Hoofdcategorieën
Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: Madness at the EMA's (Speeltopic)
DA: Madness at the EMA's (Speeltopic)
Kayley zei op 8 maart 2011 - 22:30:
Ik wacht eigenlijk op een reactie van Daniëlle op wat ik net zei en op een reactie van Sarita op wat er eerder in dit topic gevraagd is... Anders kan ik niet verder denken.
Ik wacht eigenlijk op een reactie van Daniëlle op wat ik net zei en op een reactie van Sarita op wat er eerder in dit topic gevraagd is... Anders kan ik niet verder denken.
MoonRocker zei op 8 maart 2011 - 22:32:
Ik wil eigenlijk alleen van Sarita weten waarom ze niet op Rosalie stemde, of op Daan. Want ik had haar nog gezegd dat ze niet zomaar random moest stemmen, toen zei ze dat ze dat ook niet zomaar zou doen en dan stemt ze niet naar voorbeeld van de anderen. Erg apart, en ik vraag me ook erg af waarom, want het helpt haar op geen enkele manier.
EN! Angela, waarom ben jij uiteindelijk bij je random stem gebleven? Of was je zo lang weg? (want daar heb ik niet zo op gelet :x)
Ik wil eigenlijk alleen van Sarita weten waarom ze niet op Rosalie stemde, of op Daan. Want ik had haar nog gezegd dat ze niet zomaar random moest stemmen, toen zei ze dat ze dat ook niet zomaar zou doen en dan stemt ze niet naar voorbeeld van de anderen. Erg apart, en ik vraag me ook erg af waarom, want het helpt haar op geen enkele manier.
EN! Angela, waarom ben jij uiteindelijk bij je random stem gebleven? Of was je zo lang weg? (want daar heb ik niet zo op gelet :x)
missxangel zei op 8 maart 2011 - 22:35:
Oké. Ik gok dat je van Sarita vandaag geen antwoord meer krijgt. Ze staat nu op offline. Daan weet ik niet, ze is wel online maar het kan zijn dat ze met iets anders bezig is. Ik ga in ieder geval slapen, mijn wekker gaat weer rond acht uur af, dus ga ook maar op tijd slapen. Ik hoop dat ik morgen een theorie kan verzinnen of dat iemand anders een inspiratie heeft en dat we daar op kunnen gaan broeien. Ik wens iedereen alvast weltrusten en slaap lekker. (a)
Oké. Ik gok dat je van Sarita vandaag geen antwoord meer krijgt. Ze staat nu op offline. Daan weet ik niet, ze is wel online maar het kan zijn dat ze met iets anders bezig is. Ik ga in ieder geval slapen, mijn wekker gaat weer rond acht uur af, dus ga ook maar op tijd slapen. Ik hoop dat ik morgen een theorie kan verzinnen of dat iemand anders een inspiratie heeft en dat we daar op kunnen gaan broeien. Ik wens iedereen alvast weltrusten en slaap lekker. (a)
missxangel zei op 8 maart 2011 - 22:37:
Mijn excuses een dubbelpost. Mijn iPod is traag, dus bij deze sorry (a)
@Juul; ik ging om half zes eten. Om zes uur gekleed en spullen gepakt. En om half zeven naar de manege gegaan en daar gebleven tot kwart over negen, en werd toen weer terug gebracht naar huis. Dus nee eigenlijk heb ik mijn stem niet kunnen veranderen. Nu ik zo terugkijk had ik dat ook niet willen doen. Het is mijn keuze om deze ronde nog random te gaan. Niemand gaat mij dan vertellen op wie ik moet stemmen en vooral niet als blijkt dat jullie ook de verkeerde eruit hebben gestemd. Ik trek gewoon lekker mijn eigen lijn, heb mijn eigen mening en je mag er altijd om vragen maar verwacht niet dat ik zomaar meega met de stroom, want in het 'echte leven' doe ik dat ook niet, dus waarom zou ik dat nu wel doen?
