Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The adventures of the Jungle (Speeltopic)

DA: The adventures of the Jungle (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 17 maart 2011 - 10:49:
“Meer bananen!”¯ schreeuwde koning Louie naar één van zijn apen. Deze begon meteen in het wilde weg te rennen en andere apen mee te sleuren, in een onbegonnen zoektocht naar bananen in het veel te grote oerwoud. Koning Louie zakte onderuit in zijn stoel en keek naar zijn tenen. Voor zijn geestesoog zag hij het beeld van de mensenjongen, Mowgli. “Ik moet die Mowgli krijgen, het is mijn eigendom!”¯ gromde hij. “Zullen we samen op zoek gaan naar Mowgli?”¯ hoorde de koning plots, het werd gezegd door een rauwe stem. Hij keek op uit vanuit zijn eigen gedachten en zag Shere-Khan en Tabaqui staan. “We kunnen samenwerken om het Mowgli-kind te pakken en het te dwingen ons te leren wat hij weet.”¯Louie liet zijn ogen tussen de twee beesten gaan en maakte een besluit vanuit zijn luie stoel. “We doen het, op voorwaarde dat we geen ruzie gaan maken als we Mowgli binnen hebben.”¯ “Deal!”¯ schreeuwde Tabaqui, maar in zijn gedachten lachtte hij de aap hard uit. Hij zou nog wel laten zien wie hier als laatst zou lachen. Een nederige aap kroop buigend de trappen op, duwde trillend een tros bananen omhoog. “Ah, bananen!”¯ zei koning Louie glimlachend. Toen wendde hij zich weer tot zijn nieuwe onderdanen. “Kom hier, we hebben een hele boel te bespreken.”¯

Welkom bij het negende potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.
Dit spel verloopt hetzelfde als de vorige. Elke dag is er of een lynch of een lunch. Hierdoor hopen wij dat het spel actief blijft en niet te snel voorbij is.
Kayley en ik zijn overeengekomen dat zij alle berichtjes onvangt. Dus alle stemmen en specials worden verstuurd naar Kayley. Dit omdat ik niet elke avond thuis ben en het dan makkelijker is om Kayley alles binnen te laten krijgen.

Deelnemers
1. realMe
2. Bodine
3. Rosie16
4. xSoParanoid
5. Eliros
6. MoonRocker
7. xDevilBitch
8. Mine
9. neversay
10. xEmma
11. Geesz
12. KolaLollie
13. NaNaa
14. Pline

Rollen
1x Oppergoodsider ~ Balou
1x Jager ~ Kaa
1x Beschermer ~ Bageera
1x Waarzegger ~Ferao (Specht)
5x Tovenaar ~ Hathi (Olifant), Ikki (Stekelvarken), Jacala (Krokodil), Mang (Vleermuis), Chikai (Kleine springrat), Rikki-Tikke-Tavi (Mangoest), Oe (Schildpad)
1x Opperbadsider ~ Koning Louie
2x Wolf ~ Shere-Khan en Tabaqui

Vrijdag 20.00 eerste lynch

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 20 maart 2011 - 12:57:
Het zou kunnen, want wat ik eerder zei, het kan zijn dat de Badside Suki heeft gescand en dat ze een special blijkt te zijn.
Maar ik vind het veel te verwarrend dus ga ik maar weer randommen. Ik weet nou niet op wie ik moet stemmen.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 20 maart 2011 - 12:58:
Suuuuuk, ik kan je hint niet vinden!

En, zoals ik al een paar pagina's eerder had gezegd, ga ik op Bo.

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 20 maart 2011 - 12:58:
@Suki onderschat mij nooit. -joke- Nee, ik had hem idd best snel gevonden ja

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 20 maart 2011 - 12:58:
O.O het is zoo makkelijk. ik geef een hint op mn hint denk maar aan K3 x'd
^__^

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 20 maart 2011 - 13:00:
Haha nu weet ik zeker dat ik gelijk hem -tikt tegen computer-

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 20 maart 2011 - 13:01:
@Suki; whatthefack. K3? You really lost me there. *gaat topic nog eens doorlezen*

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 20 maart 2011 - 13:02:
Hint?
Ik kan geen hint ontdekken hoor.. Of ben ik nou zo stom?

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 20 maart 2011 - 13:03:
oh,morgen,okay. ^^
nouja. tijdzat.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 20 maart 2011 - 13:04:
oh,morgen,okay. ^^
nouja. tijdzat.
Kol, de lynch is vandaag. Niet morgen. x)

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 20 maart 2011 - 13:06:
Ik ga toch maar op Bo, tenzij ze met een goede verdediging komt. Ik weet dat ik nu met de stroom mee ga, maar ze maakt het er wel naar. Ik heb het forum nu echt even goed door gelezen en ja..

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 20 maart 2011 - 13:06:
Ik heb al best veel hints gezien

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 20 maart 2011 - 13:11:
o.o wow dan is mijn hint best wel goed ! het staat er zo duidelijk meteen als je op die pagina komt zie je het :3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 maart 2011 - 13:11:
Jongens, wat jullie al zeggen. Ik wilde gewoon een actief potje, en dus werd ik een beetje overenthousiast. Als jullie me in RL kennen, zoals ik in het dagelijks leven ben, zouden jullie weten dat ik - als ik ergens eenmaal in op ga - vaak iets te ver doordraaf wat discusiëren betreft. Ik probeerde Suki niet verdacht te maken, het was meer gewoon een soort van kijken hoever je kunt gaan.
En om er eventjes op terug te komen; Suk, als wat jij een paar pagina's terug zei een hint is, dan snap ik 'm. Dan vind ik mezelf nu heel stom dat ik je zo uit de kast heb gelokt.
In ieder geval. Ik was van plan om op Suki te stemmen, maar om wat ze een paar pagina's terug zei... verander ik nu van mening.
Damn, nee, dit is goed voor mijn zelfverdediging. Maar ik denk dat ik de hint snapte, dus... nu weet ik niet meer op wie ik moet stemmen. En dat is nogal rot, want ik moet zo weg. --"

en @ de rest; maar als je onervaren bent, en badside - en je bent dat samen met iemand die wel ervaren is, dan kan die je toch helpen met het opzetten van theorieën en dan is het minder eng. Of hadden jullie dat al gezegd en heb ik eroverheen gelezen? Ik ben net wakker, shame on me.

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 20 maart 2011 - 13:14:
Nou ja ik moet gaan en ik stem vanavond.Ik wet al op wie ik stem

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 20 maart 2011 - 13:14:
het is o.o wel meer dan een paar pagina's terug xd!
maar ^__^ ik hoop dat wij het zelfde bedoelen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20