Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Post Your Face #20
Post Your Face #20
RivLovee zei op 10 maart 2016 - 20:49:
Dubbelpost
I'm so happyyy. God bless de persoon die dit shirt herkend. (Kay, ik reken op je.)
I'm so happyyy. God bless de persoon die dit shirt herkend. (Kay, ik reken op je.)
YarahartBill zei op 1 april 2016 - 17:46:
@Vera: thank you.
@Huss: mega pukkel uitgeknepen die bleef bloeden.
@Vera: thank you.
@Huss: mega pukkel uitgeknepen die bleef bloeden.
Nynlufx zei op 3 april 2016 - 14:41:
When your make-up looks good but the selfies don't :/
Hij is wel scheef maar ach
When your make-up looks good but the selfies don't :/
Hij is wel scheef maar ach
Merula zei op 3 april 2016 - 15:59:
De link werkt niet... Je bedoelt deze, of niet?
En damn... Zo'n foto zou mij nooit lukken! En dat moet dan een 'niet mooie' selfie zijn...
De link werkt niet... Je bedoelt deze, of niet?
En damn... Zo'n foto zou mij nooit lukken! En dat moet dan een 'niet mooie' selfie zijn...
Nynlufx zei op 3 april 2016 - 16:09:
Je ziet jezelf altijd lelijker dan dat je eigenlijk bent, denk ik (:
But thanks! Makes me feel good
Je ziet jezelf altijd lelijker dan dat je eigenlijk bent, denk ik (:
But thanks! Makes me feel good
MoonRocker zei op 11 april 2016 - 0:13:
nieuwe profielfoto, want ik zag er nog mooi uit van m'n feestje en mijn haar deed dingen omdat ik het de hele dag opgestoken had
nieuwe profielfoto, want ik zag er nog mooi uit van m'n feestje en mijn haar deed dingen omdat ik het de hele dag opgestoken had
Nynlufx zei op 15 mei 2016 - 20:56:
This is my good side
Ik ben erg bescheiden
Highlights waren mislukt en toen de armzalige poging tot het redden van mijn haar uiteindelijk mislukte(en dan ook tragisch mislukte, het was veel te blond), naar de kapper om mijn natuurlijke haarkleur ongeveer te verkrijgen... het is iets donkerder uitgevallen but I feel pretty tho
This is my good side
Ik ben erg bescheiden
Highlights waren mislukt en toen de armzalige poging tot het redden van mijn haar uiteindelijk mislukte(en dan ook tragisch mislukte, het was veel te blond), naar de kapper om mijn natuurlijke haarkleur ongeveer te verkrijgen... het is iets donkerder uitgevallen but I feel pretty tho
Show us your prettiest (& derpiest) face.