Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi het eruit topic #50
Gooi het eruit topic #50
1Dzayn zei op 22 dec 2014 - 18:39:
Ik ga dalijk lekker uit eten want mijn mama is jarig <3
Ik ga dalijk lekker uit eten want mijn mama is jarig <3
1Dzayn zei op 23 dec 2014 - 14:31:
Ja joh, pa. Trek het internet eruit zonder me te waarschuwen. Waarom ook niet he
Ja joh, pa. Trek het internet eruit zonder me te waarschuwen. Waarom ook niet he
xEmma zei op 23 dec 2014 - 15:01:
Ik verveel me ):
Het Lief heeft nog deadlines en ik niet. Dus hij doet nuttige dingen en ik eet koekjes en kijk tow.
Ik verveel me ):
Het Lief heeft nog deadlines en ik niet. Dus hij doet nuttige dingen en ik eet koekjes en kijk tow.
1Dzayn zei op 23 dec 2014 - 16:18:
Ik ben foto's aan het uitzoeken voor in mijn fotolijst en ik heb besloten dat jullie er ook in komen
Ik ben foto's aan het uitzoeken voor in mijn fotolijst en ik heb besloten dat jullie er ook in komen
MoonRocker zei op 23 dec 2014 - 17:30:
Ik heb uitgerekend dat de premie van mijn inboedelverzekering per 1 januari met 24% stijgt ._.
nu gaat het om de niet-schokkende bedragen van €2,82 --> €3,50, maar toch!
Ik heb uitgerekend dat de premie van mijn inboedelverzekering per 1 januari met 24% stijgt ._.
xEmma zei op 23 dec 2014 - 17:36:
@ Julia: ook al is het misschien geen schokkend bedrag, toch wel relatief veel.
Ik ben foto's aan het uitzoeken voor in mijn fotolijst en ik heb besloten dat jullie er ook in komenjaaaaaaaaaa
@ Julia: ook al is het misschien geen schokkend bedrag, toch wel relatief veel.
Bodine zei op 23 dec 2014 - 19:51:
Martijn tekent, ik schrijf en intussen bakken we wafels. Dit is er leven. 8D
Martijn tekent, ik schrijf en intussen bakken we wafels. Dit is er leven. 8D
Krewella zei op 23 dec 2014 - 23:37:
Dat moment dat je heel graag wilt schrijven maar eigenlijk heel erg moe bent omdat je echt de hele dag hebt geshopt plus 4 uur hebt gereisd naar duitsland om te shoppen. Of nou ja. Sowieso het moment dat je heel graag wilt schrijven maar ook heel moe bent.
Dat moment dat je heel graag wilt schrijven maar eigenlijk heel erg moe bent omdat je echt de hele dag hebt geshopt plus 4 uur hebt gereisd naar duitsland om te shoppen. Of nou ja. Sowieso het moment dat je heel graag wilt schrijven maar ook heel moe bent.
Chayenne zei op 25 dec 2014 - 10:58:
@Cyn dat gevoel, elke avond, op het moment dat je naar bed wilt gaan
*Huilt*
@Cyn dat gevoel, elke avond, op het moment dat je naar bed wilt gaan
*Huilt*
MoonRocker zei op 25 dec 2014 - 12:00:
Yes ik ben weer ziek =.=
Maar ik zal proberen geen grinch te zijn, dus: fijne kerst iedereen <3
Yes ik ben weer ziek =.=
xEmma zei op 25 dec 2014 - 12:41:
Beterschap though!
Yes ik ben weer ziek =.=Ik ook! Maar dat houdt hier de kersttraditie in stand: minstens een van ons gezin ziek tijdens Kerst. Deze tradiie bestaat nu zo'n drie of vier jaar.
Beterschap though!
MoonRocker zei op 25 dec 2014 - 18:29:
Maar of ik daar nou zo blij mee ben... Dank je :]
Maar of ik daar nou zo blij mee ben... Dank je :]
Bliebxx zei op 25 dec 2014 - 22:37:
N'aaww, beterschapjes beide! En Emma, dan moet je je niet nog zieker gaan eten hea! Hahaha
N'aaww, beterschapjes beide! En Emma, dan moet je je niet nog zieker gaan eten hea! Hahaha
Gooi alles er maar uit babes
Ik heb morgen een maatschappijleer presentatie en ik stress hem, want presentaties 0.0