Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #44
Gooi-het-eruit-topic #44
1Dzayn zei op 12 juni 2014 - 20:34:
Het is mij bijna nog nooit gebeurd, maar dit is echt niet cool. Gelukkig kan je bij wattpad ze aangeven dus dat heb ik gedaan. Nu maar afwachten
Het is mij bijna nog nooit gebeurd, maar dit is echt niet cool. Gelukkig kan je bij wattpad ze aangeven dus dat heb ik gedaan. Nu maar afwachten
xDevilBitch zei op 12 juni 2014 - 23:04:
Koekenpan nummer twee staat er ook helemaal klaar voor!
Koekenpan nummer twee staat er ook helemaal klaar voor!
CosmicPurple zei op 12 juni 2014 - 23:41:
Voetbal ontregelt mijn cyclus, bij elke close-up van Oscar komt mijn eisprong op gang.
Voetbal ontregelt mijn cyclus, bij elke close-up van Oscar komt mijn eisprong op gang.
HaiiroNoNeko zei op 16 juni 2014 - 15:02:
Whooo! Eindelijk een keer een kapster die begrijpt wat ik wil en niet steeds vraagt: "vind je dat niet zonde?"
Ik mag haar
Whooo! Eindelijk een keer een kapster die begrijpt wat ik wil en niet steeds vraagt: "vind je dat niet zonde?"
Ik mag haar
CosmicPurple zei op 16 juni 2014 - 21:06:
Question: heeft iemand van jullie snapchat? Ik wil idiote foto's sturen naar mensen want studeren verveelt me.
Question: heeft iemand van jullie snapchat? Ik wil idiote foto's sturen naar mensen want studeren verveelt me.
MoonRocker zei op 16 juni 2014 - 21:10:
GAME OF THRONES, I NEED MORE OF YOU O.O ALSO: HOLY FUCKING SHIT!
GAME OF THRONES, I NEED MORE OF YOU O.O ALSO: HOLY FUCKING SHIT!
CosmicPurple zei op 16 juni 2014 - 21:17:
Y'all can add me if you like to see me get my retard on from time to time...
dorien.devos
@Juul: I FEEL YOUR PAIN! Ik probeer het gewoon te negeren en ik veins mijn kalmte door nu al af te tellen naar seizoen 5...
Y'all can add me if you like to see me get my retard on from time to time...
dorien.devos
@Juul: I FEEL YOUR PAIN! Ik probeer het gewoon te negeren en ik veins mijn kalmte door nu al af te tellen naar seizoen 5...
MoonRocker zei op 16 juni 2014 - 21:25:
@Captain: JA. HOEVEEL DAGEN? Ik ben ook van plan om mijn vriend z'n boeken maar gewoon te stelen in de vakantie.
@Captain: JA. HOEVEEL DAGEN? Ik ben ook van plan om mijn vriend z'n boeken maar gewoon te stelen in de vakantie.
MoonRocker zei op 16 juni 2014 - 21:37:
Dat is wel heel veel nachtjes slapen, hoor... :'(
Dat is wel heel veel nachtjes slapen, hoor... :'(
MoonRocker zei op 16 juni 2014 - 21:47:
Op 5 april 2015 zit ik voor de 5e dag ergens in Duitsland op buitenlandstudie. o.o
Op 5 april 2015 zit ik voor de 5e dag ergens in Duitsland op buitenlandstudie. o.o
Barst maar los!