Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 66
Offtopic 66
xNadezhda zei op 16 juni 2010 - 20:32:
Neh, hij noemde ons toch gewoon 'aliens'? Make some noise, aliens. Volgens mij. En vast ook wel how are you, maar dat herinner ik me niet meer.
By the way, hi Leute. Ik heb gekookt vandaag.
Neh, hij noemde ons toch gewoon 'aliens'? Make some noise, aliens. Volgens mij. En vast ook wel how are you, maar dat herinner ik me niet meer.
By the way, hi Leute. Ik heb gekookt vandaag.
Kayley zei op 16 juni 2010 - 20:33:
Ik vind dat niet erg. x]
Alien, Monster. Tis mij gelijk.
Ik vind het bij Lady GaGa zo lief! <3
Ik vind dat niet erg. x]
Alien, Monster. Tis mij gelijk.
Ik vind het bij Lady GaGa zo lief! <3
VampireFangs zei op 16 juni 2010 - 20:33:
Ja, ja dat was het!
Make some noise aliens x']
Oeh, welkom. Wat heb jij gekookt?*wbw*
Ja, ja dat was het!
Make some noise aliens x']
Oeh, welkom. Wat heb jij gekookt?*wbw*
xNadezhda zei op 16 juni 2010 - 20:35:
@Mak: pasta. Met champignons. x']
Ich weiß, niets bijzonders, maar ik heb nog nooit eerder gekookt. Niet lachen, maar vroeger durfde ik niet in de keuken te komen omdat ik bang was voor het fornuis. :x
@Mak: pasta. Met champignons. x']
Ich weiß, niets bijzonders, maar ik heb nog nooit eerder gekookt. Niet lachen, maar vroeger durfde ik niet in de keuken te komen omdat ik bang was voor het fornuis. :x
Kayley zei op 16 juni 2010 - 20:36:
@Dezh: Dat had ik ook, omdat ik ooit een nachtmerrie had over dat ik mijn hand op zo'n vuurtje had gelegd en het niet voelde en toen was mijn hele arm gesmolten. o.o'
Naja, nu ben ik een beetje over de angst heen.
@Dezh: Dat had ik ook, omdat ik ooit een nachtmerrie had over dat ik mijn hand op zo'n vuurtje had gelegd en het niet voelde en toen was mijn hele arm gesmolten. o.o'
xSoParanoid zei op 16 juni 2010 - 20:37:
o.o ik ben te lui voor alles. dus drrm raakte ik het fornuis nooit aan.
en wat heb ik een kut dag.
o.o ik ben te lui voor alles. dus drrm raakte ik het fornuis nooit aan.
en wat heb ik een kut dag.
KolaLollie zei op 16 juni 2010 - 20:39:
OMG. o.o
toenikachtwas,hadikhandopzo'nvuurtjegelegd,enikmerktehetniet, entoensmolthethadikeenbrandwond. ^^''
OMG. o.o
toenikachtwas,hadikhandopzo'nvuurtjegelegd,enikmerktehetniet, entoen
xNadezhda zei op 16 juni 2010 - 20:40:
@Kay: dat is eng o_o
Bij mij was het omdat er brand was geweest in één van de flats vlakbij de school, en daar fietste ik langs, en die zwartgeblakerde muren werkten op mijn fantasie, en toen durfde ik niet meer in de buurt van dingen te komen die mogelijkerwijs vuur zouden kunnen produceren. Ik ben echt een kneus wat dat betreft. --'
@Kay: dat is eng o_o
Bij mij was het omdat er brand was geweest in één van de flats vlakbij de school, en daar fietste ik langs, en die zwartgeblakerde muren werkten op mijn fantasie, en toen durfde ik niet meer in de buurt van dingen te komen die mogelijkerwijs vuur zouden kunnen produceren. Ik ben echt een kneus wat dat betreft. --'
VampireFangs zei op 16 juni 2010 - 20:40:
@Dezh:
Lekker
En, natuurlijk gaan we daar niet om lachen, je hebt geen idee hoeveel mensen dat hebben gehad o_o
@Dezh:
Lekker
En, natuurlijk gaan we daar niet om lachen, je hebt geen idee hoeveel mensen dat hebben gehad o_o
Kayley zei op 16 juni 2010 - 20:41:
Maar dat is logisch. Want dan ga je associëren en linken leggen en zo'n angsten zitten vaak onderhuids en zijn best wel te verklaren.
Ik ben zo eens een paar dingen van mezelf gaan uitzoeken, en het klópt allemaal.
@Kol: Indd eng o.o
Maar dat is logisch. Want dan ga je associëren en linken leggen en zo'n angsten zitten vaak onderhuids en zijn best wel te verklaren.
Ik ben zo eens een paar dingen van mezelf gaan uitzoeken, en het klópt allemaal.
@Kol: Indd eng o.o
MoonRocker zei op 16 juni 2010 - 21:11:
Ik haat aardrijkskunde nu. Stomme kaartjes uitknippen. IK BEN TWEE UUR AAN HET KNIPPEN GEWEEST!!
Hoi :'
Hoi :'
MoonRocker zei op 16 juni 2010 - 21:28:
Ik kan spaghetti en een ei -hoe slecht is dat- :x
Ik kan spaghetti en een ei -hoe slecht is dat- :x
xDevilBitch zei op 16 juni 2010 - 21:36:
Ik ook, zoiets.
Praktisch elke zaterdag
Man, ik kook al sinds mn tiende ofzo x']
Ik ook, zoiets.
Praktisch elke zaterdag
KaulitzFreak zei op 16 juni 2010 - 21:37:
people, ik kom even jullie aandacht opeisen
welke vinden jullie de leukste??
Deze, deze of deze?
De tekst is overal hetzelfde, songteksten van TH
people, ik kom even jullie aandacht opeisen
welke vinden jullie de leukste??
Deze, deze of deze?
De tekst is overal hetzelfde, songteksten van TH
Now when I walk through the door, step aside
Edit:
Hello ladies and gentleman, welcome on board. We're now at route 66. If you look on your left, you'll see some mountains and dry grass. On your right, you'll see the same.
Have a nice journey!