Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Post Your Face #18
Post Your Face #18
MoonRocker zei op 3 april 2014 - 23:05:
Jamila stuurde me deze foto's van de allereerste FanFic-meeting 5 (!) jaar geleden *-*
1
2
Jamila stuurde me deze foto's van de allereerste FanFic-meeting 5 (!) jaar geleden *-*
1
2
CosmicPurple zei op 4 april 2014 - 0:14:
Ho. Ly. Shit.
enen. Yas ;(
1
2
Ho. Ly. Shit.
enen. Yas ;(
MoonRocker zei op 4 april 2014 - 0:40:
Riiiight?!
Zo lang geleden.
En jij kon niet komen want je had Mexicaanse griep! Dat weet ik nog!
Riiiight?!
Zo lang geleden.
En jij kon niet komen want je had Mexicaanse griep! Dat weet ik nog!
Bodine zei op 4 april 2014 - 7:28:
We moeten echt weer een keer zo'n grote meeting doen met ook alle "nieuwe" forumleden en zo. ^^
We moeten echt weer een keer zo'n grote meeting doen met ook alle "nieuwe" forumleden en zo. ^^
MoonRocker zei op 4 april 2014 - 12:54:
Ik heb werkelijk geen idee.
En jaaaaaaa, dat moeten we doen!
Hoe onthoud jij dat allemaal o.o
Ik heb werkelijk geen idee.
En jaaaaaaa, dat moeten we doen!
YarahartBill zei op 4 april 2014 - 14:08:
Ik zat laatst de foto's van de meeting in Den Bosch weer terug te kijken. Ik kreeg wel klein beetje traantjes in mijn ogen om te zien hoeveel we allemaal veranderd zijn. En hoeveel mensen van die groep niet meer regelmatig of bijna helemaal niet meer online zijn. Echt heel jammer. Maar aan de andere kant hadden we toen wel Jimmy!! hahahaa.
Hier nog een paar foto's met mijn lange haar en die ik wel mooi vond.
Purple
Red
Ik zat laatst de foto's van de meeting in Den Bosch weer terug te kijken. Ik kreeg wel klein beetje traantjes in mijn ogen om te zien hoeveel we allemaal veranderd zijn. En hoeveel mensen van die groep niet meer regelmatig of bijna helemaal niet meer online zijn. Echt heel jammer. Maar aan de andere kant hadden we toen wel Jimmy!! hahahaa.
Hier nog een paar foto's met mijn lange haar en die ik wel mooi vond.
Purple
Red
YarahartBill zei op 4 april 2014 - 14:42:
Aaw, dankje wel Ivana. Je mag ze hebben hoor. Zal ik ze opsturen naar je? Krijg ik dan de jouwe?
Aaw, dankje wel Ivana. Je mag ze hebben hoor. Zal ik ze opsturen naar je? Krijg ik dan de jouwe?
1Dzayn zei op 4 april 2014 - 14:44:
hahaha oke. Moet je wel een bril kopen enz hoor yaar
hahaha oke. Moet je wel een bril kopen enz hoor yaar
YarahartBill zei op 4 april 2014 - 14:52:
Als jij nou jouw bril naar mij toestuurd. En ik mijn lenzen naar jou. Dan komt dat helemaal goed.ik ben namelijk redelijk blind. C:
Als jij nou jouw bril naar mij toestuurd. En ik mijn lenzen naar jou. Dan komt dat helemaal goed.
1Dzayn zei op 4 april 2014 - 15:11:
Ik ben ook redelijk blind hoor. En ik heb ook lenzen :3
Ik ben ook redelijk blind hoor. En ik heb ook lenzen :3
MariTom zei op 4 april 2014 - 21:10:
Yaar, die foto met rood vind ik echt zó mooi. Gewoon. Alles klopt.
Yaar, die foto met rood vind ik echt zó mooi. Gewoon. Alles klopt.