Hoofdcategorieën
Home » Forum » Forum Spelletjes » Eend, eend, gans! 3
Eend, eend, gans! 3
Priscilla zei op 11 feb 2011 - 18:50:
Eend.
En eh. Je moet voor degene boven je als je gans zegt een opdracht verzinnen en als je eend zegt krijgt degene boven je geen opdracht [:
Eend.
En eh. Je moet voor degene boven je als je gans zegt een opdracht verzinnen en als je eend zegt krijgt degene boven je geen opdracht [:
TotempaaltJ zei op 11 feb 2011 - 21:41:
Dus eend is gewoon het lameste wat je kan zeggen?
Dus eend is gewoon het lameste wat je kan zeggen?
xDevilBitch zei op 11 feb 2011 - 21:55:
Gans.
Kun je photoshoppen? Zo niet - dan leer je het maar. Photoshop jezelf met Liam op een foto
Gans.
Kun je photoshoppen? Zo niet - dan leer je het maar. Photoshop jezelf met Liam op een foto
TotempaaltJ zei op 11 feb 2011 - 21:56:
Okay [eend] maar dan moet ik hem eerst uit de film halen...
Okay [eend] maar dan moet ik hem eerst uit de film halen...
Monster23 zei op 22 feb 2011 - 16:35:
GANS! Ga naar het raam, open het en schreeuw: EY! EY HENK! Kijk dan wie er kijkt :3
Ik heb 't ook al es gedaan, dat roepen. ^^
GANS! Ga naar het raam, open het en schreeuw: EY! EY HENK! Kijk dan wie er kijkt :3
Ik heb 't ook al es gedaan, dat roepen. ^^
Priscilla zei op 22 feb 2011 - 17:16:
Erkijktniemand. mijnraamzitachterthuis. :x
Gans. Doe hetzelfde. -evilgrijns-
Erkijktniemand. mijnraamzitachterthuis. :x
Gans. Doe hetzelfde. -evilgrijns-
xBiatch zei op 1 maart 2011 - 20:56:
Gans dan maar heaaa. Okee Schrijf een fanatsy verhaal over hoe jij Bill(TH) het liefste zou zien.
Gans dan maar heaaa. Okee Schrijf een fanatsy verhaal over hoe jij Bill(TH) het liefste zou zien.
Eend, eend, gans! Het lijkt een beetje op truth or dare, zonder het truth deel.
Je kunt twee dingen zeggen: eend of gans. Als je gans zegt moet je er een opdracht bij zetten, die degene voor je moet doen. Het is dus een goed idee om te kijken naar wat de persoon na jou heeft gezegd. Wordt de opdracht niet uitgevoerd, dan mag degene die de opdracht gaf, degene die hem moet doen een bericht sturen.
Houd er met opdrachten rekening mee dat de opdrachten via het internet te doen moeten zijn. Denk aan dingen als: maak een foto van het dichtstbijzijnde speeltuintje, schrijf een ode aan Gustav, schrijf een SA over Bills grote liefde enz.
---
Eend.