Btw dit is niet lullig bedoelt maar nu ik het nalees klinkt het best snerend. Ik ga het niet veranderen want zoals het er staat zo is het, maar het is niet persoonlijk naar jou bedoelt Juul (a)
Mijn excuses een dubbelpost. Mijn iPod is traag, dus bij deze sorry (a)
@Juul; ik ging om half zes eten. Om zes uur gekleed en spullen gepakt. En om half zeven naar de manege gegaan en daar gebleven tot kwart over negen, en werd toen weer terug gebracht naar huis. Dus nee eigenlijk heb ik mijn stem niet kunnen veranderen. Nu ik zo terugkijk had ik dat ook niet willen doen. Het is mijn keuze om deze ronde nog random te gaan. Niemand gaat mij dan vertellen op wie ik moet stemmen en vooral niet als blijkt dat jullie ook de verkeerde eruit hebben gestemd. Ik trek gewoon lekker mijn eigen lijn, heb mijn eigen mening en je mag er altijd om vragen maar verwacht niet dat ik zomaar meega met de stroom, want in het 'echte leven' doe ik dat ook niet, dus waarom zou ik dat nu wel doen?
Btw dit is niet lullig bedoelt maar nu ik het nalees klinkt het best snerend. Ik ga het niet veranderen want zoals het er staat zo is het, maar het is niet persoonlijk naar jou bedoelt Juul (a)
xEmma zei op 8 maart 2011 - 22:39:
Er mag nu drie keer gescreend zijn. Ik vind het tijd voor een hint
Er mag nu drie keer gescreend zijn. Ik vind het tijd voor een hint
MoonRocker zei op 8 maart 2011 - 22:39:
[@Angela: psst. you no answer my question.]
Edit:
@Emma: drie keer? Twee keer toch? Of zie ik dat nu weer verkeerd. (en anders vier keer, de oppergoodsider & de waarzegger :x)
[@Angela: psst. you no answer my question.]
Edit:
@Emma: drie keer? Twee keer toch? Of zie ik dat nu weer verkeerd. (en anders vier keer, de oppergoodsider & de waarzegger :x)
missxangel zei op 8 maart 2011 - 22:44:
@Juul; de opperbadside mag ook scannen en dat maakt drie of anders zes, als ze hun special al gebruiken... (a)
Edit; @Juul; Yes i did. ;D
@Juul; de opperbadside mag ook scannen en dat maakt drie of anders zes, als ze hun special al gebruiken... (a)
Edit; @Juul; Yes i did. ;D
xEmma zei op 8 maart 2011 - 22:45:
Oppergoodsider: 1x
Als ik me niet vergis.
[@Angela: psst. you no answer my question.]Waarzegger: 2x
Edit:
Oppergoodsider: 1x
Als ik me niet vergis.
missxangel zei op 8 maart 2011 - 22:48:
Edit; Je vergist je niet, ook al vergeet je de opperbadside die ook mag en kan scannen als hij/zij deze special gebruikt teminste... (a)
Edit; Je vergist je niet, ook al vergeet je de opperbadside die ook mag en kan scannen als hij/zij deze special gebruikt teminste... (a)
xEmma zei op 8 maart 2011 - 22:49:
@ Angela: Waarzegger elke dag, opper(..)sider om de dag, als ik me niet vergis.
@ Angela: Waarzegger elke dag, opper(..)sider om de dag, als ik me niet vergis.
MoonRocker zei op 8 maart 2011 - 22:51:
@Angela: ah, ik zie. & oké. Ik wilde het gewoon even weten. En ik zette de opperbadsider er niet bij omdat ik niet verwachtte dat die een hint zou komen droppen.
En ohja! *facepalm* helemaal vergeten dat de oppergood/badsider alleen om de dag mag scannen. Fail.
@Angela: ah, ik zie. & oké. Ik wilde het gewoon even weten. En ik zette de opperbadsider er niet bij omdat ik niet verwachtte dat die een hint zou komen droppen.
