Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Hotties 4
Hotties 4
MariTom zei op 27 nov 2014 - 13:58:
Nu ben ik ook een beetje veriefd op Tanner Patrick.
Nu ben ik ook een beetje veriefd op Tanner Patrick.
YarahartBill zei op 27 nov 2014 - 14:37:
Ik vind ze echt. Nee. Niet iets voor mij. Sorry Ems.
Ik vind ze echt. Nee. Niet iets voor mij. Sorry Ems.
Kayley zei op 28 nov 2014 - 11:36:
current obsessions: Nicki Taylor & Kat Dennings & Jadyn Wong & Emily Bett Rickards.
En altijd (áltijd), the light of my life: Maggie Q.
current obsessions: Nicki Taylor & Kat Dennings & Jadyn Wong & Emily Bett Rickards.
En altijd (áltijd), the light of my life: Maggie Q.
xEmma zei op 28 nov 2014 - 11:40:
Ik vind alleen Maggie echt mooi haha.
Maar waar zijn ze allemaal van? Ik ken alleen Kat volgens mij.
Ik vind alleen Maggie echt mooi haha.
Maar waar zijn ze allemaal van? Ik ken alleen Kat volgens mij.
Kayley zei op 28 nov 2014 - 11:42:
Nicki is een vlogger en zangeres voor League of Legends, Kat is een actrice (bekend van Thor en 2 Broke Girls), Jadyn Wong speelt in mijn nieuwe favoriete show (Scorpion), en Emily Bett Rickards komt uit Arrow. <3 En Maggie Q had veel rollen in actiefilms (denk Mission Impossible), maar nu twee keer na elkaar de hoofdrol in dramaseries (Nikita, en Stalker).
Ik dacht, laat ik een paar vrouwen in de groep gooien. :'
Nicki is een vlogger en zangeres voor League of Legends, Kat is een actrice (bekend van Thor en 2 Broke Girls), Jadyn Wong speelt in mijn nieuwe favoriete show (Scorpion), en Emily Bett Rickards komt uit Arrow. <3 En Maggie Q had veel rollen in actiefilms (denk Mission Impossible), maar nu twee keer na elkaar de hoofdrol in dramaseries (Nikita, en Stalker).
Ik dacht, laat ik een paar vrouwen in de groep gooien. :'
xEmma zei op 29 nov 2014 - 8:40:
(...)He he, eeeeeeeeindelijk iemand gevonden. (;
Die mag er wel wezen.
xEmma zei op 28 dec 2014 - 21:06:
Trevor Holmes heb ik zojuist ontdekt en ik ga nu nog even bedenken of ik verliefd op hem ga worden.
Trevor Holmes heb ik zojuist ontdekt en ik ga nu nog even bedenken of ik verliefd op hem ga worden.
YarahartBill zei op 28 dec 2014 - 21:21:
OOOOHH! HELLOOOOOOO!
OOOOHH! HELLOOOOOOO!
Voortgaand op Liam/Gale:
Ik vind Liam ook niet zo knap. Maar in de film als Gale vind ik hem wel woest aantrekkelijk. 8D Maakt dat sense?
Er is voor mij ook wel een verschil tussen knappe gasten en kerels die op een oer-manier heel appetijtelijk zijn. Feromonen die dan wild worden en dergelijke. ^^"
Ik vind het ook wel tof dat Gale niet prettypretty is, want dat maakt de film realistischer. Net zoals Katniss, die is supermooi maar niet op een duh-manier en daarom lijkt het voor mij echter. Ze lijkt meer op ons dan op de Olsen twins, bij wijze van spreken. ...of kraam ik nu onzin uit?