Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Post Your Face #19
Post Your Face #19
Bodine zei op 5 nov 2014 - 23:12:
Hahaha, Juul. XD
Oh & nee maar m'n tweede naam is kut. Die ga 'k hier niet neerzetten want het blijft het internet en blablabla. En Bodine is ook niet heel veel voorkomend.
Yara vind ik ook geen rare naam, trouwens.
Hahaha, Juul. XD
Oh & nee maar m'n tweede naam is kut. Die ga 'k hier niet neerzetten want het blijft het internet en blablabla. En Bodine is ook niet heel veel voorkomend.
Yara vind ik ook geen rare naam, trouwens.
YarahartBill zei op 5 nov 2014 - 23:16:
De blikken die ik nog steeds krijg als ik mij voorstel aan onbekende is echt te groot. Dus blijkbaar is is Yara toch nog een rare naam.shall we take this in het Offtopic?
De blikken die ik nog steeds krijg als ik mij voorstel aan onbekende is echt te groot. Dus blijkbaar is is Yara toch nog een rare naam.
LindjeX1DX zei op 9 nov 2014 - 12:54:
Onze eerste Tompoesparty with some freinds
Ja, een tompoesparty (; #OnzeSchoolTraditie
Onze eerste Tompoesparty with some freinds
Ja, een tompoesparty (; #OnzeSchoolTraditie
xEmma zei op 17 dec 2014 - 9:30:
Maaar maar ik wilde je haar ook zien. ): mag de foto ook aan mij opgedragen worden?
Je oog ziet er ook goed uit trouwens, mooi!
Maaar maar ik wilde je haar ook zien. ): mag de foto ook aan mij opgedragen worden?
Je oog ziet er ook goed uit trouwens, mooi!
1Dzayn zei op 17 dec 2014 - 14:03:
Aawh sorry emms *geeft koekjes* Julia was de enige die het had gezegd, maar natuurlijk is de foto ook aan jou opgedragen *geeft nog meer koekjes*
Bedankt hihi, ik ben er echt blij mee ^-^
Aawh sorry emms *geeft koekjes* Julia was de enige die het had gezegd, maar natuurlijk is de foto ook aan jou opgedragen *geeft nog meer koekjes*
Bedankt hihi, ik ben er echt blij mee ^-^
xEmma zei op 17 dec 2014 - 14:22:
Jaaaaaaa koekjes
(maar ik had het wel gezegd op pagina 11 offtopic)
Jaaaaaaa koekjes
(maar ik had het wel gezegd op pagina 11 offtopic)
MoonRocker zei op 17 dec 2014 - 16:16:
@Iv: eerlijk gezegd kan ik me dat niet eens herinneren, maar fried brain enzo. Iig mooi haar en, inderdaad, je oog ziet er goed uit! :'D
@Captain: ik weet niet of meer moest lachen om de hashtags of de foto zelf<3
@Iv: eerlijk gezegd kan ik me dat niet eens herinneren, maar fried brain enzo. Iig mooi haar en, inderdaad, je oog ziet er goed uit! :'D
@Captain: ik weet niet of meer moest lachen om de hashtags of de foto zelf<3
LindjeX1DX zei op 17 dec 2014 - 17:30:
Ik ben zo trots op mijn broer, dat ik deze foto ook aan jullie wil laten zien.
Kan je zien dat we broer en zus zijn? (:
Lovee
Ik ben zo trots op mijn broer, dat ik deze foto ook aan jullie wil laten zien.
Kan je zien dat we broer en zus zijn? (:
Lovee
Bodine zei op 17 dec 2014 - 17:50:
@Lindy; ik zie het niet, haha, maar aan mij en m'n broertje zie je 't ook niet. ^^
@Lindy; ik zie het niet, haha, maar aan mij en m'n broertje zie je 't ook niet. ^^
Een nieuwe, want de vorige was vol.
Gisteren was echt leuk.