Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi het eruit topic #50
Gooi het eruit topic #50
Bodine zei op 19 dec 2014 - 22:37:
Ik heb al bijna vijf uur geen alcohol meer genuttigd ben ik nu ook cool okay thanks.
Ik heb al bijna vijf uur geen alcohol meer genuttigd ben ik nu ook cool okay thanks.
Kayley zei op 19 dec 2014 - 22:40:
Ik wou zeggen, "ik heb sinds vannacht niet meer gedronken", maar dat is niet waar. We hebben vandaag na ons examen nog wat leftover jenever gedronken.
(Niet dat me dat zo goed bevallen is. De stress van het afgelopen semester, de regen, het weinige slapen de laatste tijd maar vooral vannacht, plús die jenever = Kayley voelt zich nu belabberd en begint koorts te krijgen).
Ik wou zeggen, "ik heb sinds vannacht niet meer gedronken", maar dat is niet waar. We hebben vandaag na ons examen nog wat leftover jenever gedronken.
(Niet dat me dat zo goed bevallen is. De stress van het afgelopen semester, de regen, het weinige slapen de laatste tijd maar vooral vannacht, plús die jenever = Kayley voelt zich nu belabberd en begint koorts te krijgen).
Chayenne zei op 19 dec 2014 - 22:42:
Ik vind mezelf ook prima hoe ik ben in de zin vn rustig boeken lezen en goede cijfers halen. Als ik soms hoor wat anderen wel niet doen jezus wat een drama in hun leven met die ex heeft een ander gezoend op dat feestje en school maar een beetje achterwege laten. Sommige mensen zijn geloof ik al een maand niet op school geweesd.
Weetje, soms is get ook handig om je wekker aan te zetten
Nadat je hem opde goede tijd hebt gezet Xp
Ik vind mezelf ook prima hoe ik ben in de zin vn rustig boeken lezen en goede cijfers halen. Als ik soms hoor wat anderen wel niet doen jezus wat een drama in hun leven met die ex heeft een ander gezoend op dat feestje en school maar een beetje achterwege laten. Sommige mensen zijn geloof ik al een maand niet op school geweesd.
Weetje, soms is get ook handig om je wekker aan te zetten
Nadat je hem opde goede tijd hebt gezet Xp
Kayley zei op 19 dec 2014 - 22:45:
Goh, het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Niet dat mijn cijfers the pinnacle of human achievement zijn, maar ik ben dit semester meer uitgeweest dan enig vorig semester en ik heb consequent school bijgehouden en heel veel gelezen de afgelopen drie maanden.
Goh, het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Niet dat mijn cijfers the pinnacle of human achievement zijn, maar ik ben dit semester meer uitgeweest dan enig vorig semester en ik heb consequent school bijgehouden en heel veel gelezen de afgelopen drie maanden.
Krewella zei op 20 dec 2014 - 10:48:
Me too.
Lag het trouwens aan mij of lag de database er gisteren weer uit? Dat bleef die bij mij maar zeggen.
Me too.
Lag het trouwens aan mij of lag de database er gisteren weer uit? Dat bleef die bij mij maar zeggen.
Krewella zei op 21 dec 2014 - 22:32:
Woooooo ik vind het nog steeds knap dat je in een schrift schrijft, haha!
Asdfghkl; ik kan geen plaatje kiezen en ik wordt er gek van. Haha.
Edit: ik ben even tevreden. #autisme
Woooooo ik vind het nog steeds knap dat je in een schrift schrijft, haha!
Asdfghkl; ik kan geen plaatje kiezen en ik wordt er gek van. Haha.
Edit: ik ben even tevreden. #autisme
xEmma zei op 22 dec 2014 - 13:43:
Ik heb net een afspraak gemaakt om volgende week bij een kamer te komen kijken en ik hoop zoooooooo erg dat het gaat lukken want ik wil weer op kamers. ^^
Ik heb net een afspraak gemaakt om volgende week bij een kamer te komen kijken en ik hoop zoooooooo erg dat het gaat lukken want ik wil weer op kamers. ^^
Bodine zei op 22 dec 2014 - 14:03:
Het aantal-keer-gelezen-ding is kapot. Er heeft maar 1 iemand mijn prompt gelezen maar ik heb van twee mensen reacties.
Het aantal-keer-gelezen-ding is kapot. Er heeft maar 1 iemand mijn prompt gelezen maar ik heb van twee mensen reacties.
xDevilBitch zei op 22 dec 2014 - 15:21:
Heeft iemand hier het laatste seizoen van Korra gezien? Want ajhdgajghfa ik moet even fangirlen.En hebben wij geen tv-series topic? Ik dacht van wel, maar ik kan hem niet vinden, dus misschien heb ik het gedroomd.
Heeft iemand hier het laatste seizoen van Korra gezien? Want ajhdgajghfa ik moet even fangirlen.
Gooi alles er maar uit babes
Ik heb morgen een maatschappijleer presentatie en ik stress hem, want presentaties 0.0