Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 123
Offtopic 123
Monster23 zei op 2 dec 2010 - 18:48:
Woep, eindelijk, na 4 uur is het filmpje dat ik op YouTube aan het uploaden was klaar. Maar nu denkt-ie weer dat het een filmpje is dat is gekopieerd van iemand anders dus krijg ik steeds van die meldingen >.<
Woep, eindelijk, na 4 uur is het filmpje dat ik op YouTube aan het uploaden was klaar. Maar nu denkt-ie weer dat het een filmpje is dat is gekopieerd van iemand anders dus krijg ik steeds van die meldingen >.<
VampireFangs zei op 2 dec 2010 - 18:54:
De nieuwe clip van tokio hotel vind ik echt fantastisch. Hij is niet zo bijzonder gemonteerd, maar het past uitstekend bij de best of album. En het is leuk om te zien dat het van de nieuwe beelden naar de oude beelden gaat, die beelden vind ik namelijk intenser. Ik wil die album *-*
De nieuwe clip van tokio hotel vind ik echt fantastisch. Hij is niet zo bijzonder gemonteerd, maar het past uitstekend bij de best of album. En het is leuk om te zien dat het van de nieuwe beelden naar de oude beelden gaat, die beelden vind ik namelijk intenser. Ik wil die album *-*
Bodine zei op 2 dec 2010 - 19:06:
*kan niet kijken omdat ik nog steeds weiger dat nummer te luisteren, mí¡í¡r*
Ik vind 't eigenlijk vanzelfsprekend dat het een samengestelde clip is. Ik bedoel, Best Of, dat vat de carrière samen, dus is het wel leuk als de clip dat ook doet. ^^ Volgens mij is dat zo'n beetje wat Anke zei, aber gut.
En come on, World Behind My Wall was ook samengesteld, maar die was ook amí¡zing. <3
*kan niet kijken omdat ik nog steeds weiger dat nummer te luisteren, mí¡í¡r*
Ik vind 't eigenlijk vanzelfsprekend dat het een samengestelde clip is. Ik bedoel, Best Of, dat vat de carrière samen, dus is het wel leuk als de clip dat ook doet. ^^ Volgens mij is dat zo'n beetje wat Anke zei, aber gut.
En come on, World Behind My Wall was ook samengesteld, maar die was ook amí¡zing. <3
VampireFangs zei op 2 dec 2010 - 19:06:
Ik heb ook zin in Joors nieuwe verhaal :']
Ik heb ook zin in Joors nieuwe verhaal :']
KaulitzFreak zei op 2 dec 2010 - 19:14:
-Kom weer even stoeffen met mijn photoshoptalent dat ik gebruik om mijn banners te maken-
(Is goedgekeurd door Jorinde ^^)
-Kom weer even stoeffen met mijn photoshoptalent dat ik gebruik om mijn banners te maken-
(Is goedgekeurd door Jorinde ^^)
VampireFangs zei op 2 dec 2010 - 19:16:
Tom heeft een grappig voorhoofd. En Avatar is grappig en en ik vind 'm leuk :'D
Tom heeft een grappig voorhoofd. En Avatar is grappig en en ik vind 'm leuk :'D
LxKaulitz zei op 2 dec 2010 - 19:34:
Geen nederlandse ogen?
wtf, zijn nederlandse ogen? x)
Een lid bij mij op werk zegt dat ik geen Nederlandse ogen heb en een collega van mij zegt dat ik kattenogen heb x.x
Geen nederlandse ogen?
Torresss zei op 2 dec 2010 - 20:13:
eeeuhm,,, blauw?xd
ikhebgeenidee
(...)
Geen nederlandse ogen?
eeeuhm,,, blauw?xd
ikhebgeenidee
LxKaulitz zei op 2 dec 2010 - 20:22:
Ja weird toch.,