Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 82.
Offtopic 82.
Eliros zei op 18 aug 2010 - 1:13:
Ik heb net deel drie van Hannibal (Red Dragon) gezien. En nu durf ik bijna niet te slapen omdat het onweert. :'X
Ik heb net deel drie van Hannibal (Red Dragon) gezien. En nu durf ik bijna niet te slapen omdat het onweert. :'X
Kayley zei op 18 aug 2010 - 1:15:
Ik heb ook honger
Dus ik ga zo even een bord food in de microgolf duwen.
Edit: Ik eet vissticksmetspinazie <3
Ik heb ook honger
Dus ik ga zo even een bord food in de microgolf duwen.
Edit: Ik eet vissticksmetspinazie <3
Eliros zei op 18 aug 2010 - 2:14:
Ik heb geen trek, ik heb al een heel pak koekjes achter m'n kiezen. ^^
Ik heb geen trek, ik heb al een heel pak koekjes achter m'n kiezen. ^^
KaulitzFreak zei op 18 aug 2010 - 9:39:
Is Red dragon niet het eerste deel??
Ik heb de trilogie hier liggen, en volgens mij is het eerst Red dragon, dan Silence of the lambs en dan Hannibal...
of vergis ik mij??
Ik heb de trilogie hier liggen, en volgens mij is het eerst Red dragon, dan Silence of the lambs en dan Hannibal...
of vergis ik mij??
Eliros zei op 18 aug 2010 - 12:11:
Edit: ja, Red Dragon is het eerste deel, maar hij is het laatst verschenen. Nou ja, Hannibal Rising is het laatst verschenen, maar dat is een film over zijn jeugd (dat is nog steeds mijn favoriete deel).
(...)Nou ja, ik weet het eigenlijk ook niet meer, maar ik dacht dat Red Dragon het derde deel was... wacht. Ik zoek het op.
of vergis ik mij??
Edit: ja, Red Dragon is het eerste deel, maar hij is het laatst verschenen. Nou ja, Hannibal Rising is het laatst verschenen, maar dat is een film over zijn jeugd (dat is nog steeds mijn favoriete deel).
KaulitzFreak zei op 18 aug 2010 - 12:43:
Het mijne ook ^^
(...)Nou ja, ik weet het eigenlijk ook niet meer, maar ik dacht dat Red Dragon het derde deel was... wacht. Ik zoek het op.
Het mijne ook ^^
Bodine zei op 18 aug 2010 - 13:18:
Nou, niets bijzonders. Jullie zaten bij mij op school. En Daan was Amber -ofzo- en Marit had geen fiets. Dus toen zei Daan dat we hard moesten lopen en toen zei ik dat ik Marit wel achterop zou nemen en toen gingen we onze tassen inpakken en het sloeg nergens op. Maar ja. Mijn dromen slaan nooit ergens op.
Nou, niets bijzonders. Jullie zaten bij mij op school. En Daan was Amber -ofzo- en Marit had geen fiets. Dus toen zei Daan dat we hard moesten lopen en toen zei ik dat ik Marit wel achterop zou nemen en toen gingen we onze tassen inpakken en het sloeg nergens op. Maar ja. Mijn dromen slaan nooit ergens op.
MariTom zei op 18 aug 2010 - 13:23:
Stiekem heb ik ook geen fiets
En stiekem kan Daan ook heel hard lopen
Stiekem heb ik ook geen fiets
En stiekem kan Daan ook heel hard lopen
xSoParanoid zei op 18 aug 2010 - 13:24:
Ik had weer slaapverlamming gehad ;/ alleen dit keer kon ik een beetje mijn arm bewegen en. nog zachtjes roepen, alleen mijn moeder is doof >,< dus die hoort dat niet. ze zeiden dat je rustig moest blijven en niet bang zijn. maar hallo dat werkte niet het duurde alleen maar langer.
Ik had weer slaapverlamming gehad ;/ alleen dit keer kon ik een beetje mijn arm bewegen en. nog zachtjes roepen, alleen mijn moeder is doof >,< dus die hoort dat niet. ze zeiden dat je rustig moest blijven en niet bang zijn. maar hallo dat werkte niet het duurde alleen maar langer.
Bodine zei op 18 aug 2010 - 13:25:
Ieuwl, Suk, was het net zo eng als wat je vertelde? x:
En ik ging nog wel zo hard hopen dat het niet meer ging gebeuren.
Ieuwl, Suk, was het net zo eng als wat je vertelde? x:
En ik ging nog wel zo hard hopen dat het niet meer ging gebeuren.
Wie is er nog op? ^^