Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Yay-topic #7
Yay-topic #7
xEmma zei op 18 juni 2012 - 4:06:
Yay, een gozer bracht me naar huis en we werden godzijdank onderbroken door mijn pa toen we nog even praatten want ik was veel te bang dat hij iets ging proberen en nu had ik een excuus om naar binnen te vluchten.
Yay, een gozer bracht me naar huis en we werden godzijdank onderbroken door mijn pa toen we nog even praatten want ik was veel te bang dat hij iets ging proberen en nu had ik een excuus om naar binnen te vluchten.
Rianne zei op 18 juni 2012 - 13:59:
LolLollol Emma. Moet je gered worden door je vader?
Nee ik snap het wel hoor, maar toch.. lol.
LolLollol Emma. Moet je gered worden door je vader?
xEmma zei op 18 juni 2012 - 19:47:
Niet dat hij wist dat hij me aan het redden was.
@ Mars: Wat heb je verzonden? ^^
LolLollol Emma. Moet je gered worden door je vader?Ja, ik moest gered worden door mijn pa
Niet dat hij wist dat hij me aan het redden was.
@ Mars: Wat heb je verzonden? ^^
neversay zei op 18 juni 2012 - 19:48:
@Emma; een mailtje naar mijn vroege mentrix over iets dat ik kwijt moet. Of nja, meer een inleiding ervan, maartoch.
@Emma; een mailtje naar mijn vroege mentrix over iets dat ik kwijt moet. Of nja, meer een inleiding ervan, maartoch.
xEmma zei op 18 juni 2012 - 19:51:
@Emma; een mailtje naar mijn vroege mentrix over iets dat ik kwijt moet. Of nja, meer een inleiding ervan, maartoch.Knap van je dat je dat durft. <3
Carlina zei op 18 juni 2012 - 21:21:
Binnen het thema 'ik-wil-mijn-voc-verruimen', wat is een 'mentrix'? Zoiets als een mentor?
Binnen het thema 'ik-wil-mijn-voc-verruimen', wat is een 'mentrix'? Zoiets als een mentor?
Rianne zei op 18 juni 2012 - 22:04:
Ja wij nederlanders hebben daar een vrouwelijke versie van. :'D
Yay. Gewoon, omdat het kan.
Ja wij nederlanders hebben daar een vrouwelijke versie van. :'D
Yay. Gewoon, omdat het kan.
CosmicPurple zei op 19 juni 2012 - 10:39:
Ik denk bij mentrix altijd aan matrix, en dan zie ik Neo voor de klas staan en propjes ontwijken met zijn zotte moves..
(my mind is a strange place)
Ik denk bij mentrix altijd aan matrix, en dan zie ik Neo voor de klas staan en propjes ontwijken met zijn zotte moves..
(my mind is a strange place)
Pline zei op 19 juni 2012 - 13:56:
Yay ik heb 49/60 voor mijn jaarwerk en het is verbeterd door de strengste leerkracht xx
Yay ik heb 49/60 voor mijn jaarwerk en het is verbeterd door de strengste leerkracht xx
xEmma zei op 19 juni 2012 - 14:47:
Yay ik heb 49/60 voor mijn jaarwerk en het is verbeterd door de strengste leerkracht xxGoed gedaan!
Vespertine zei op 19 juni 2012 - 14:51:
Wauw, wat goed! Zeker als het door de strengste leraar verbeterd is, dan weet je toch dat je het écht goéd gedaan hebt! ^-^
Wauw, wat goed! Zeker als het door de strengste leraar verbeterd is, dan weet je toch dat je het écht goéd gedaan hebt! ^-^
Bodine zei op 19 juni 2012 - 15:25:
Yay, Engels is gecancelled voor zowel vandaag als donderdag.
Yay, Engels is gecancelled voor zowel vandaag als donderdag.
Yay vandaag een zalig dagje met vriendinnen in Antwerpen gehad en daarbij ook een huiskamerconcert... was super!! xx
(vorig topic was vol)