Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 105
Offtopic 105
TWINcest zei op 27 sep 2010 - 22:38:
Ja een reebok is gewoon een afrikaanse antilope, maar ik kan geen duits schrijven ><
Alleen spreken, lezen en luisteren.
Ja een reebok is gewoon een afrikaanse antilope, maar ik kan geen duits schrijven ><
Alleen spreken, lezen en luisteren.
Torresss zei op 27 sep 2010 - 22:38:
lol, ik ging net hardlopen een rondje.
Het is zo geweldig frisjes en vochtig buiten, ME LIKES (:
lol, ik ging net hardlopen een rondje.
Het is zo geweldig frisjes en vochtig buiten, ME LIKES (:
MoonRocker zei op 27 sep 2010 - 22:42:
@Yas: OH BEDOELDE JE HET ZO [/ik lees scheef]. Oké. eh. even denken ;x "Das Afrikanische Wort für eine Afrikanische Antilope ist "Reebok"." of "Reebok ist eine Afrikanische Antilope." zoiets (:
@Danique: hier regent het ;x
@Yas: OH BEDOELDE JE HET ZO [/ik lees scheef]. Oké. eh. even denken ;x "Das Afrikanische Wort für eine Afrikanische Antilope ist "Reebok"." of "Reebok ist eine Afrikanische Antilope." zoiets (:
@Danique: hier regent het ;x
Bodine zei op 27 sep 2010 - 22:48:
Als ik tegen Daan praat hoor ik haar msn dat tududu-meldingsgeluidje maken. ^^
Maar ik ga slapen. Trusten <3
Als ik tegen Daan praat hoor ik haar msn dat tududu-meldingsgeluidje maken. ^^
Maar ik ga slapen. Trusten <3
TWINcest zei op 27 sep 2010 - 22:59:
Ik had al gedaan [want dat dacht ik zelf]
Eine Afrikanische Antilope..
Ik ga het niet langer maken dan nodig ><
KolaLollie zei op 28 sep 2010 - 8:05:
OMG.
ikhadzo. tweevandiepotjesindekoelkastgezet. wantdatmoestvoorschool. deeneisvoorBiologie,deandersvoorSnak
[eigenlijkNASK,Natuur-/Scheikunde,maar. nou.], dusikplakzo'nbriefmet"SNAK"opdievoorSnak,wantdatmoetikonthouden. enindievanBiozittenbeestjes. dusmamaishélemaalblijdatweiets"interessants"doenopschool, kijktzevannochtendzonaardiepotjes. enzegilt. enikrennaarbeneden,weetje,roeptze "DE SNAK IS ONTSNAPT."
entoengingikstrijk. endatmoestenjullieevenweten. ^^''
OMG.
ikhadzo. tweevandiepotjesindekoelkastgezet. wantdatmoestvoorschool. deeneisvoorBiologie,deandersvoorSnak
[eigenlijkNASK,Natuur-/Scheikunde,maar. nou.], dusikplakzo'nbriefmet"SNAK"opdievoorSnak,wantdatmoetikonthouden. enindievanBiozittenbeestjes. dusmamaishélemaalblijdatweiets"interessants"doenopschool, kijktzevannochtendzonaardiepotjes. enzegilt. enikrennaarbeneden,weetje,roeptze "DE SNAK IS ONTSNAPT."
entoengingikstrijk. endatmoestenjullieevenweten. ^^''
CosmicPurple zei op 28 sep 2010 - 10:37:
Kijk, nu vind ik het zo jammer dat Tom geen dreads meer heeft, anders had ik echt zo hard een foto van jullie twee samen gewild! x)
Kijk, nu vind ik het zo jammer dat Tom geen dreads meer heeft, anders had ik echt zo hard een foto van jullie twee samen gewild! x)
WAAAH IK MIJN MIJN !!