Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Fangirl-topic #5
Fangirl-topic #5
Chayenne zei op 5 aug 2015 - 22:28:
Jaa das echt wel sneu ;(
Btw, nobody noticed dat Zayn and Perrie uitelkaar zijn?
Jaa das echt wel sneu ;(
Btw, nobody noticed dat Zayn and Perrie uitelkaar zijn?
xNadezhda zei op 5 aug 2015 - 22:43:
I noticed. Maar ik weet er toch het fijne niet van. (:
I noticed. Maar ik weet er toch het fijne niet van. (:
1Dzayn zei op 5 aug 2015 - 22:59:
Het boeit mij echt niet tbh. Vind het wel grappig dat hij toch voor de rest van zijn leven aan haar vastzit
Het boeit mij echt niet tbh. Vind het wel grappig dat hij toch voor de rest van zijn leven aan haar vastzit
YarahartBill zei op 5 aug 2015 - 23:14:
Volgens mij gaat dit weer over Louis. Toch?
Volgens mij gaat dit weer over Louis. Toch?
YarahartBill zei op 5 aug 2015 - 23:33:
Brianna. [toch? Zo heet dat wijf toch?] is "zwanger" van Louie. Dus Iv zegt dat ze het wel grappig vind dat hij voor altijd aan haar vast zit doelend op de zwangerschap.
Maar guys, Huss had een vet goeie theorie. Louis en Harry willen kinderen. Kunnen dit alleen niet samen verwekken. Dus heeft Louis gezegd 'Fine, ik maak wel some random girl zwanger en tadaa Papa Louis en Daddy Harry zijn daar.' Verder krijgt Brianna dan een schop en een pak met geld en zie je die nooit meer terug.
Brianna. [toch? Zo heet dat wijf toch?] is "zwanger" van Louie. Dus Iv zegt dat ze het wel grappig vind dat hij voor altijd aan haar vast zit doelend op de zwangerschap.
Maar guys, Huss had een vet goeie theorie. Louis en Harry willen kinderen. Kunnen dit alleen niet samen verwekken. Dus heeft Louis gezegd 'Fine, ik maak wel some random girl zwanger en tadaa Papa Louis en Daddy Harry zijn daar.' Verder krijgt Brianna dan een schop en een pak met geld en zie je die nooit meer terug.
Chayenne zei op 5 aug 2015 - 23:37:
Meh zou Brianna dan niet stoppen met roken en drinken? Wel goede theorie tho.
Het ging trouwens over Zayn Yaar ^^
Meh zou Brianna dan niet stoppen met roken en drinken? Wel goede theorie tho.
Het ging trouwens over Zayn Yaar ^^
xjeszell zei op 5 aug 2015 - 23:40:
Nou, zwanger zijn is niet voor iedereen een reden om dat niet meer te doen, dus dat zou niks zeggen.
Nou, zwanger zijn is niet voor iedereen een reden om dat niet meer te doen, dus dat zou niks zeggen.
YarahartBill zei op 5 aug 2015 - 23:51:
Ik had het over de zerrie breakupMaar waarom zit hij dan nog voor de rest van zijn leven aan haar vast? I don't get that?
Chayenne zei op 5 aug 2015 - 23:55:
zayn heeft een tattoo van Perrie op z'n arm? Geloof ik? iig ergens op zn lichaam.
En de kus tattoo is gebaseert op Perrie i guess
zayn heeft een tattoo van Perrie op z'n arm? Geloof ik? iig ergens op zn lichaam.
En de kus tattoo is gebaseert op Perrie i guess
1Dzayn zei op 6 aug 2015 - 0:29:
Zayn heeft idd een tattoo op zijn arm gebaseerd op Perrie. So. That
Zayn heeft idd een tattoo op zijn arm gebaseerd op Perrie. So. That
MoonRocker zei op 6 aug 2015 - 0:39:
OH ZOOOO. Maar hij kan altijd een cover-up of zo doen (tenzij het echt belachelijk grote zijn?).
OH ZOOOO. Maar hij kan altijd een cover-up of zo doen (tenzij het echt belachelijk grote zijn?).
AAAAAAAAAAAAAAAH!! *goes nuts*