Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #172
Offtopic #172
Neeriash zei op 15 okt 2011 - 23:01:
muh ): lacht deze niet ook toevallig? ;D
maaar. dat vind ik een goed plan pal ^^
muh ): lacht deze niet ook toevallig? ;D
maaar. dat vind ik een goed plan pal ^^
Bodine zei op 15 okt 2011 - 23:35:
Not really, nee. Van jou was het wel obvious, maar mensen hier waren daar allemaal niet bij, dus ik dacht ik maak het weer even centraal want ik kan er niet zo tegen als het gaat over dingen waar alleen twee mensen verstand van hebben. Ik erger me daar altijd nogal aan, dus ik wil het zelf niet doen, dus ik ging het algemenizeren. ZO. Wat een verhaal.
Not really, nee. Van jou was het wel obvious, maar mensen hier waren daar allemaal niet bij, dus ik dacht ik maak het weer even centraal want ik kan er niet zo tegen als het gaat over dingen waar alleen twee mensen verstand van hebben. Ik erger me daar altijd nogal aan, dus ik wil het zelf niet doen, dus ik ging het algemenizeren. ZO. Wat een verhaal.
Neeriash zei op 15 okt 2011 - 23:38:
You're right.
Algemenizeren is een leuk woord btw xd
Dus. Back to Bo's question; heeft iemand ooit een cavia zien lachen? ^^
You're right.
Algemenizeren is een leuk woord btw xd
Dus. Back to Bo's question; heeft iemand ooit een cavia zien lachen? ^^
xEmma zei op 16 okt 2011 - 13:22:
Ehm.. nee. volgens mij niet. maar ik vind cavia's geen leuke dieren, dus ik heb nooit zo uitgebreid naar ze gekeken ._.
Ehm.. nee. volgens mij niet. maar ik vind cavia's geen leuke dieren, dus ik heb nooit zo uitgebreid naar ze gekeken ._.
Bodine zei op 16 okt 2011 - 16:03:
Hé guys, het is alweer bijna november. Moet er niet weer een NaNoWriMo-topic komen?
Hé guys, het is alweer bijna november. Moet er niet weer een NaNoWriMo-topic komen?
Bodine zei op 16 okt 2011 - 16:14:
Ja, nee, voor mij hoeft het niet zo zeer, maar ik vroeg het me gewoon af, omdat het normaal wel zo is und so. En. Ja. Omdat het dus al bijna is.
Ja, nee, voor mij hoeft het niet zo zeer, maar ik vroeg het me gewoon af, omdat het normaal wel zo is und so. En. Ja. Omdat het dus al bijna is.
Eliros zei op 16 okt 2011 - 16:31:
Oh. Nou ja, ik doe wel weer mee, al heb ik nog geen idee wat ik ga schrijven. Maar, nou ja, ik zal anders het topic straks wel openen. ^^
Oh. Nou ja, ik doe wel weer mee, al heb ik nog geen idee wat ik ga schrijven. Maar, nou ja, ik zal anders het topic straks wel openen. ^^
Eliros zei op 17 okt 2011 - 11:04:
Fucking gymleraar. >< Die gozer beult ons helemaal af. Zit nu thuis omdat ik op 't laatst bijna moest overgeven en sterren voor mijn ogen zag.
Fucking gymleraar. >< Die gozer beult ons helemaal af. Zit nu thuis omdat ik op 't laatst bijna moest overgeven en sterren voor mijn ogen zag.
xEmma zei op 17 okt 2011 - 12:23:
Chille uitroep trouwens. Allaluiah. x)
ALLALUIAH. Ik kan weer inloggen. <333MEIKEEEE<3
Chille uitroep trouwens. Allaluiah. x)
Blub.
Oo em djiee ik start een topic o.o