Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 81.
Offtopic 81.
Armin zei op 16 aug 2010 - 0:13:
Sorry Ik zeg morgen wel opeens uit het niets tegen sam dat het Kaabi is en niet Gaybi
(...)
Puh >,>
Sorry Ik zeg morgen wel opeens uit het niets tegen sam dat het Kaabi is en niet Gaybi
Conflate zei op 16 aug 2010 - 0:13:
Nou, ik ken mensen die wél gepest worden om hun naam, dat vind ik zo zielig. Daarom ben ik blij met m'n eigen naam. ^^
(...)
Eigenlijk vind ik dat nogal nergens op slaan. Als je een beetje van je af kunt bijten, dan word je vast niet gepest, ook al heb je een naam die uit gesproken wordt als homobi. Al vind ik Gaby een cuwle naam. ^^
En hiermee wil ik trouwens ook niet zeggen dat het je eigen schuld is als je gepest wordt, mocht het zo overkomen. Ik denk alleen dat alléén je naam er geen reden voor kan zijn.
Maar ik kan het mishebben.
Nou, ik ken mensen die wél gepest worden om hun naam, dat vind ik zo zielig. Daarom ben ik blij met m'n eigen naam. ^^
Conflate zei op 16 aug 2010 - 0:14:
Dat lijkt me wel het beste.
(...)
Dat lijkt me wel het beste.
Bodine zei op 16 aug 2010 - 0:14:
Ik vind pesten in het algemeen gewoon zielig.
(...)
Ik vind pesten in het algemeen gewoon zielig.
Conflate zei op 16 aug 2010 - 0:16:
Dí´h, pesten is een uiting van zwakheid.
Wauw. Iedereen is het met me eens. XD
Dí´h, pesten is een uiting van zwakheid.
Eliros zei op 16 aug 2010 - 0:17:
en het was dus ook een geniale uitspraak
Wauw. Iedereen is het met me eens. XDJa, díºíºh, maar pesten is ook gewoon zielig!
Bodine zei op 16 aug 2010 - 0:19:
Ik zie eigenlijk het geniale niet, maar oké.
Zielig, trouwens.
Eerder vandaag kwam ik heel trots aanzetten met 300 forumberichten, nu zijn het er 410.
Sorry. x:
Ik zie eigenlijk het geniale niet, maar oké.
Zielig, trouwens.
Eerder vandaag kwam ik heel trots aanzetten met 300 forumberichten, nu zijn het er 410.
Sorry. x:
Helleuw.