En ohja! *facepalm* helemaal vergeten dat de oppergood/badsider alleen om de dag mag scannen. Fail.
missxangel zei op 8 maart 2011 - 22:52:
@Emma; je hebt helemaal gelijk, ik heb mijn berichtje ook weer aangepast (a) Ik merk wel dat omdat er nu per dag een Lynch/lunch hebben, er vaker gescand kan worden en er meer gebruik gemaakt kan worden van specials die normaal eigenlijk geen zin hadden omdat het spel al was afgelopen.. ;D
@Juul; Misschien heeft de opperbadside al wel ergens een hint gedropt over een speler. Het kan ook in het belang zijn dat mensen hun 'special' geloven en hier ook op gaan stemmen. Er zijn toch drie mensen met de special met scannen, de opperbadside kan zich ook anders voordoen.. ;D
Toen ik in het begin over Dark Age nadacht dacht ik dat het een heel makkelijk spelletje was, maar het is heel moeilijk, vooral als je jezelf ook tegen gaat zitten met theorien en stemmen. Ach het is net zo moeilijk als je het zelf maakt ;P
@Emma; je hebt helemaal gelijk, ik heb mijn berichtje ook weer aangepast (a) Ik merk wel dat omdat er nu per dag een Lynch/lunch hebben, er vaker gescand kan worden en er meer gebruik gemaakt kan worden van specials die normaal eigenlijk geen zin hadden omdat het spel al was afgelopen.. ;D
@Juul; Misschien heeft de opperbadside al wel ergens een hint gedropt over een speler. Het kan ook in het belang zijn dat mensen hun 'special' geloven en hier ook op gaan stemmen. Er zijn toch drie mensen met de special met scannen, de opperbadside kan zich ook anders voordoen.. ;D
Toen ik in het begin over Dark Age nadacht dacht ik dat het een heel makkelijk spelletje was, maar het is heel moeilijk, vooral als je jezelf ook tegen gaat zitten met theorien en stemmen. Ach het is net zo moeilijk als je het zelf maakt ;P
xEmma zei op 8 maart 2011 - 22:56:
@ Angela: Ja, dat realiseerde ik me ook net.
Dus Specials, maak er gebruik van! *kijkt specials doordringend aan*
*realiseert zich dat ze niet weet wie ze aan moet kijken*
Ach, laat maar. Op dit moment ben ik niet op mijn best voor DA. Mijn hoofd zit vol maatschappijleer-onzin en het is laat.
@ Angela: Ja, dat realiseerde ik me ook net.
Dus Specials, maak er gebruik van! *kijkt specials doordringend aan*
*realiseert zich dat ze niet weet wie ze aan moet kijken*
Ach, laat maar. Op dit moment ben ik niet op mijn best voor DA. Mijn hoofd zit vol maatschappijleer-onzin en het is laat.
MoonRocker zei op 8 maart 2011 - 23:03:
Weet je wat ik me net bedacht?
Oké, ik heb alles in Word gezet, ben bij verschillende mensen dingen gaan typen. Mijn verwachtingen, bevindingen en voorspellingen & ik ben tegen mezelf gaan mompelen over mogelijkheden etc.
Maar ik bedacht me dus dit: waarom heeft de badside Kayley niet als eerste opgegeten? Zij is een zeer goede speelster en daarom zou het logisch zijn als de wolven haar het eerst weg zouden willen hebben. Tenzij, en nu zijn er twee mogelijkheden:
1) Kay is zelf badsider, een mogelijkheid die we bij iedereen in ons achterhoofd moeten houden.
2) De opperbadsider besloot Kayley te scannen en vond uit dat ze oppergoodsider is, wat betekent dat ze niet opgegeten kan worden.
Verder is het laat dus sla dit neer als het nergens op slaat.
Weet je wat ik me net bedacht?
Oké, ik heb alles in Word gezet, ben bij verschillende mensen dingen gaan typen. Mijn verwachtingen, bevindingen en voorspellingen & ik ben tegen mezelf gaan mompelen over mogelijkheden etc.
Maar ik bedacht me dus dit: waarom heeft de badside Kayley niet als eerste opgegeten? Zij is een zeer goede speelster en daarom zou het logisch zijn als de wolven haar het eerst weg zouden willen hebben. Tenzij, en nu zijn er twee mogelijkheden:
1) Kay is zelf badsider, een mogelijkheid die we bij iedereen in ons achterhoofd moeten houden.
