Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #234
Offtopic #234
Bodine zei op 13 jan 2015 - 12:40:
Wacht maar op in de regen én in het donker, dan zie je zo weinig. o.o
Wacht maar op in de regen én in het donker, dan zie je zo weinig. o.o
YarahartBill zei op 13 jan 2015 - 12:58:
Oh god ja, en dan ook nog op de snelweg. Dus regen, donker en je rijd 120. Dat is heel leuk tijdens je rijlessen.
Oh god ja, en dan ook nog op de snelweg. Dus regen, donker en je rijd 120. Dat is heel leuk tijdens je rijlessen.
Bodine zei op 13 jan 2015 - 13:00:
Kunnen er in ieder geval geen voetganger voor je neus schieten.
Kunnen er in ieder geval geen voetganger voor je neus schieten.
YarahartBill zei op 13 jan 2015 - 13:26:
Hahaha. Komt niet zo vaak voor op de snelweg, nee.
Hahaha. Komt niet zo vaak voor op de snelweg, nee.
YarahartBill zei op 13 jan 2015 - 14:56:
AAAHHH! Liever niet Kay, ik wil je graag nog heel wat jaartjes in één stuk hebben!
AAAHHH! Liever niet Kay, ik wil je graag nog heel wat jaartjes in één stuk hebben!
Kayley zei op 13 jan 2015 - 15:05:
Livin' life on the edge~
Grapje natuurlijk, ik maak niet eens gewone wandelingen. Maar aw Yara, you cutie. <3
Livin' life on the edge~
Grapje natuurlijk, ik maak niet eens gewone wandelingen. Maar aw Yara, you cutie. <3
YarahartBill zei op 13 jan 2015 - 15:38:
Ik ook niet eigenlijk. Ik ren wel. Als in jogging. Maar niet echt een wandeling.
'Oh stop it you!'
Ik ook niet eigenlijk. Ik ren wel. Als in jogging. Maar niet echt een wandeling.
'Oh stop it you!'
Kayley zei op 13 jan 2015 - 15:45:
Ik moet eigenlijk echt terug beginnen joggen, maar het weer is zo klote.
Never stopping, like ever. c:
Ik moet eigenlijk echt terug beginnen joggen, maar het weer is zo klote.
Never stopping, like ever. c:
YarahartBill zei op 13 jan 2015 - 15:48:
Ja, het weer is echt K! Maar daar heb je treatmeal[how do you say this in Dutch?] voor. En als het eenmaal weer beter weer is. Like zonder regen iedere dag, kan je weer lekker buiten rennen. Zo heb ik dus niet vanochtend gerent, maar wel vanmiddag want toen was het droog.
Aaaaaww. <3 *plethug*
Ja, het weer is echt K! Maar daar heb je treatmeal[how do you say this in Dutch?] voor. En als het eenmaal weer beter weer is. Like zonder regen iedere dag, kan je weer lekker buiten rennen. Zo heb ik dus niet vanochtend gerent, maar wel vanmiddag want toen was het droog.
Aaaaaww. <3 *plethug*
Kayley zei op 13 jan 2015 - 15:49:
Bedoel je tread mill, aka een loopband? Want ja, maar daar hebben wij noch plaats noch geld voor, dus ik wacht wel tot het weer wat minder regent. En tot ik klaar ben met m'n examens.
*plethugt teruuuuug*
Kom jij nu eigenlijk naar de meeting? Want stiekem heb je geen keuze en móet je komen.
Bedoel je tread mill, aka een loopband? Want ja, maar daar hebben wij noch plaats noch geld voor, dus ik wacht wel tot het weer wat minder regent. En tot ik klaar ben met m'n examens.
*plethugt teruuuuug*
Kom jij nu eigenlijk naar de meeting? Want stiekem heb je geen keuze en móet je komen.
YarahartBill zei op 13 jan 2015 - 16:04:
That's what I meant! Eh, wij hebben er ook geen thuis. Maar de sportschool heeft er wel één. En die gebruik ik als ik ga sporten in de sportschool. C:
Maar meestal sport ik buiten. En als het te regenachtig/koud is, binnen.
Nee ik kom niet. Misschien wel, maar dat is like 2%. Ik wéét het! Ik wil ook zoo graag komen maar rekeningen. Muh.
That's what I meant! Eh, wij hebben er ook geen thuis. Maar de sportschool heeft er wel één. En die gebruik ik als ik ga sporten in de sportschool. C:
Maar meestal sport ik buiten. En als het te regenachtig/koud is, binnen.
Nee ik kom niet. Misschien wel, maar dat is like 2%. Ik wéét het! Ik wil ook zoo graag komen maar rekeningen. Muh.
Krewella zei op 13 jan 2015 - 17:05:
@Bo In het donker rijden lijkt me sowieso vervelend, ik heb het nog niet gedaan, eigenlijk. Vorige keer had ik een nat wegdek en een felle zon - fuck my life, dat is ook zo erg he ö
Maar Yaar. Maarmaar - meh. :c
Ik snap het wel. Het is alleen wel jammer. *hugs*
@Bo In het donker rijden lijkt me sowieso vervelend, ik heb het nog niet gedaan, eigenlijk. Vorige keer had ik een nat wegdek en een felle zon - fuck my life, dat is ook zo erg he ö
Maar Yaar. Maarmaar - meh. :c
Ik snap het wel. Het is alleen wel jammer. *hugs*
YarahartBill zei op 13 jan 2015 - 17:47:
@Cyn; Dan zit je echt 'Fuck the sun! Fuck it all!' En je ziet geen kut en oooh. Horrible. The joys of driving! C:
Ja, sorry. :C
@Cyn; Dan zit je echt 'Fuck the sun! Fuck it all!' En je ziet geen kut en oooh. Horrible. The joys of driving! C:
Ja, sorry. :C
NOT PREGNANT! WHOHOOO