Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #228
Offtopic #228
Chayenne zei op 3 okt 2014 - 9:24:
Morning
Ik ben blij want ik ben Schaakspel weer overnieuw aan het lezen.
En het is vrijdag!!!
Morning
Ik ben blij want ik ben Schaakspel weer overnieuw aan het lezen.
En het is vrijdag!!!
Bodine zei op 3 okt 2014 - 15:20:
Naar huis geracet voor KoS, is het er nog niet. Nu zit ik in de keuken en staar ik heel geobsedeerd uit het raam.
Naar huis geracet voor KoS, is het er nog niet. Nu zit ik in de keuken en staar ik heel geobsedeerd uit het raam.
1Dzayn zei op 3 okt 2014 - 15:26:
We keken net bij Duits naar Logo en toen hadden ze het over Tokio Hotel en ik zat daar echt van. I know that already gehe
We keken net bij Duits naar Logo en toen hadden ze het over Tokio Hotel en ik zat daar echt van. I know that already gehe
Bodine zei op 3 okt 2014 - 15:34:
Obsessief uit het raam staren heeft gewerkt! De postbode kwam langs en broerlief heeft m'n cd zelfs boven gebracht. ^^ AAAAAAAAAAAAAAAH.
Obsessief uit het raam staren heeft gewerkt! De postbode kwam langs en broerlief heeft m'n cd zelfs boven gebracht. ^^ AAAAAAAAAAAAAAAH.
Chayenne zei op 3 okt 2014 - 20:28:
awhh jeeej
HARRY POTTER THE EXHIBITION IS IN FUCKING KEULEN. EN IK MOET ERHEEN MAAR HET IS ZO FUCKING VER WEG.
Laat het naar Nederland komen dan. Amsterdam all the way.
awhh jeeej
HARRY POTTER THE EXHIBITION IS IN FUCKING KEULEN. EN IK MOET ERHEEN MAAR HET IS ZO FUCKING VER WEG.
Laat het naar Nederland komen dan. Amsterdam all the way.
Bodine zei op 3 okt 2014 - 21:22:
Keulen is prima te doen. Ik ben er een keer heen gegaan voor een signeersessie van Tokio Hotel. (:
Keulen is prima te doen. Ik ben er een keer heen gegaan voor een signeersessie van Tokio Hotel. (:
Chayenne zei op 3 okt 2014 - 21:36:
Mwa. Voor mij is het niet goed genoeg te doen i guess.
Dafuq. Ik kan op 9292 niet checken hoelang ik onderweg ben met de trein.
Mwa. Voor mij is het niet goed genoeg te doen i guess.
Dafuq. Ik kan op 9292 niet checken hoelang ik onderweg ben met de trein.
xDevilBitch zei op 3 okt 2014 - 21:58:
Vrij logisch: 9292 is alleen voor Nederland.
Mijn KoS is er nog niet en ik kan niet kijken waar hij is, want Bol heeft de track-en-tracecode niet geactiveerd. Ugh.
Vrij logisch: 9292 is alleen voor Nederland.
Mijn KoS is er nog niet en ik kan niet kijken waar hij is, want Bol heeft de track-en-tracecode niet geactiveerd. Ugh.
Chayenne zei op 4 okt 2014 - 14:45:
Ugh. Tuurlijk.
NS dan maar eens proberen?
Hoe moet ik anders met de trein naar Keulen?
Ugh beetje duur. Word em niet geloof ik 0.0
Ugh. Tuurlijk.
NS dan maar eens proberen?
Hoe moet ik anders met de trein naar Keulen?
Ugh beetje duur. Word em niet geloof ik 0.0
MoonRocker zei op 4 okt 2014 - 14:58:
Je moet kijken via NS HiSpeed.
Edit: laat maar :x Ik kan niet lezen.
Je moet kijken via NS HiSpeed.
Edit: laat maar :x Ik kan niet lezen.
Chayenne zei op 4 okt 2014 - 16:23:
Ik vind het echt jammer iK WIL GRAAG NAAR HARRY Potter the exhibition. Dus hij moet inderdaad maar eens naar nederland komen.
Ik vind het echt jammer iK WIL GRAAG NAAR HARRY Potter the exhibition. Dus hij moet inderdaad maar eens naar nederland komen.
xDevilBitch zei op 4 okt 2014 - 19:20:
Als je verder vooruit besteld is het over het algemeen niet zo duur, toch? Eurootje of 39 dacht ik.
Als je verder vooruit besteld is het over het algemeen niet zo duur, toch? Eurootje of 39 dacht ik.
We are all surrounded by dicks!