Hoofdcategorieën
Home » Forum » Forum Spelletjes » Het Vragen-spel #3
Het Vragen-spel #3
Krewella zei op 9 nov 2014 - 11:43:
Een bestseller schrijven of doorbreken met muziek.
Waar ben je het meest bang voor?
Een bestseller schrijven of doorbreken met muziek.
Waar ben je het meest bang voor?
ChantiXAMX zei op 9 nov 2014 - 12:04:
goede. Niet voor spinnen en naalden. eeuuhm ik denk dan voor voetballen ofzo die te dicht bij mijn gezicht komen.
hoe zou je reageren als je beste vriend (jongen) homo zou zijn?
goede. Niet voor spinnen en naalden. eeuuhm ik denk dan voor voetballen ofzo die te dicht bij mijn gezicht komen.
hoe zou je reageren als je beste vriend (jongen) homo zou zijn?
1Dzayn zei op 9 nov 2014 - 12:33:
Zeggen dat ik het super voor hem vind en dat hij heel dapper is om er voor uit te komen en dan verder gaan met wat we aan het doen waren.
Lekker eten of snacken?
Zeggen dat ik het super voor hem vind en dat hij heel dapper is om er voor uit te komen en dan verder gaan met wat we aan het doen waren.
Lekker eten of snacken?
LindjeX1DX zei op 9 nov 2014 - 12:34:
Ik zou respect voor hem hebben dat ie dan uit de kast durft te komen (:
Wat zou je doen als je beste vriend je leuk vind en hij met je wilt zoenen>?
Ik zou respect voor hem hebben dat ie dan uit de kast durft te komen (:
Wat zou je doen als je beste vriend je leuk vind en hij met je wilt zoenen>?
Krewella zei op 9 nov 2014 - 12:36:
Een relatie krijgen van 3 jaar en het daarna uit maken, om vervolgens uiteindelijk weer beste vrienden te zijn. (I'm not kidding tho, this really happened to me)
Eten of drinken?
Een relatie krijgen van 3 jaar en het daarna uit maken, om vervolgens uiteindelijk weer beste vrienden te zijn. (I'm not kidding tho, this really happened to me)
Eten of drinken?
LindjeX1DX zei op 9 nov 2014 - 12:47:
@Cyn; zijn jullie nog steeds beste vrienden nu? En vond je hem ook leuk, of later pas?
Eten (;
Glas of beker?
@Cyn; zijn jullie nog steeds beste vrienden nu? En vond je hem ook leuk, of later pas?
Eten (;
Glas of beker?
Krewella zei op 9 nov 2014 - 13:18:
We zijn nog steeds beste vrienden, het was een jaar geleden uitgegaandoormijmaardargaathetnietom En ja - ik vond hem toen ook leuk. (:
Beker!
Kerst of Pasen?
We zijn nog steeds beste vrienden, het was een jaar geleden uitgegaan
Beker!
Kerst of Pasen?
YarahartBill zei op 9 nov 2014 - 20:01:
Selfie's. Dan kan je namelijk nog de foto kiezen die op het internet verschijnen.
MTV EMA'S of MTV VMA's?
Selfie's. Dan kan je namelijk nog de foto kiezen die op het internet verschijnen.
MTV EMA'S of MTV VMA's?
HaiiroNoNeko zei op 9 nov 2014 - 20:32:
Iemand liep tegen een microfoonstandaard aan, zegt een vriend van mij: "ja, die staat daar standaard."
Muziek of stilte?
Iemand liep tegen een microfoonstandaard aan, zegt een vriend van mij: "ja, die staat daar standaard."
Muziek of stilte?
Reactie op vorige topic:
Can I Be Saved van Anne
Wanneer heb je voor het laatst een hoofdstuk online gezet?