Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » FanFic Schrijft [3]
FanFic Schrijft [3]
YarahartBill zei op 4 jan 2015 - 0:06:
Thanks babes. Ik ga mijn best doen het af te krijgen. Ben even afgeleid door make-up.het zal eens niet zo zijn. Haha
Go Huss! Go Huss!
Edit @ Yara: awesome! *pompons*
Thanks babes. Ik ga mijn best doen het af te krijgen. Ben even afgeleid door make-up.
MoonRocker zei op 4 jan 2015 - 0:06:
Ik heb net dus gewordward (?) met Dezh & na intypen (en dus editen) zit ik nu op 4183 woorden totaal
Ik heb net dus gewordward (?) met Dezh & na intypen (en dus editen) zit ik nu op 4183 woorden totaal
xNadezhda zei op 4 jan 2015 - 0:19:
Guys. Vinden jullie "oplader" een normaal woord? Want mijn Word vindt dat het niet bestaat.
Overigens: totaal nu 6385.
Guys. Vinden jullie "oplader" een normaal woord? Want mijn Word vindt dat het niet bestaat.
Overigens: totaal nu 6385.
Bliebxx zei op 4 jan 2015 - 0:35:
Ik heb vandaag ook weer geschreven en zit gelukkig al weer op de 5237 woorden =) Maar ik ben echt vet dom ook aan een ander verhaal aan t werken, terwijl ik eerst tegen mezelf zei dat ik eerst mn goal voor FanFic schrijft moest halen voor ik hiermee verder mocht... *kuch*
Ik heb vandaag ook weer geschreven en zit gelukkig al weer op de 5237 woorden =) Maar ik ben echt vet dom ook aan een ander verhaal aan t werken, terwijl ik eerst tegen mezelf zei dat ik eerst mn goal voor FanFic schrijft moest halen voor ik hiermee verder mocht... *kuch*
Bodine zei op 4 jan 2015 - 0:35:
Mijn prestatie van vandaag:
Mijn prestatie van vandaag:
Harry had een handdoek om zijn middel geknoopt, waardoor Zayn vrij zicht had op een groot deel van zijn personages.Moest zijn: Harry had een handdoek om zijn middel geknoopt, waardoor Louis vrij zicht had op een groot deel van zijn tatoeages.
YarahartBill zei op 4 jan 2015 - 0:37:
Groot deel van zijn tatoeages? Alle tatoeages van Hazz zitten toch op zijn bovenlijf? Of ben ik nou gek?
Groot deel van zijn tatoeages? Alle tatoeages van Hazz zitten toch op zijn bovenlijf? Of ben ik nou gek?
xNadezhda zei op 4 jan 2015 - 0:37:
Haha _0_ Ik ken dat, ik heb eens jukbeenderen en sleutelbenen door elkaar gehaald. Was een interessant anatomisch vraagstuk.
Haha _0_ Ik ken dat, ik heb eens jukbeenderen en sleutelbenen door elkaar gehaald. Was een interessant anatomisch vraagstuk.
Krewella zei op 4 jan 2015 - 0:49:
ik geef morgen ochtend een update want ik moet het nog even uittypen maar nu ben ik heel moe.
morgen weer verder!
ik geef morgen ochtend een update want ik moet het nog even uittypen maar nu ben ik heel moe.
morgen weer verder!
Bodine zei op 4 jan 2015 - 0:54:
Komt vast goed, Cyn.
Eigenlijk wil ik een verhaalding openen, maar de beste titel die ik kan bedenken is Ruzie, Thee en Voetbal. Waarom zijn titels zo moeilijk.
Komt vast goed, Cyn.
Eigenlijk wil ik een verhaalding openen, maar de beste titel die ik kan bedenken is Ruzie, Thee en Voetbal. Waarom zijn titels zo moeilijk.
xNadezhda zei op 4 jan 2015 - 0:58:
Probeer Wordle.net? Die site maakt een hele toffe visuele representatie van de woorden die je in je tekst het meest gebruikt hebt, misschien brengt dat je op ideeën.
Ik heb er nu 6621 en ga naar bed, morgen de laatste 400 woorden.
Probeer Wordle.net? Die site maakt een hele toffe visuele representatie van de woorden die je in je tekst het meest gebruikt hebt, misschien brengt dat je op ideeën.
Ik heb er nu 6621 en ga naar bed, morgen de laatste 400 woorden.
xNadezhda zei op 4 jan 2015 - 1:00:
Oh. Dan wordt het inderdaad lastig, ja _0_ Succes & welterusten!
Oh. Dan wordt het inderdaad lastig, ja _0_ Succes & welterusten!
Lieve FanFic'ers,
Na het succes van NaNo gaan we een variatie erop proberen: FanFic Schrijft! 29 december gaat het feest beginnen, en 4 januari zal het alweer eindigen. Een week lang gaan we met zoveel mogelijk FF'ers verhalen schrijven. Je mag zelf kiezen hoeveel je schrijft, maar ons leek 7K een mooi doel; elke dag duizend woorden.
Het idee is dat je een nieuw verhaal begint of verder schrijft aan je NaNo-verhaal. Non-fanfictie mag wel, maar het mag niet op deze site gepost worden. Fanfictie zou leuk zijn, dan kunnen de verhalen achteraf gepost en gelezen worden.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ken je mensen buiten het forum (of misschien zelfs buiten de site) die wel mee zouden willen doen? Vertel ze er vooral over!
Geef een gil in dit topic als je mee wilt doen, en noem je woordendoel er ook bij als je dat al hebt besloten.
Liefs,
Bodine, Daan, Dorien, Kayley en Emma
Deelnemers
- Bodine - 15K
- Ivana - 14K - Drunken Mistakes
- Cynthia - 7K
- Jennifer - 7K - The Game
- Yara - 8K
- Daan - 15K
- Emma - 7K
- Nadja - 10K - The One Day That Your Life Can Change
- Chantal - 7K - Before I Die
- Dezh - 7K
- Rivaille - 7K - Comatose
- heaven - 15K - The Once and Future King
- Idelle - 7K - De Sterrenkijkers
- Kayley - 3,5K - Dreams of Gods in a Sandcastle
- Horles - 20K - I Can't Make You Love Me + My Dear Changed Friend + Life of a Fool
- Secret58 - 20K - Secrets
- 1dforeverxmx - 7K
- Amber - 7K
- Melina - 7K - Nightmare Boy
- Julia - 7K
- Esmee - 10K - Photographs & Coffee
- Hargbloem - 7K - Chocolate
- Andrea - 7K
- Vera - 7K - Like Clockwork
- Vera - 4K
- 1Dfrancisca - 7K - Harry Styles is my boyfriend
- Jamila - 7K