Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » NaNoWriMo #2
NaNoWriMo #2
Eliros zei op 15 nov 2010 - 20:55:
Oké, als ik mijn NaNo af heb, ga ik eens nadenken over een wedstrijd hier op FF. ^^
Oké, als ik mijn NaNo af heb, ga ik eens nadenken over een wedstrijd hier op FF. ^^
Eliros zei op 15 nov 2010 - 21:15:
Yay! :'
Hmm, misschien kunnen we het wel gewoon zo doen dat we ieder ons eigen doel instellen...ja, ik denk alvast na, ook al zei ik dat ik daar mee zou wachten
Yay! :'
Hmm, misschien kunnen we het wel gewoon zo doen dat we ieder ons eigen doel instellen...
xEmma zei op 15 nov 2010 - 21:18:
Ja. Of dat iedereen zegt wat ze denkt te kunnen zonder dood te stressen & tijden lang niet te slapen, en dan de lat nét iets hoger leggen, omdat men zichzelf vaak onderschat ^^
Ja. Of dat iedereen zegt wat ze denkt te kunnen zonder dood te stressen & tijden lang niet te slapen, en dan de lat nét iets hoger leggen, omdat men zichzelf vaak onderschat ^^
realMe zei op 15 nov 2010 - 21:23:
lijkt me heel leuk als er zo'n NaNoWriMo achtig iets op FanFic zou komen
ik ga zeker meedoen dan
als dat mag
lijkt me heel leuk als er zo'n NaNoWriMo achtig iets op FanFic zou komen
ik ga zeker meedoen dan
als dat mag
jorinloveth zei op 15 nov 2010 - 21:25:
als zoiets op ff komt, doe ik ook zeker mee =3
als zoiets op ff komt, doe ik ook zeker mee =3
Eliros zei op 15 nov 2010 - 21:41:
@Josette; iedereen mag meedoen. ;'
@Jorinde; awesome!
@Emma; ja, dat ja. We moeten dan alleen nog even kijken wanneer we dat doen en voor hoe lang...
@Josette; iedereen mag meedoen. ;'
@Jorinde; awesome!
@Emma; ja, dat ja. We moeten dan alleen nog even kijken wanneer we dat doen en voor hoe lang...
xEmma zei op 15 nov 2010 - 21:50:
Zien we dan wel, jij bent nu nog druk bezig met NaNo^^
Zien we dan wel, jij bent nu nog druk bezig met NaNo^^
Eliros zei op 15 nov 2010 - 22:01:
Indeed, pffft. Eerst maar eens Freak (ja, naam van het NaNo verhaal) afschrijven. Uuf...
Indeed, pffft. Eerst maar eens Freak (ja, naam van het NaNo verhaal) afschrijven. Uuf...
MoonRocker zei op 16 nov 2010 - 9:10:
YES.
Ik heb 25K bereikt!
Eindelijk!
*feest*
-let niet op mij. ik heb net in een uur 2000 woorden geschreven en het is vróeg.-
ik ga maar eens aankleden.
& een FanFic-NaNo lijkt me cool.
YES.
Ik heb 25K bereikt!
Eindelijk!
*feest*
-let niet op mij. ik heb net in een uur 2000 woorden geschreven en het is vróeg.-
& een FanFic-NaNo lijkt me cool.
realMe zei op 16 nov 2010 - 16:06:
Hup Julia hup
zie je wel dat je het kan
ben trots op je
eigenlijk heb ik geen recht van spreken op zoiets, want ik doe niet mee
Hup Julia hup
zie je wel dat je het kan
ben trots op je
Eliros zei op 16 nov 2010 - 16:11:
@Josette; jawel, want we hebben supporters nodig om ons er doorheen te slaan. *oerkreet, vuist in de lucht, etc.* Dus blijf vooral zo doorgaan en sla ons gerust als we uitstellen! *kijkt heel subtiel naar Julia* En en, aanbid ons als we de 50K halen, make us feel proud.
@Josette; jawel, want we hebben supporters nodig om ons er doorheen te slaan. *oerkreet, vuist in de lucht, etc.* Dus blijf vooral zo doorgaan en sla ons gerust als we uitstellen! *kijkt heel subtiel naar Julia* En en, aanbid ons als we de 50K halen, make us feel proud.
National Novel Writing Month, kortweg NaNoWriMo.
Van één tot dertig november 50.000 woorden schrijven. Wie der FanFicers gaat de uitdaging aan?
NaNoWriMo
WriMo's:
Daniëlle Daantje
Dorien
Elise Eliros
Julia Julianus
Kayley Floodlight
Mascha Neversay
Nicole Kol
Rianne Rianne
Tessa xNana
Dit is niet enkel voor de deelnemers, maar ook zij die mentaal willen steunen. ^^