Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 133
Offtopic 133
xEmma zei op 22 jan 2011 - 22:08:
@ Charissa: ah, ja, dat van Rutger wist ik wel een beetje. maar wat moet ik me bij een rel voorstellen? forum onderspammen of zo?
@ Charissa: ah, ja, dat van Rutger wist ik wel een beetje. maar wat moet ik me bij een rel voorstellen? forum onderspammen of zo?
xDevilBitch zei op 22 jan 2011 - 22:08:
Quislet zuigt, de mods zijn er kut, tenminste, dat is wat ik hoor. Over de mods dan.
Quislet zuigt, de mods zijn er kut, tenminste, dat is wat ik hoor. Over de mods dan.
xEmma zei op 22 jan 2011 - 22:09:
@ Daan: met zo'n grote site moet je wel kut zijn, anders is er geen houden aan, lijkt mij.
@ Daan: met zo'n grote site moet je wel kut zijn, anders is er geen houden aan, lijkt mij.
Mine zei op 22 jan 2011 - 22:10:
@ Emma Ja maar dan heb je ook ngo van die leuke Wannabe mods
@ Emma Ja maar dan heb je ook ngo van die leuke Wannabe mods
CAC zei op 22 jan 2011 - 22:11:
@Sarita dat weet ik niet
@Emma Ze waren in het offtopic alles in hoofdletters aan het schrijven en negeerde de waarschuwingen van de mods( dat ze moesten stoppen met overbodig gebruik van hoofdletters)
@Daan (als ik je zo mag noemen) Ze zijn er wel nogal streng maar dat moet wel anders gaat het er helemaal mis
@Sarita dat weet ik niet
@Emma Ze waren in het offtopic alles in hoofdletters aan het schrijven en negeerde de waarschuwingen van de mods( dat ze moesten stoppen met overbodig gebruik van hoofdletters)
@Daan (als ik je zo mag noemen) Ze zijn er wel nogal streng maar dat moet wel anders gaat het er helemaal mis
Bodine zei op 22 jan 2011 - 22:11:
Danique is idd minder online, daar kwam ze zich van de week nog voor verontschuldigen op msn.
Danique is idd minder online, daar kwam ze zich van de week nog voor verontschuldigen op msn.
Mine zei op 22 jan 2011 - 22:12:
@ Charissa maar om nou zonder nou te vragen om te stoppen plotseling waarschuwingen te gaan geven.
@ Charissa maar om nou zonder nou te vragen om te stoppen plotseling waarschuwingen te gaan geven.
xEmma zei op 22 jan 2011 - 22:13:
@ Bodine: oh. ik vroeg een tijdje terug iets op msn en toen antwoordde ze niet ö en ze antwoordde ook niet op haar gb.
@ Bodine: oh. ik vroeg een tijdje terug iets op msn en toen antwoordde ze niet ö en ze antwoordde ook niet op haar gb.
xDevilBitch zei op 22 jan 2011 - 22:13:
@Emma, hmm, streng bij vlagen, denk ik. Van Q hoor ik alleen dat er een kutsfeer hangt [qua forum dan]
@Emma, hmm, streng bij vlagen, denk ik. Van Q hoor ik alleen dat er een kutsfeer hangt [qua forum dan]
xEmma zei op 22 jan 2011 - 22:14:
@ Daan: het forum daar is veel te groot en gaat veel te snel voor mij x)
dus ik houd het lekker bij FF<3
@ Daan: het forum daar is veel te groot en gaat veel te snel voor mij x)
dus ik houd het lekker bij FF<3
Bodine zei op 22 jan 2011 - 22:15:
Ik zat op school op Q [pure noodzaak, want ff is geblokkeerd]. Enne, ja.
En @Emma; O; raar
Ik zat op school op Q [pure noodzaak, want ff is geblokkeerd]. Enne, ja.
En @Emma; O; raar
Boeh. =3