Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Off topic 2
Off topic 2
xNadezhda zei op 21 juni 2009 - 16:44:
Hah, iemand met gezond verstand! We sluiten hem op in de bezemkast en hij mag er pas weer uitkomen als hij me een tien geeft! Nou ja, een negen mag ook, maar in elk geval iets HOOGS. Tss. Hoe durft hij x'D
Hah, iemand met gezond verstand! We sluiten hem op in de bezemkast en hij mag er pas weer uitkomen als hij me een tien geeft! Nou ja, een negen mag ook, maar in elk geval iets HOOGS. Tss. Hoe durft hij x'D
xNadezhda zei op 21 juni 2009 - 16:46:
gaz lacrymogène
WTF. Dat is blijkbaar "traangas" in het Frans. Toen lag ik dus plat
gaz lacrymogène
WTF. Dat is blijkbaar "traangas" in het Frans. Toen lag ik dus plat
ChantouSEX zei op 21 juni 2009 - 17:17:
IK BEN BEM MERGERA EN IK GA JOU FRANSLERAAR OPSLUITEN IN DE BEZEMKAST EN HEM KIETELEN TOT IN DE EEUWIGHEID NET ZOLANG TOT HIJ JOU EEN 18 GEEFT.
vind jinj 18 ook niet veel beter klinken
IK BEN BEM MERGERA EN IK GA JOU FRANSLERAAR OPSLUITEN IN DE BEZEMKAST EN HEM KIETELEN TOT IN DE EEUWIGHEID NET ZOLANG TOT HIJ JOU EEN 18 GEEFT.
vind jinj 18 ook niet veel beter klinken
xNadezhda zei op 21 juni 2009 - 19:02:
Ja, da's waar. Maar dat krijg ik vast niet. Hoop ik. Zucht.
Ja, da's waar. Maar dat krijg ik vast niet. Hoop ik. Zucht.
xNadezhda zei op 21 juni 2009 - 19:52:
Waarom zucht? Ik weet waarom í¬k zucht, Frans, maar waar is Kola zuchtig om?Of mag ik dat niet vragen?
Waarom zucht? Ik weet waarom í¬k zucht, Frans, maar waar is Kola zuchtig om?
KolaLollie zei op 21 juni 2009 - 19:56:
dat mag je vragen.
ik zucht omdat ik moe ben ,. benny (mon chat XD) zeurt om voer ,. mijn vader wil dat ik stop met computeren., mijn vriendin lisa is ziek. dat was het. ik ga nu benny eten geven.
maar dat was toen ik zuchtte. nu heb ik inspiratie. nu ga ik schrijven. nu heb ik geen reden meer om te zuchten. yeee!
dat mag je vragen.
ik zucht omdat ik moe ben ,. benny (mon chat XD) zeurt om voer ,. mijn vader wil dat ik stop met computeren., mijn vriendin lisa is ziek. dat was het. ik ga nu benny eten geven.
maar dat was toen ik zuchtte. nu heb ik inspiratie. nu ga ik schrijven. nu heb ik geen reden meer om te zuchten. yeee!
xNadezhda zei op 21 juni 2009 - 19:58:
*yee't mee*
Inspiratie is cool x'D En lalalala, ik heb net koffie met slagroom gedronken ^^
*yee't mee*
Inspiratie is cool x'D En lalalala, ik heb net koffie met slagroom gedronken ^^
Will this summer end, lover or friend
When you wake up from the dream
what will it be
And you don't know what you loose
But you know you have to choose
Between a lover and a friend
Go on'