeft afgewezen en dat maakt het er niet meteen makkelijker op om er mee om te gaan.
Dankjewel dat jullie er voor me zijn!
MoonRocker zei op 21 okt 2014 - 21:33:
Oh dat is best rot, je hebt hier zelf ook niet om gevraagd. Maar misschien is je moeder er ook een beetje door overvallen, dat ze daarom nu zo doet? In ieder geval: *plet*
Oh dat is best rot, je hebt hier zelf ook niet om gevraagd. Maar misschien is je moeder er ook een beetje door overvallen, dat ze daarom nu zo doet? In ieder geval: *plet*
xDevilBitch zei op 23 okt 2014 - 21:16:
Geen idee hoe dat gebeurde, ik zweerde dat ik in het meetingtopic zat.
Geen idee hoe dat gebeurde, ik zweerde dat ik in het meetingtopic zat.
williewortel zei op 24 okt 2014 - 13:55:
Ik wil maar niet uit me dip komen, zit er al 2 maanden in maar laat het thuis en aan vrienden niet merken, tot vandaag... Al kwam het alleen omdat me telefoon werd afgepakt en ze een whatsapp bericht las.
Maar al met al wel zo oppassen JEAAHHHH
Ik wil maar niet uit me dip komen, zit er al 2 maanden in maar laat het thuis en aan vrienden niet merken, tot vandaag... Al kwam het alleen omdat me telefoon werd afgepakt en ze een whatsapp bericht las.
Maar al met al wel zo oppassen JEAAHHHH
xDevilBitch zei op 29 okt 2014 - 14:41:
Ik moet zo werken en ik heb écht mijn god geen idee hoe ik dat ga doen, want ik ben nog steeds aan het janken omdat m'n wiskunde B-SE zo slecht ging. Serieus, wat is het punt van een toets die in niets lijkt op wat er in het boek staat? Het ging over de tweede afgeleide, en moest ik welgeteld één keer berekenen. En als je het dan zo doet, geef je leerlingen tenminste de kans om opgaves op niveau te oefenen, godverdomme.
Ik moet zo werken en ik heb écht mijn god geen idee hoe ik dat ga doen, want ik ben nog steeds aan het janken omdat m'n wiskunde B-SE zo slecht ging. Serieus, wat is het punt van een toets die in niets lijkt op wat er in het boek staat? Het ging over de tweede afgeleide, en moest ik welgeteld één keer berekenen. En als je het dan zo doet, geef je leerlingen tenminste de kans om opgaves op niveau te oefenen, godverdomme.
Op FanFic is er altijd wel een luisterend oor