Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 152
Offtopic 152
xSoParanoid zei op 28 feb 2011 - 17:29:
ik heb de rest allemaal op mn kast gezet! eerst had ik Catdog knuffel van shannen gekregen ma die vond ik niet meer leuk dus kreeg ik van haar die Roze Konijn
dus noemde ik hem Khannen XD. Lowl of Khanny.
ik heb de rest allemaal op mn kast gezet! eerst had ik Catdog knuffel van shannen gekregen ma die vond ik niet meer leuk dus kreeg ik van haar die Roze Konijn
dus noemde ik hem Khannen XD. Lowl of Khanny.
xjeszell zei op 28 feb 2011 - 17:30:
De knuffel die ik het langste heb heb ik sinds ik 10 was. ;x
Verder kan ik me ook niet superveel knuffels herinneren..
De knuffel die ik het langste heb heb ik sinds ik 10 was. ;x
Verder kan ik me ook niet superveel knuffels herinneren..
xDevilBitch zei op 28 feb 2011 - 17:31:
Ik slaap altijd met mijn knuffelvleermuis Reina. <3 En en, ik heb nog steeds een raar geval dat ik van m'n overgrootmmoeder kreeg toen ik twee was.
Ik slaap altijd met mijn knuffelvleermuis Reina. <3 En en, ik heb nog steeds een raar geval dat ik van m'n overgrootmmoeder kreeg toen ik twee was.
neversay zei op 28 feb 2011 - 17:32:
Mijn eerste knuffel was gestolen. Grmmpf. We gingen op vakantie, en de tas waar hij in zat was ineens weg. Ik heb toen zo hard gehuild.
Mijn eerste knuffel was gestolen. Grmmpf. We gingen op vakantie, en de tas waar hij in zat was ineens weg. Ik heb toen zo hard gehuild.
Monster23 zei op 28 feb 2011 - 17:33:
Weetje, ik heb ook nog een kist van een bij anderhalf bij 0,30 ofzo en die zit ook nog vol knuffels :3
Weetje, ik heb ook nog een kist van een bij anderhalf bij 0,30 ofzo en die zit ook nog vol knuffels :3
NaNaa zei op 28 feb 2011 - 17:35:
M'n zus d'r knuffel paste niet meer in de koffers dus die hebben ze op 't dak vastgebonden. Is d'r afgevlogen, hahaha x'D
M'n zus d'r knuffel paste niet meer in de koffers dus die hebben ze op 't dak vastgebonden. Is d'r afgevlogen, hahaha x'D
Monster23 zei op 28 feb 2011 - 17:42:
Op school mochten we eens knuffels martelen en jeeeez, ik heb me uitgeleefd, daarna had-ie een paarse buik, en geen armen, en er zat tape omheen :3 en met rode stift allemaal bloed.En ik moest bijna huilen toen ik hoorde dat we 'm niet mochten houden :[
Op school mochten we eens knuffels martelen en jeeeez, ik heb me uitgeleefd, daarna had-ie een paarse buik, en geen armen, en er zat tape omheen :3 en met rode stift allemaal bloed.En ik moest bijna huilen toen ik hoorde dat we 'm niet mochten houden :[
LxKaulitz zei op 28 feb 2011 - 17:42:
Now they got me pissed.
Ben he-le-maal lekgestoken. Voor zover ik kan tellen heb ik 32 muggenbulten.
Muggenspray helpt niet, zo'n 'blokje anti-mosquito' niet dat hier brand in de kamer,..
Meh.
Now they got me pissed.
Ben he-le-maal lekgestoken. Voor zover ik kan tellen heb ik 32 muggenbulten.
Muggenspray helpt niet, zo'n 'blokje anti-mosquito' niet dat hier brand in de kamer,..
Meh.
KolaLollie zei op 28 feb 2011 - 17:43:
ikhadookeenbeer. ^^
[heb. enhijheetBeer. enikkreeghemvantanteTruustoenikeenpaarwekenoudwas. :3]
lalalaa. shouldn'tbehere.
ikhadookeenbeer. ^^
[heb. enhijheetBeer. enikkreeghemvantanteTruustoenikeenpaarwekenoudwas. :3]
Monster23 zei op 28 feb 2011 - 17:44:
Neem 'n klamboe en spuit 'm in met Deet-spul :3 Dat helpt wel ^^
Neem 'n klamboe en spuit 'm in met Deet-spul :3 Dat helpt wel ^^