2) De opperbadsider besloot Kayley te scannen en vond uit dat ze oppergoodsider is, wat betekent dat ze niet opgegeten kan worden.
Verder is het laat dus sla dit neer als het nergens op slaat.
xDevilBitch zei op 8 maart 2011 - 23:07:
Goed, nou, ik ben tot de conclusie gekomen dat ik nog slechter ben in DA dan ik dacht. In ieder geval, ik probeer morgen wel met iets van een theorie of verdediging te komen, als me dat lukt, want momenteel heb ik een persthumeur, dus ik ga maar slapen.
Goed, nou, ik ben tot de conclusie gekomen dat ik nog slechter ben in DA dan ik dacht. In ieder geval, ik probeer morgen wel met iets van een theorie of verdediging te komen, als me dat lukt, want momenteel heb ik een persthumeur, dus ik ga maar slapen.
De spanning was om te snijden in de enorme zaal waar de EMA's werden gehouden. De award voor beste video clip zou nu bekend worden gemaakt, de genomineerden zaten met een gespannen houding op hun plek, te wachten op de uitslag.
De presentatrice, Katy Perry, vouwde de zojuist ontvangen enveloppe langzaam open en haalde er een goudkleurig briefje uit.
Ze keek het publiek in, haalde diep adem om de spanning nog eens éxtra op te bouwen, en liet een oogverblindende glimlach zien, 'En de award voor beste video clip gaat naar...'
Ze hield even stil.
'... Lady GaGa!'
De menigte in de zaal juichte, Lady GaGa, met een nieuw over-the-top outfit aan, sprong op en stapte het podium op.
Ze kreeg de microfoon in haar handen geduwd en glimlachte, 'Ik wil jullie allemaal bedanken voor deze geweldige award, zonder jullie, mijn fans, zou dit nooit gelukt zijn. Bedankt.'
Met een glimlach gaf ze de microfoon terug, kreeg twee klapzoenen op haar beide wangen van Katy en wilde het podium afstappen.
'Dat gaat zo maar niet,' klonk een stem. Justin Bieber.
Hij stond met zijn handen in zijn zij op de rand van het podium, 'Zeg, denk je dat dat zomaar gaat, die award onder mijn neus vandaan jatten?'
'Eigenlijk wel, ja,' ze trok een wenkbrauw op.
'Hier ga je spijt van krijgen,' gromde Justin.
'Oh, nee,' ze snoof en keerde zich tot Katy, 'Houdt mijn award vast.'
Die keek op, 'Wat?'
'Houdt mijn award vast!' ze duwde de award in de handen van een verwarde Katy en stroopte de mouwen van haar jurk - of wat het dan ook mocht voorstellen - op, 'Ik ben niet bang om kleine meisjes te slaan...'
Welkom bij het achtste potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.
Deelnemers
1. xDevilBitch
2. Bodine
3. Kayley
4. Rosie16Tovenaar5. missxangel
6. neversay
7. realMe
8. xEmma
9. xSoParanoidTovenaar10. PlineTovenaar11. MoonRocker
12. Mine
13. Lipsy
Rollen
1x Oppergoodsider ~ Lady GaGa
1x Jager ~ Katy Perry
1x Beschermer ~ Kanye West
1x Waarzegger ~Ke$ha
3x Tovenaar ~ Beyoncé,
Rihanna, Shakira, Hayley Williams (Paramore),Chester Bennington (Linkin Park) & Jared Leto (30 Seconds To Mars)1x Opperbadsider ~ Justin Bieber
2x Wolf ~ Miley Cyrus & Taylor Momsen
Er is iets nieuws bijgekomen dit potje.
De potjes duurde namelijk altijd te kort, niet veel mensen waren actief bezig. Om dat tegen te gaan, is Angela op het idee gekomen om de lynch en lunch op aparte dagen te doen (bijv - maandag, lynch; dinsdag, lunch; woensdag, lynch; enz.).
Dit hoeft trouwens niet in ieder potje, je mag een potje ook nog gewoon op de oude manier hosten.