Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #48
Gooi-het-eruit-topic #48
Chayenne zei op 25 okt 2014 - 22:41:
Same problem here
80%
Alleen staat de vraag "Kan je goed met kinderen omgaan?" er niet bij en daarop is het antwoord toch echt "nee".
Same problem here
Bliebxx zei op 27 okt 2014 - 5:03:
Ugh, ik word zo gestoord van die jongen met wie ik moet samenwerken aan een verslag! ASdkfjafk a
Ugh, ik word zo gestoord van die jongen met wie ik moet samenwerken aan een verslag! ASdkfjafk a
xDevilBitch zei op 27 okt 2014 - 17:10:
Ik geloof dat ik net een Gameboy heb gekocht. Oeps.
LindjeX1DX zei op 27 okt 2014 - 17:21:
Heeft iemand van jullie een brace? Maakt niet uit voor wat? Voor rug, enkel, pols, etc..?
Heeft iemand van jullie een brace? Maakt niet uit voor wat? Voor rug, enkel, pols, etc..?
CosmicPurple zei op 27 okt 2014 - 17:24:
Ik heb een brace voor mijn rechterenkel, wegens van de trap vallen en ligamenten scheuren.
Ik heb een brace voor mijn rechterenkel, wegens van de trap vallen en ligamenten scheuren.
LindjeX1DX zei op 27 okt 2014 - 17:37:
Hoelang moet je die dragen dan? Of je hele leven lang?
Hoelang moet je die dragen dan? Of je hele leven lang?
Krewella zei op 27 okt 2014 - 18:19:
@Lin ik heb twee, ook voor mijn enkels. en ik moet ze bij het sporten altijd dragen, want ik heb zwakke enkels. Why u aksing?
@Lin ik heb twee, ook voor mijn enkels. en ik moet ze bij het sporten altijd dragen, want ik heb zwakke enkels. Why u aksing?
Bodine zei op 27 okt 2014 - 18:22:
Vragen kun je beter in het offtopic stellen dan in het Gooi-het-eruit.
Het hangt er heel erg vanaf waarvoor je een brace draagt.
Het hangt er heel erg vanaf waarvoor je een brace draagt.
LindjeX1DX zei op 27 okt 2014 - 21:08:
Ja, sorry daarvoor, maar ik vroeg het eigenlijk om te kijken of iemand ook een brace of iets had, want ik heb er zelf ook een, maar word er zo ziek van..
Ja, sorry daarvoor, maar ik vroeg het eigenlijk om te kijken of iemand ook een brace of iets had, want ik heb er zelf ook een, maar word er zo ziek van..
Chayenne zei op 27 okt 2014 - 21:49:
Ik geloof dat ik jaloers ben.
Ik geloof dat ik jaloers ben.
Krewella zei op 27 okt 2014 - 22:03:
Gameboys zijn awesome.
En Lin, voor mij is het echt een uitkomst. Zonder bracen ga ik bij het sporten om de paar meter door mijn enkels.
Gameboys zijn awesome.
En Lin, voor mij is het echt een uitkomst. Zonder bracen ga ik bij het sporten om de paar meter door mijn enkels.
LindjeX1DX zei op 28 okt 2014 - 9:25:
@Cyn, ja dan snap ik het wel
Ik heb een brace voor scoliose en ik word er ziek van, ik hoef hem nog maar een halfjaar maar wil hem verbranden of weggooien of zo
@Cyn, ja dan snap ik het wel
Ik heb een brace voor scoliose en ik word er ziek van, ik hoef hem nog maar een halfjaar maar wil hem verbranden of weggooien of zo
Lucht je hart, schreeuw het van de daken, gooi het eruit!
Dus, ik geloof dat een van m'n verstandskiezen doorkomt, want ik voel een randje door mijn tandvlees heen. En ik had al wat pijn, toen ging het weer weg en nu is het terug.